Godverdomme, stel zeiksnorren hier.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik nomineer broekpaling tot slijmbal van de eeuw
kan je vindenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het verdacht is.
Op de Devvie -manier.quote:
Niet!quote:
Kan gemeen klinken dit, maar ik heb altijd het idee dat je er naar vist.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zo vaak krijg ik geen complimentjes
Ntb 4ever.quote:
wd heeft ongelijke borsten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja want jij bent mijn kleine boobie.
Ja en mijn humeur was al niet best omdat. :pquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wegen het heeft daarmee m'n goede humeur ook weggenomen
! Kutzon.
IK GOOGLE'DE OP ZEIKSNORquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Godverdomme, stel zeiksnorren hier.
Iedere vrouw heeft dat.quote:
Je hebt een leuk koppie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zo vaak krijg ik geen complimentjes
Ik doe het maar niet, geloof ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
IK GOOGLE'DE OP ZEIKSNOR
WHAT HAS BEEN SEEN
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Special needs?quote:
Ja, nou ja... behalve wd dan.quote:
Hm, soms vast wel maar wie doet dat hier niet?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan gemeen klinken dit, maar ik heb altijd het idee dat je er naar vist.
Nee, ik reageer toch maar niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:37 schreef Broekpaling het volgende:
Nu zie ik tieten in mijn hoofd. Ik ben te gevoelig voor dit.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook.
NOOOOOOOOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.devin.nl/![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |