Hoe weet jij nou of andere mensen dat niet ook hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, in het echt onthoud ik echt gewoon niet normaal veel dingen.
leuke film toch.quote:
Sowieso vind ik mobiel internet pure kankerquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mobiel fok! op mijn iPhone werkt ook niet lekker.![]()
Als ik de laatste reactie selecteer blijft 'ie halverwege de pagina hangen, kan ik zelf scrollen.
olaquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
Hallo!
3 maar?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of andere mensen dat niet ook hebben.
Kende jij ook de roosters van 3 andere mensen uit je hoofd naast die van jezelf?
en dan vooral in combinatie met de AIPHONEquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Sowieso vind ik mobiel internet pure kanker
Fucking saai en slecht geschreven.quote:
Uhu, maar ik heb geen laptop dus vanuit bed zit ik altijd op m'n iPhone.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Sowieso vind ik mobiel internet pure kanker
Mensen die zeiken om het zeiken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:20 schreef wise het volgende:
[..]
en dan vooral in combinatie met de AIPHONE
quote:
You wouldn't download a laptopquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uhu, maar ik heb geen laptop dus vanuit bed zit ik altijd op m'n iPhone.
AND I AM LOVING EVERY MINUTE OF IT.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mensen die zeiken om het zeiken.
Ik heb op meerdere telefoons die shit geprobeert en op mn ipod touch vind ik het nog het best werken hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:20 schreef wise het volgende:
[..]
en dan vooral in combinatie met de AIPHONE
alleen WD doet dat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En jij vind het gek dat we op je zeiken?
eindelijk. Kan ik nu weer weg.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:22 schreef WillFerrell het volgende:
Jullie favoriet is er weer.
Bouwquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:24 schreef Devvie het volgende:
ik koos de minor uitvoer, maar misschien had ik beter duurzame bouwtechniek kunnen nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |