Hoe weet jij nou of andere mensen dat niet ook hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, in het echt onthoud ik echt gewoon niet normaal veel dingen.
leuke film toch.quote:
Sowieso vind ik mobiel internet pure kankerquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mobiel fok! op mijn iPhone werkt ook niet lekker.![]()
Als ik de laatste reactie selecteer blijft 'ie halverwege de pagina hangen, kan ik zelf scrollen.
olaquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
Hallo!
3 maar?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of andere mensen dat niet ook hebben.
Kende jij ook de roosters van 3 andere mensen uit je hoofd naast die van jezelf?
en dan vooral in combinatie met de AIPHONEquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Sowieso vind ik mobiel internet pure kanker
Fucking saai en slecht geschreven.quote:
Uhu, maar ik heb geen laptop dus vanuit bed zit ik altijd op m'n iPhone.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Sowieso vind ik mobiel internet pure kanker
Mensen die zeiken om het zeiken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:20 schreef wise het volgende:
[..]
en dan vooral in combinatie met de AIPHONE
quote:
You wouldn't download a laptopquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uhu, maar ik heb geen laptop dus vanuit bed zit ik altijd op m'n iPhone.
AND I AM LOVING EVERY MINUTE OF IT.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mensen die zeiken om het zeiken.
Ik heb op meerdere telefoons die shit geprobeert en op mn ipod touch vind ik het nog het best werken hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:20 schreef wise het volgende:
[..]
en dan vooral in combinatie met de AIPHONE
alleen WD doet dat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En jij vind het gek dat we op je zeiken?
eindelijk. Kan ik nu weer weg.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:22 schreef WillFerrell het volgende:
Jullie favoriet is er weer.
Bouwquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:24 schreef Devvie het volgende:
ik koos de minor uitvoer, maar misschien had ik beter duurzame bouwtechniek kunnen nemen
Zonder bouwers zou jij in een kartonnen doos wonen, want er zouden geen bruggen zijn waar je onder kon levenquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zonder bouwers zou jij in een kartonnen doos wonen, want er zouden geen bruggen zijn waar je onder kon leven
bouw ik een houten hut. Easy does it.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zonder bouwers zou jij in een kartonnen doos wonen, want er zouden geen bruggen zijn waar je onder kon leven
Die zijn niet dodelijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe je dat dan op een vlinderbom?
nomal ²quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
wise heeft zichzelf aardig in het harnas gestoken.
Ik vind hem wel liefquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
wise heeft zichzelf aardig in het harnas gestoken.
Ja, wat?quote:
Nee, weet ik. Maar je verliest wel wat ledematen.quote:
Bwhehehequote:
Boo you whore.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lief
Complimentjes, aandacht jwz
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lief
Complimentjes, aandacht jwz
Ik was er al een tijdje hoor.quote:
Maar bobby?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik nomineer hierbij Crack tot knuffeldier van de SC.
ik nomineer broekpaling tot slijmbal van de eeuwquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik nomineer hierbij Crack tot knuffeldier van de SC.
See what i did there?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik nomineer broekpaling tot slijmbal van de eeuw
En dat moet je hier van elke user krijgen?quote:
Het is wel verdacht datquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dit begint ernstig te lijken op he who shall not be named.
wie¿quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dit begint ernstig te lijken op he who shall not be named.
quote:Op 03-03-2010 15:11 schreef 2NutZ
Hoi Lamon. Zou jij 1 dezer dagen als je tijd hebt bij mij wat Boktor willen verwijderen? bedankt.
Ik neem aan dat dit jouw site is?
www.lamon.nl
Hmmm...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
0 topics op naam. 14.gif
Ik ben Bobby, hij is BP.quote:
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dat moet je hier van elke user krijgen?
plus 1quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is wel verdacht dat [ afbeelding ] niet meer post sinds wise hier is ja.
Roaaarrrrrrrwwwwwquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij vind het alleen belangrijk dat ik je aandacht geef, toch WD? Kusjekroel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je geniet duidelijk van iedereen die je complimenteert.quote:
PARDON?!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wegen het heeft daarmee m'n goede humeur ook weggenomen
! Kutzon.
Ja want jij bent mijn kleine boobie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij vind het alleen belangrijk dat ik je aandacht geef, toch WD? Kusjekroel.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het verdacht is.quote:
Ja zo vaak krijg ik geen complimentjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je geniet duidelijk van iedereen die je complimenteert.
Awwwquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja want jij bent mijn kleine boobie.
Gmtaquote:
Godverdomme, stel zeiksnorren hier.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
kan je vindenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat het verdacht is.
Op de Devvie -manier.quote:
Niet!quote:
Kan gemeen klinken dit, maar ik heb altijd het idee dat je er naar vist.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zo vaak krijg ik geen complimentjes
Ntb 4ever.quote:
wd heeft ongelijke borsten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja want jij bent mijn kleine boobie.
Ja en mijn humeur was al niet best omdat. :pquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wegen het heeft daarmee m'n goede humeur ook weggenomen
! Kutzon.
IK GOOGLE'DE OP ZEIKSNORquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Godverdomme, stel zeiksnorren hier.
Iedere vrouw heeft dat.quote:
Je hebt een leuk koppie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zo vaak krijg ik geen complimentjes
Ik doe het maar niet, geloof ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
IK GOOGLE'DE OP ZEIKSNOR
WHAT HAS BEEN SEEN
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Special needs?quote:
Ja, nou ja... behalve wd dan.quote:
Hm, soms vast wel maar wie doet dat hier niet?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan gemeen klinken dit, maar ik heb altijd het idee dat je er naar vist.
Nee, ik reageer toch maar niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:37 schreef Broekpaling het volgende:
Nu zie ik tieten in mijn hoofd. Ik ben te gevoelig voor dit.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook.
NOOOOOOOOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.devin.nl/![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |