quote:
Jij hebt geen platte kont tock?quote:
Zie je dat, ik sta gebogen, als ik recht sta, loopt het recht af. Dus ik kan het volgens jou shaken, of juist niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:13 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik die asser picca duidelijker gemaakt =$
Nee, kutquote:
Je mist er niets aan hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
_!!!!!! ik niet. Als enige in de hele wereld.
Oké. Dankjewel voor het opkrikken van mijn zelfvertrouwen.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
Maar ik heb BT.rar. Dus ik weet hoe BT's billen er uitzien.
Ik heb een ronde kont, je ziet 'm alleen niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het best mee valt. Als er gewoon een ronding is.
PEDOquote:
How sadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:13 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik die asser picca duidelijker gemaakt =$
Paint.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een ronde kont, je ziet 'm alleen niet.
Valt mee volgens mij. het is vast niet plat plat. Ik bedoel chicks met echt gewoon 0% iets daarachter.quote:
O want dat helpt me heel erg in real life ja.quote:
Ben je nou serieus beledigd?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké. Dankjewel voor het opkrikken van mijn zelfvertrouwen.
Gast, daar hoor ik bij. Zucht.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Valt mee volgens mij. het is vast niet plat plat. Ik bedoel chicks met echt gewoon 0% iets daarachter.
Ja. Alsof vrouwen zonder volle kont gelijk kankerlelijk zijn.quote:
Z0MG, je blijkt niet perfect te zijn. Dat je voor de rest hartstikke knap en slank bent laat je maar even buiten beschouwing.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Alsof vrouwen zonder volle kont gelijk kankerlelijk zijn.
Niet kankerlelijk hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoorquote:
zomg maar je vindt het wel lelijk als vrouwen geen kont hebben, dus knap je erop af.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Z0MG, je blijkt niet perfect te zijn. Dat je voor de rest hartstikke knap en slank bent laat je maar even buiten beschouwing.
Zo overdreven is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat. nee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:18 schreef Chai het volgende:
WD zodra het medisch mogelijk is mag je wel wat van mijne.
Jij nietquote:
<17.5 is meisje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:18 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, welke criteria hanteren wij voor het zijn van een 'meisje' ipv vrouw?
Ja? Met mijn bouw is het onmogelijk om uberhaupt enigszins een mooie kont te krijgen.quote:
Net alsof ik de 'perfecte' vrouw zou afwijzen omdat ze geen kont heeftquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zomg maar je vindt het wel lelijk als vrouwen geen kont hebben, dus knap je erop af.
Nou ja zeg!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jij hoort dat ook niet te doen. Jij bent oud.
Je zegt net dat je daar op afknapt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo overdreven is het nou ook weer niet.
En vrouwelijk neem ik aan. Maar ik vind dat lelijke meisjes geen meisjes zijn, maar gnoelen ofzo. Een ander woord. En 'gnoel' is een lelijk woord.quote:
dan is het niet de perfecte vrouw etc. enz.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof ik de 'perfecte' vrouw zou afwijzen omdat ze geen kont heeft.
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof ik de 'perfecte' vrouw zou afwijzen omdat ze geen kont heeft.
Het staat tussen aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dan is het niet de perfecte vrouw etc. enz.
En ik zei ookquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zegt net dat je daar op afknapt.
Het is gewoon een plus. Maar ik zou een mooi meisje er niet op afwijzen natuurlijk, niemand is perfect.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:12 schreef Lakitu het volgende:
Een mooie kont kun je mij gewoon echt blij mee maken.![]()
Gnoel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En vrouwelijk neem ik aan. Maar ik vind dat lelijke meisjes geen meisjes zijn, maar gnoelen ofzo. Een ander woord. En 'gnoel' is een lelijk woord.
Oké. Dan ligt het gewoon aan mij dat ik denk dat je het lelijk vindt.quote:
Gnoelen kunnen de griebten krijgen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En vrouwelijk neem ik aan. Maar ik vind dat lelijke meisjes geen meisjes zijn, maar gnoelen ofzo. Een ander woord. En 'gnoel' is een lelijk woord.
Volgens mij ben je nog niet uitgegroeid. Je hebt toch ook tietenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja? Met mijn bouw is het onmogelijk om uberhaupt enigszins een mooie kont te krijgen.
Waarom zeg je dan dat je er op afknapt en dat ze het kan shaken als ze die niet heeft?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En ik zei ook
[..]
Het is gewoon een plus. Maar ik zou een mooi meisje er niet op afwijzen natuurlijk, niemand is perfect.
Nee, qua lengte niet maar aankomen ga ik ook niet hoor. En daar maak ik mij dus wel druk om want ik ben er ontevreden mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog niet uitgegroeid. Je hebt toch ook tieten. Maak je niet zo druk om je kont
.
WD misschien heeft RV liever een kleiner kontje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je er op afknapt en dat ze het kan shaken als ze die niet heeft?
Omdat hij niet had verwacht dat jij je aangesproken zou voelen en het je zou aantrekken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je er op afknapt en dat ze het kan shaken als ze die niet heeft?
En dat maakt mij uit omdat?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
WD misschien heeft RV liever een kleiner kontje.
Alleen ontevreden met je kont?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, qua lengte niet maar aankomen ga ik ook niet hoor. En daar maak ik mij dus wel druk om want ik ben er ontevreden mee.
Toch wel, omdat ik er onzeker over ben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat hij niet had verwacht dat jij je aangesproken zou voelen en het je zou aantrekken.
Ja komop dit is Fok en zo post ik gewoon.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Let me break this down for ya;quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké. Dan ligt het gewoon aan mij dat ik denk dat je het lelijk vindt.
Ja dit ook. Sorry, wdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat hij niet had verwacht dat jij je aangesproken zou voelen en het je zou aantrekken.
Weet ik neit. =$ We moeten eigenlijk een woordenboek bijhouden.quote:
Ja, mag ie doen. Maar dan ben ik nog steeds onzeker over de gehele onderkant.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Iemand die jou knap vindt zal echt wel je kont beminnen hoor.
Ik voel me aangesproken. Stik erin.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:25 schreef Chriz2k het volgende:
Onzekere meisjes; dát is pas een turn-off.
Wil je je alsjeblieft niet zo lief, onschuldig en kwetsbaar opstellenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, mag ie doen. Maar dan ben ik nog steeds onzeker over de gehele onderkant.
Serieus alsof iemand cared als jij naakt voor hem staat.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, mag ie doen. Maar dan ben ik nog steeds onzeker over de gehele onderkant.
Op welke manier valt er wat te sjoemelen danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ook niet.
Al kan ik best nog sjoemelen met m'n leeftijd.
Beter dan te dik. Bovendien heb je genoeg broeken waarin je meer kont krijgt. Of je kunt gaan sporten, maarja dan krijg je van die gore schaatsbenenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En mijn benen. Die vind ik te dun.
Nee. Ik ben serieus heel onzeker over die onderkant van mij. En daar kan ik niets aan doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je je alsjeblieft niet zo lief, onschuldig en kwetsbaar opstellen. Gooi er een keer kanker doorheen anders.
Het maakt toch niet uit of hij cared? Ik care, ik vind het een verschrikkelijke onderkant.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Serieus alsof iemand cared als jij naakt voor hem staat.
Ja en wat schiet je er mee op? Niks.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik ben serieus heel onzeker over die onderkant van mij. En daar kan ik niets aan doen.
[..]
Het maakt toch niet uit of hij cared? Ik care, ik vind het een verschrikkelijke onderkant.
Komt wel goed schatje, dat wordt vanzelf minder als je eenmaal een independent woman bentquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken. Stik erin.
Ja mooi, van die dunne antilope benen die onder je lichaam bungelen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beter dan te dik. Bovendien heb je genoeg broeken waarin je meer kont krijgt. Of je kunt gaan sporten, maarja dan krijg je van die gore schaatsbenen.
Qua leeftijd. Maar net hoe het uitkomtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Op welke manier valt er wat te sjoemelen dan![]()
Ik neem je wel zoals je bent
Ik moest lachen om 'gore schaatsbenen'quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beter dan te dik. Bovendien heb je genoeg broeken waarin je meer kont krijgt. Of je kunt gaan sporten, maarja dan krijg je van die gore schaatsbenen.
Oh dus ik moet maar ineens denken GOH WAT EEN KANKERGEILE ONDERKANT HEB IK. Nee. Zo werkt het niet.quote:
Ik doe het graagquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Qua leeftijd. Maar net hoe het uitkomt.
Dat hoor ik graag.
Doe niet zo onzeker, je bent een super mooie chickquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja mooi, van die dunne antilope benen die onder je lichaam bungelen.
quote:
All, ik ga niet aankomen hoor. Ik ben niet gemaakt voor wat vet op mijn lichaam.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe niet zo onzeker, je bent een super mooie chick. Sowieso ben je nog niet uitgegroeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |