quote:Op zondag 9 mei 2010 06:06 schreef remlof het volgende:
BansheeBoy, homofilie als ziekte bestempelen, plus al een hele shitload aan ander getroll, week weg.
Dat zou eens tijd worden zeg!quote:
Soow wat ben jij bijdehand zo op de vroege morgenquote:
Goed geslapenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Soow wat ben jij bijdehand zo op de vroege morgen
1 2 3 4 5 6 7 8 | IF (coffee !=) { echo "good mood"; } ELSE { echo "grumpy!"; } ?> |
hoe kun je je nou als jongen omkleden bij de meisje en waaromquote:Op zondag 9 mei 2010 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
Bizar...
op mijn plattelandsmavo in Nuenen, je weet wel die waar ik zelf een rampzalige middelbare schooltijd head (omkleden bij de meisjes als we gym hadden).
Is het zo moeilijk te bedenken waarom de jongens (en leraren?) niet wilde dat TMM zich bij de jongens omkleedde?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe kun je je nou als jongen omkleden bij de meisje en waarom
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk te bedenken waarom de jongens (en leraren?) niet wilde dat TMM zich bij de jongens omkleedde?
eerder bekrompen, hij werkt er nog steeds...quote:
Probeer het nou gewoon nietquote:Op zondag 9 mei 2010 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk te bedenken waarom de jongens (en leraren?) niet wilde dat TMM zich bij de jongens omkleedde?
dat vind ik dan nog ergerquote:Op zondag 9 mei 2010 16:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eerder bekrompen, hij werkt er nog steeds...
kunnen we niet een roze rusthuis inrichten op de Reguliersdwarsstraat met zo'n grote glaze pui aan de voorkant, zodat we ook nog wat te zien hebben?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:27 schreef Xiance het volgende:
en daar zitten we dan... achter de geraniums...
count me inquote:Op zondag 9 mei 2010 17:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kunnen we niet een roze rusthuis inrichten op de Reguliersdwarsstraat met zo'n grote glaze pui aan de voorkant, zodat we ook nog wat te zien hebben?
die ellende ken ikquote:Op zondag 9 mei 2010 18:31 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Men, af en toe is mijn brein gewoon wakker en dan ik ook en dan val ik pas om vier uur of later in slaap
Ik niet *klopt af*quote:
mjah, ik heb dit weekend ook t grootste gedeelte geslapen hoor..quote:Op zondag 9 mei 2010 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet *klopt af*
I've got nooooooooooooooo trouble sleeping
I've got trouble staying awake!
Ew. Wie?quote:
En maakt me dat een beter mensquote:
Echt welquote:
Onder andere, maar ook gewoon omdat ik de film zelf wilde zienquote:
geef mij maar een filmquote:Op zondag 9 mei 2010 21:46 schreef Nuno_G het volgende:
over theater gesproken, morgen moet ik naar een balletvoorstelling. Ben benieuwd
Tof lijkt me!quote:Op zondag 9 mei 2010 21:57 schreef Ang3l het volgende:
Ow Erik
[ afbeelding ]![]()
![]()
Patricia Clarkson
Enne Elle Fanning.... whow, briljant. Dakota eat your heart out!
Jah *snottert*quote:
Wat zag Felicity Huffman er in de trailer trouwens anders uit met dat korte donkere haarquote:
Heb je Transamerica ooit gezien?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zag Felicity Huffman er in de trailer trouwens anders uit met dat korte donkere haar. Herkende 'r eerst niet.
ik ben niet zo'n film person, maar dit morgen is ook een beetje verplicht. Dus hebben R en ik de smoking maar weer uit de kast gehaaldquote:
achja er zullen inderdaad wel ergere dingen zijn dan 'gedwongen' worden om ballet te zienquote:Op zondag 9 mei 2010 22:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n film person, maar dit morgen is ook een beetje verplicht. Dus hebben R en ik de smoking maar weer uit de kast gehaaldMaar ballet kan best wel mooi zijn, dat ben ik met Erik eens
Nopequote:
Daar is ze nog veel onherkenbaarderderderderder.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nope. Maar weet wel wat voor rol ze daarin speelt.
Gedwongen meedoen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja er zullen inderdaad wel ergere dingen zijn dan 'gedwongen' worden om ballet te zien
Je lach inhouden tijdens de Notenkraker. Ook erg!quote:
Bienvenue chez les ch'tisquote:Op zondag 9 mei 2010 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Filmavond #4
Transamerica
Vicky Christina Barcelona
en er is een drankje achterafquote:Op zondag 9 mei 2010 22:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja er zullen inderdaad wel ergere dingen zijn dan 'gedwongen' worden om ballet te zien
nee dank je dat kan mij knie niet aanquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:32 schreef Ang3l het volgende:
Hey Erik, weet je nog die rare vrouw van Micmacs, die ook in Séraphine zit en in Amélie?
Blijkbaar speelt ze in Paris je t'aime die vrouwelijke mime-speler
Had 'r niet herkend
Lowlandsquote:
Ja in dat busjequote:Op zondag 9 mei 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l vond je in Taking Woodstock de LSD-trip ook zo mooi? Met al die kleurige oplichtende golvende dingen?
Oh en Imelda Staunton als die Russische moeder was ook echt goed vond ikquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh en Imelda Staunton als die Russische moeder was ook echt goed vond ik! Had het nooit achter Professor Umbridge (Harry Potter) gezocht
.
Slaap lekker Engeltjequote:
ik vind het niet lekker, maar gruwelijk bloederig en te plastischquote:Op zondag 9 mei 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Net terug van de tennisbaan... au aan de rug.... nu maar even Spartacus kijken
het is ook erl een beetje om te praten en zo, je weet wel. maar dat drankje kan ik zelf wel betalenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij ga je alleen daarom heen
gelukkig kan ik gewoon naar de kroeg om mn 'netwerk' te onderhoudenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is ook erl een beetje om te praten en zo, je weet wel. maar dat drankje kan ik zelf wel betalen
kan je vast wel opvoeren als expencesquote:Op maandag 10 mei 2010 00:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is ook erl een beetje om te praten en zo, je weet wel. maar dat drankje kan ik zelf wel betalen
dat 'netwerk' onderhoud ik ook wel, bijna iedere avondquote:Op maandag 10 mei 2010 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gelukkig kan ik gewoon naar de kroeg om mn 'netwerk' te onderhouden
geen idee, zal vast wel.Maar geloof dat het meer een gratis ding is.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je vast wel opvoeren als expences
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |