Ja. Alsof vrouwen zonder volle kont gelijk kankerlelijk zijn.quote:
Z0MG, je blijkt niet perfect te zijn. Dat je voor de rest hartstikke knap en slank bent laat je maar even buiten beschouwing.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Alsof vrouwen zonder volle kont gelijk kankerlelijk zijn.
Niet kankerlelijk hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoorquote:
zomg maar je vindt het wel lelijk als vrouwen geen kont hebben, dus knap je erop af.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Z0MG, je blijkt niet perfect te zijn. Dat je voor de rest hartstikke knap en slank bent laat je maar even buiten beschouwing.
Zo overdreven is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat. nee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:18 schreef Chai het volgende:
WD zodra het medisch mogelijk is mag je wel wat van mijne.
Jij nietquote:
<17.5 is meisje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:18 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, welke criteria hanteren wij voor het zijn van een 'meisje' ipv vrouw?
Ja? Met mijn bouw is het onmogelijk om uberhaupt enigszins een mooie kont te krijgen.quote:
Net alsof ik de 'perfecte' vrouw zou afwijzen omdat ze geen kont heeftquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zomg maar je vindt het wel lelijk als vrouwen geen kont hebben, dus knap je erop af.
Nou ja zeg!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jij hoort dat ook niet te doen. Jij bent oud.
Je zegt net dat je daar op afknapt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo overdreven is het nou ook weer niet.
En vrouwelijk neem ik aan. Maar ik vind dat lelijke meisjes geen meisjes zijn, maar gnoelen ofzo. Een ander woord. En 'gnoel' is een lelijk woord.quote:
dan is het niet de perfecte vrouw etc. enz.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof ik de 'perfecte' vrouw zou afwijzen omdat ze geen kont heeft.
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof ik de 'perfecte' vrouw zou afwijzen omdat ze geen kont heeft.
Het staat tussen aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dan is het niet de perfecte vrouw etc. enz.
En ik zei ookquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zegt net dat je daar op afknapt.
Het is gewoon een plus. Maar ik zou een mooi meisje er niet op afwijzen natuurlijk, niemand is perfect.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:12 schreef Lakitu het volgende:
Een mooie kont kun je mij gewoon echt blij mee maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |