Wil je je alsjeblieft niet zo lief, onschuldig en kwetsbaar opstellenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, mag ie doen. Maar dan ben ik nog steeds onzeker over de gehele onderkant.
Serieus alsof iemand cared als jij naakt voor hem staat.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, mag ie doen. Maar dan ben ik nog steeds onzeker over de gehele onderkant.
Op welke manier valt er wat te sjoemelen danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ook niet.
Al kan ik best nog sjoemelen met m'n leeftijd.
Beter dan te dik. Bovendien heb je genoeg broeken waarin je meer kont krijgt. Of je kunt gaan sporten, maarja dan krijg je van die gore schaatsbenenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En mijn benen. Die vind ik te dun.
Nee. Ik ben serieus heel onzeker over die onderkant van mij. En daar kan ik niets aan doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je je alsjeblieft niet zo lief, onschuldig en kwetsbaar opstellen. Gooi er een keer kanker doorheen anders.
Het maakt toch niet uit of hij cared? Ik care, ik vind het een verschrikkelijke onderkant.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Serieus alsof iemand cared als jij naakt voor hem staat.
Ja en wat schiet je er mee op? Niks.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik ben serieus heel onzeker over die onderkant van mij. En daar kan ik niets aan doen.
[..]
Het maakt toch niet uit of hij cared? Ik care, ik vind het een verschrikkelijke onderkant.
Komt wel goed schatje, dat wordt vanzelf minder als je eenmaal een independent woman bentquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken. Stik erin.
Ja mooi, van die dunne antilope benen die onder je lichaam bungelen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beter dan te dik. Bovendien heb je genoeg broeken waarin je meer kont krijgt. Of je kunt gaan sporten, maarja dan krijg je van die gore schaatsbenen.
Qua leeftijd. Maar net hoe het uitkomtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Op welke manier valt er wat te sjoemelen dan![]()
Ik neem je wel zoals je bent
Ik moest lachen om 'gore schaatsbenen'quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beter dan te dik. Bovendien heb je genoeg broeken waarin je meer kont krijgt. Of je kunt gaan sporten, maarja dan krijg je van die gore schaatsbenen.
Oh dus ik moet maar ineens denken GOH WAT EEN KANKERGEILE ONDERKANT HEB IK. Nee. Zo werkt het niet.quote:
Ik doe het graagquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Qua leeftijd. Maar net hoe het uitkomt.
Dat hoor ik graag.
Doe niet zo onzeker, je bent een super mooie chickquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja mooi, van die dunne antilope benen die onder je lichaam bungelen.
quote:
All, ik ga niet aankomen hoor. Ik ben niet gemaakt voor wat vet op mijn lichaam.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe niet zo onzeker, je bent een super mooie chick. Sowieso ben je nog niet uitgegroeid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |