Gnoel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En vrouwelijk neem ik aan. Maar ik vind dat lelijke meisjes geen meisjes zijn, maar gnoelen ofzo. Een ander woord. En 'gnoel' is een lelijk woord.
Oké. Dan ligt het gewoon aan mij dat ik denk dat je het lelijk vindt.quote:
Gnoelen kunnen de griebten krijgen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En vrouwelijk neem ik aan. Maar ik vind dat lelijke meisjes geen meisjes zijn, maar gnoelen ofzo. Een ander woord. En 'gnoel' is een lelijk woord.
Volgens mij ben je nog niet uitgegroeid. Je hebt toch ook tietenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja? Met mijn bouw is het onmogelijk om uberhaupt enigszins een mooie kont te krijgen.
Waarom zeg je dan dat je er op afknapt en dat ze het kan shaken als ze die niet heeft?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En ik zei ook
[..]
Het is gewoon een plus. Maar ik zou een mooi meisje er niet op afwijzen natuurlijk, niemand is perfect.
Nee, qua lengte niet maar aankomen ga ik ook niet hoor. En daar maak ik mij dus wel druk om want ik ben er ontevreden mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog niet uitgegroeid. Je hebt toch ook tieten. Maak je niet zo druk om je kont
.
WD misschien heeft RV liever een kleiner kontje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je er op afknapt en dat ze het kan shaken als ze die niet heeft?
Omdat hij niet had verwacht dat jij je aangesproken zou voelen en het je zou aantrekken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je er op afknapt en dat ze het kan shaken als ze die niet heeft?
En dat maakt mij uit omdat?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
WD misschien heeft RV liever een kleiner kontje.
Alleen ontevreden met je kont?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, qua lengte niet maar aankomen ga ik ook niet hoor. En daar maak ik mij dus wel druk om want ik ben er ontevreden mee.
Toch wel, omdat ik er onzeker over ben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat hij niet had verwacht dat jij je aangesproken zou voelen en het je zou aantrekken.
Ja komop dit is Fok en zo post ik gewoon.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Let me break this down for ya;quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké. Dan ligt het gewoon aan mij dat ik denk dat je het lelijk vindt.
Ja dit ook. Sorry, wdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat hij niet had verwacht dat jij je aangesproken zou voelen en het je zou aantrekken.
Weet ik neit. =$ We moeten eigenlijk een woordenboek bijhouden.quote:
Ja, mag ie doen. Maar dan ben ik nog steeds onzeker over de gehele onderkant.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Iemand die jou knap vindt zal echt wel je kont beminnen hoor.
Ik voel me aangesproken. Stik erin.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:25 schreef Chriz2k het volgende:
Onzekere meisjes; dát is pas een turn-off.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |