geen zin en ik ga op mij werk ook niet heel DN| doorzoekenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je moet zelf natuurlijk wel wat 'moeite' doen hoor![]()
soms ben ik net 1 gewone burger, niet vaak hoorquote:
volgens weer.nl 12 graden en bewolkt in Lissabonquote:Op maandag 10 mei 2010 17:30 schreef Nuno_G het volgende:
ik ben moe en lui en wil buiten op het terras zitten, het is zoooo mooi
18 graden en wit bewolktquote:Op maandag 10 mei 2010 19:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
volgens weer.nl 12 graden en bewolkt in Lissabon
dan doe je het thuis maarquote:Op maandag 10 mei 2010 18:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen zin en ik ga op mij werk ook niet heel DN| doorzoeken
het is zonnig en ongeveer 18 graden, prima dusquote:Op maandag 10 mei 2010 19:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
volgens weer.nl 12 graden en bewolkt in Lissabon
geen cluequote:
quote:
wat is het nou ?quote:
ik heb al gezocht op drnthe en assen en drenthe alleen, maar niksquote:
is dat een spel?quote:
groter zoekenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb al gezocht op drnthe en assen en drenthe alleen, maar niks
Is LBP leuk ja?quote:
heel Nederlandquote:
moet je andere parameters gebruikenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heel Nederlandben je gek. ik ga nu eerst naar huis ciao, laar maar een clue achter
Maar misschien niet voor oude verzuurde mensen.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:14 schreef oinaru_isan het volgende:
Ja. Volkomen idioot, maf, grappig, schattig.![]()
Gelukkig ben jij een zonnestraaltje.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Maar misschien niet voor oude verzuurde mensen.
Nee. Dat denk ik niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:26 schreef creno het volgende:
is little big planet de aanschaf van een ps3 waard ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |