Haha.quote:
Word zwanger!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
All, ik ga niet aankomen hoor. Ik ben niet gemaakt voor wat vet op mijn lichaam.
Dan streep ik m'n kaarsenfetish alvast door op mijn lijstje wat ik met jou wil doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
All, ik ga niet aankomen hoor. Ik ben niet gemaakt voor wat vet op mijn lichaam.
quote:
Baar maar eens een kind. Komen er wel een paar pondjes bij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Amen brada.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij een grote kont mogen ook wel iets dikkere bovenbenen zitten. Anders is het zo'n groot ding op stokjes.
Nou dan passen mijn luciferhoutjes prima bij mijn kont die ik niet heb.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij een grote kont mogen ook wel iets dikkere bovenbenen zitten. Anders is het zo'n groot ding op stokjes.
Daarom! En dan wat van die corrigerende panty's en slips aan en alles zit weer in modelquote:
Want zelfs jij bent niet perfect, met je bolle enkels.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:32 schreef Chai het volgende:
Ik ben zo onzeker. Ik durf mijn eigen hier niet eens te laten vleeskeuren. :$
Waar is hoeptie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha.![]()
Ik speel altijd Hef-bingo. Kenners weten.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Want zelfs jij bent niet perfect, met je bolle enkels.
Nou bedankt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarom! En dan wat van die corrigerende panty's en slips aan en alles zit weer in model
Middenonder.quote:
Hoezo? Mag ik ineens niet meer onzeker zijn hier?quote:
quote:
Jawel, maar als je eerst zit te zeggen dat je kankerlelijk bent en misvormd enzo, moet je ook niet gaan zeuren als mensen terug trollen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoezo? Mag ik ineens niet meer onzeker zijn hier?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan gemeen klinken dit, maar ik heb altijd het idee dat je er naar vist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |