Ditquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:16 schreef Wessiej het volgende:
Holy kenker verhuis anders ff naar een normale plaats.
MEENEMEN!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef Mday het volgende:
Volgens mij kan ik wel op 4 en 6 juni. De 5e is mijn zusje jarig...
Leeftijd? Foto? Relationele status? Gamebabe is iets te oud voor me dus we hebben nog vrouwenvleesch nodig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef Mday het volgende:
Volgens mij kan ik wel op 4 en 6 juni. De 5e is mijn zusje jarig...
'Dit is Zeeland, het is hier kut. Nu tijd voor bier'quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:51 schreef Nebo het volgende:
Gozeeeeeeeerd! Ik verwacht wel een rondleiding door Zeeland. Moet niet langer dan een kwartier duren toch?
"Dit is mijn tuin, en als je op de schutting gaat zitten kun je uitkijken over heeeeel Zeeland. Als je hard roept, kunnen zelfs de mensen in de buitenwijken van Zeeland je verstaan"quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
'Dit is Zeeland, het is hier kut. Nu tijd voor bier'
Beste rondleiding ooit
- bijna 18.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Leeftijd? Foto? Relationele status? Gamebabe is iets te oud voor me dus we hebben nog vrouwenvleesch nodig.
Dat is de beste omschrijving ooitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
'Dit is Zeeland, het is hier kut. Nu tijd voor bier'
Beste rondleiding ooit
Geen StreetView beschikbaar, dus het bestaat nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:16 schreef Wessiej het volgende:
Holy kenker verhuis anders ff naar een normale plaats.
Oeh la la bananenvla! Overigens maakt het voor mij niet zo heel veel uit, als het maar op zaterdag of zondag is. Zal morgen even op mijn werkrooster kijken.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:44 schreef GameBabe het volgende:
Persoonlijk heb ik een voorkeur voor zaterdag, dat schept wat tijd om bij je te komen en om zondag brak te zijnBlijven pitten zou wel ok zijn, omdat ik erg last van mijn ogen heb als ik moe ben en het wel een stukje terugrijden is...
En nebo, ik heb geen probleem met je leeftijd
Maar hoeveel slaapplekken heb je eigenlijk?quote:
Qua ruimte is het helemaal geen probleem. Ik heb 2 lucht bedden en nog wat matrassen thuis. Maar als je die mee zou nemen zou het chill zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 17:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar hoeveel slaapplekken heb je eigenlijk?
Ik heb nog wel een chill tweepersoons aerobed in de kast liggen hier
Kunnen we er anders een kampeerfeest van maken, zetten we een tent in de achtertuin, vuurkorf, BBQ...quote:Op zondag 9 mei 2010 17:38 schreef RitseB het volgende:
[..]
Qua ruimte is het helemaal geen probleem. Ik heb 2 lucht bedden en nog wat matrassen thuis. Maar als je die mee zou nemen zou het chill zijn
Ik neem wel een slaapzak en matje mee.. maakt me niet uit of ik nou in een huis of tuin lig..quote:Op zondag 9 mei 2010 17:42 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Kunnen we er anders een kampeerfeest van maken, zetten we een tent in de achtertuin, vuurkorf, BBQ...![]()
Nietquote:Op zondag 9 mei 2010 18:19 schreef Nebo het volgende:
Wat de neuk, 9292OV heeft gewoon geen enkele suggestie om daar te komenRitse, hoe ben jij teruggekomen uit Utrecht laatst?
Als ik de auto heb, dat week ik pas kort van te voren..., zou ik een aantal mensen kunnen meenemen uit Leiden, Gouda en Utrecht, dat ligt op de route iig.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:19 schreef Nebo het volgende:
Wat de neuk, 9292OV heeft gewoon geen enkele suggestie om daar te komenRitse, hoe ben jij teruggekomen uit Utrecht laatst?
Eeeeh, Leiden for me... Maar hoe laat ben jij van plan om te vertrekken dan, ik zie dat ik zaterdag moet werken dus k ben er 's avonds pas. (19:45 op Leiden CS volgens 9292)quote:Op zondag 9 mei 2010 18:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als ik de auto heb, dat week ik pas kort van te voren..., zou ik een aantal mensen kunnen meenemen uit Leiden, Gouda en Utrecht, dat ligt op de route iig.
Ik kan wel mensen ophalen vanaf ossquote:Op zondag 9 mei 2010 19:15 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Eeeeh, Leiden for me... Maar hoe laat ben jij van plan om te vertrekken dan, ik zie dat ik zaterdag moet werken dus k ben er 's avonds pas. (19:45 op Leiden CS volgens 9292)
In het ergste geval: Zou iemand me dan anders uit Oss kunnen ophalen? Is een half uurtje rijden vanaf Ritse
Damn.... dan moet ik mijn ouders toch maar eens heel lief aan gaan kijken om de auto mee te krijgen, of iemand moet toevallig langs A'foort/Utrecht komen.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik kan wel mensen ophalen vanaf oss.
Nebo, ik ben via den bosch--> oss --> bus naar uden en dan nog een half uurtje fietsen
Dat zou ook handig zijn. Dan kost het me gewoon 15 pleuro aan treinkostenquote:
Weet ik Ed. Als je je bedenkt ben je toch wel welkom hoorquote:
1 love.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
Weet ik Ed. Als je je bedenkt ben je toch wel welkom hoor
hey, dat is mijn smoes!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
5 juni zal moeilijk worden(jarig zusje), laatstaan dat ik op het OV aangewezen ben.
Dat noemen ze bukkake.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:56 schreef koei het volgende:
ja, misschien dat de verhouding man-vrouw dan beter wordt dan 12:1
Ja, maar zonder jou is dat toch een stuk minder leuk...quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar zonder jou is dat toch een stuk minder leuk...
Gaan jullie nu ook al lopen flirtenquote:
Koei die graag ondergespoten wilt worden door Edje noem ik nou geen flirtenquote:
Ik sowieso, met een voorkeur om te blijven pittenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:08 schreef RitseB het volgende:
Zaterdag word het, is voor mij ook het handigste.
Wie zijn er allemaal bij?
Sgoed, tieten hebben is wel een prequote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:10 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ken je niet, maar een BBQ is altijd leuk. Ik pak m'n spullen vast.
Hmm alleen als haar bed 90 of 80 breed is, ik van tevoren een foto krijg om mijn finale antwoord te geven en ze ook mee barbecuetquote:
Breed bed is check en als je mij toevoegt op hyves mag je zelf zoeken, geen idee of ze mee doetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmm alleen als haar bed 90 of 80 breed is, ik van tevoren een foto krijg om mijn finale antwoord te geven en ze ook mee barbecuet
Ik kan je niet vindenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:15 schreef RitseB het volgende:
[..]
Breed bed is check en als je mij toevoegt op hyves mag je zelf zoeken, geen idee of ze mee doet
Als je meegaat mag je wel meerijdenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:40 schreef Gamer_V het volgende:
Goed initiatiefZoals PM, ik kan denk ik alleen de 4e of 6e, de 5e weet ik pas over een tijdje
Als ik kan blijven pitten, bin ich dabei!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:08 schreef RitseB het volgende:
Zaterdag word het, is voor mij ook het handigste.
Wie zijn er allemaal bij?
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Ik kom als ik ofwel een auto heb ofwel met iemand mee kan rijden vanaf een random station.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:20 schreef wc-eend het volgende:
Ik kom ook, als ik met gamebabe vanuit leiden mag meerijden... en vrij krijg van mijn werk dat weekend..
Wij kunnen je denk ik wel ophalen van een random station. Ik prog wel even een random generator in elkaar, en dan stuur ik je die op. Het station dat daaruit komt ga jij heen, en wij runnen dat proggie ook en gaan naar het station dat de onze aangeeftquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik kom als ik ofwel een auto heb ofwel met iemand mee kan rijden vanaf een random station.
Vanwege wat issues zal ik pas laat weten of ik de auto heb
Zolang we maar dezelfde seed hebben is het niet zo'n probleemquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wij kunnen je denk ik wel ophalen van een random station. Ik prog wel even een random generator in elkaar, en dan stuur ik je die op. Het station dat daaruit komt ga jij heen, en wij runnen dat proggie ook en gaan naar het station dat de onze aangeeft
Jij kent duidelijk mijn random-algoritmes nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zolang we maar dezelfde seed hebben is het niet zo'n probleem
Laat staan dat ik je algoritmen snap, mannen komen meestal toch al zonder handleidingquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk mijn random-algoritmes niet zo goed:D
Alsof je een handleiding voor mannen nodig hebtquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Laat staan dat ik je algoritmen snap, mannen komen meestal toch al zonder handleiding
GMTA!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alsof je een handleiding voor mannen nodig hebt
Dagelijks voeren, regelmatig sex en minstens één keer per week voetbal laten kijken, zo moeilijk is dat toch niet?
Dat lukt nog welquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:09 schreef SocialDisorder het volgende:
Dagelijks voeren, regelmatig sex en minstens één keer per week voetbal laten kijken, zo moeilijk is dat toch niet?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:10 schreef Poit het volgende:
..en mogelijkheid tot het kapotneuken van random vrouwen.
Fixedquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat lukt nog wel![]()
maar dat:
[..]
![]()
Of SD moet een randomgenerator hebben geschreven waar altijd dezelfde selectie uitkomt
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:25 schreef GameBabe het volgende:
Of SD moet een randomgenerator hebben geschreven waar altijd dezelfde uitkomt
quote:
Sterkquote:
Goed zo tain, jij snapt hetquote:
quote:
Ik wil nog een keer!quote:
Ik sta om half 10 in de ochtend op de stoep! Verwacht dat wel dat de BBQ aanstaat, het bier koud is en de vrouwen heetquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
Maar hoe laat begint het uberhaupt? Ik hoop niet dat het teveel problemen opleverd als ik pas rond half 9 ben
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:02 schreef Frankii het volgende:
Moet ik nu beginnen met slowchatten als ik wil komen?
Dat lijkt maar zo, ik ben er namelijk nietquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:44 schreef koei het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, ik ben er namelijk niet
Ook ik heb een PM verzondenquote:
PM =sentquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:43 schreef RitseB het volgende:
Zou iedereen die op de 5de kan en komt mij even een pm kunnen sturen voor de administratie. Zouden jullie ook meteen mee kunnen sturen of jullie blijven slapen en/of ik je ergens op moet halen.
ja dat zag ik ook net poepie, m'n reply window stond al een eeuwigheid open toen ik het tikte, maar misschien dat Ritsiebitsie ons nu dubbel telt en ik een dubbele portie spareribs mag verwachtenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:13 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat had ik ook al namens jou gedaan droppie
Count me in too (natuurlijk voor de helft van een kwart van SDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
Heuj! Jij hebt gesolliciteerd bij mijn werkquote:Op zondag 9 mei 2010 15:04 schreef Mitch.de.Man het volgende:
Ik kom uit tilburg, dus mensen die vanuit die richting komen kunnen meerijden!
Zou tof zijn als het luktquote:Op zondag 23 mei 2010 21:15 schreef Nebo het volgende:
Momenteel ben ik tot 20.00 ingeroosterd, maar ik ga proberen om iemand anders op de avond te zetten voor die dag. Hopelijk lukt het!
Ik moet nog PMenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef RitseB het volgende:
Jammer.
![]()
Maar wil iedereen die nog wil komen mij nog even een PM sturen?
Tof dat je ook komtquote:
Emoquote:
De wereld is zwart zoals mijn zielquote:
En hij hoeft maar drie ribs, dat is genoeg volgens hem. Of trek je die lijn niet door naar de bbq?quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
En hij hoeft maar drie ribs, dat is genoeg volgens hem. Of trek je die lijn niet door naar de bbq?
WMB ben je welkomquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:15 schreef Solique het volgende:
Is voor mij ook een misschien, tenzij ik sowieso niet mag komen.
Dat is tot op heden een tof lijstje!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:37 schreef RitseB het volgende:
Wie komen er
SD
SB
Poit
Myraela
Boterhamzakje
disfja
Frankii
Pheno
Gamebabe
SpankmasterC
Pettigrew
Nick-Gizmo
MisterManiak
Gamer_V
Misschien
Nebo
Klopt dit lijstje?
En gewoon 5 dames!!! (Koetje kwam toch ook)quote:
Ik ga nog even indexen hoeveel alles gaat kosten en zo, laat het nog weten.quote:
Als ze uit de videotheek komt misschienquote:
Dierenwinkeldames zijn niet goed genoeg voor je?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:13 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ga nog even indexen hoeveel alles gaat kosten en zo, laat het nog weten.
[..]
Als ze uit de videotheek komt misschien
Doe maar, hoe meer vrouwen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dierenwinkeldames zijn niet goed genoeg voor je?![]()
Ik zal haar eens vragen
Je zusje is er toch ook??quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:14 schreef RitseB het volgende:
[..]
Doe maar, hoe meer vrouwen hoe meer vreugd
Doen kerel!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:33 schreef Fallen het volgende:
Ik ga het steeds aantrekkelijker vinden om mijn andere afspraken voor de 5e te annuleren....
Eensch!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Doen kerel!!
Ik wil nou wel eens een biertje met je drinken!
Doen doen, mijn zusje is er waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Eensch!
Maar dat gaat sowieso (sowieso!) wel goed komen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:43 schreef RitseB het volgende:
[..]
Doen doen, mijn zusje is er waarschijnlijk ook
Waarvan ik nog steeds niet weet hoe ze er uit ziet, kan haar niet vinden via je hyvesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:43 schreef RitseB het volgende:
[..]
Doen doen, mijn zusje is er waarschijnlijk ook
Afzeggen, dan krijg je van mij een kusjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:33 schreef Fallen het volgende:
Ik ga het steeds aantrekkelijker vinden om mijn andere afspraken voor de 5e te annuleren....
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Afzeggen, dan krijg je van mij een kusje
Ach, zonder ons wordt de volgende bbq waar wij wel bij zijn gewoon nog toffer dan deze!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:33 schreef Fallen het volgende:
Nee sorry Koei en Fallen.. Ik voel aan m'n wateren dat deze party gaat heerschen tot de max!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:58 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, zonder ons wordt de volgende bbq waar wij wel bij zijn gewoon nog toffer dan deze!
Kusjes zijn niet om te bewaren maar om te geven, dan krijgt iemand anders hem gewoonquote:
Tot de max - 2 denk ik... Of je zou Elroy erbij moeten hebben, die zou ons gemis wel goed kunnen maken met zijn aanwezigheid.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee sorry Koei en Fallen.. Ik voel aan m'n wateren dat deze party gaat heerschen tot de max!!
Ik ga elroy eens PM-en!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:12 schreef koei het volgende:
[..]
Tot de max - 2 denk ik... Of je zou Elroy erbij moeten hebben, die zou ons gemis wel goed kunnen maken met zijn aanwezigheid.
Nog een reden waarom de volgende meet toffer gaat worden! (als hij dan wel kan..)quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:32 schreef Poit het volgende:
Hmm.. C.E is dan op zakenreis
Ik moet wel kusjes en knuffels uitdelen uit zijn naam!![]()
Als je een onbeperkte voorraad hebt, heb ik daar geen moeite mee... anders...quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Kusjes zijn niet om te bewaren maar om te geven, dan krijgt iemand anders hem gewoon
Yup, TO THE MAX -2!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:12 schreef koei het volgende:
[..]
Tot de max - 2 denk ik... Of je zou Elroy erbij moeten hebben, die zou ons gemis wel goed kunnen maken met zijn aanwezigheid.
Oh? Nou, als jij het zegtquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:29 schreef Gamer_V het volgende:
Stiekem wil je gewoon uitgenodigd worden.
Sgoedquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:52 schreef Nebo het volgende:
Ik heb mijn joker niet kunnen bereiken om mijn shift te ruilen, dus ik kom hier morgen weer op terug
Jep, ik heb in ieder geval mijn late shift om kunnen wisselen met een vroege die om 17.00 klaar is. Hoe laat begint het Ritse? Ik kan in principe nog een paar uurtjes eraf schapen als dat nodig is.quote:
Gewoon de rooksignalen volgen.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:18 schreef Pheno het volgende:
En krijgen we nog een pm met adresAl is het natuurlijk in dat gehucht te herkennen aan de rookwolk.
Mooi, ben ik er om kwart over bier!quote:
Ga je nou weer zitten vissen of ik kom?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:18 schreef Bart het volgende:
Komen er nu dan nog lekkere wijven of wordt het gewoon een verzameling nerds?
Nou, dan kom ik ook niet!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:43 schreef Myraela het volgende:
Ik en Boterhamzakje komen toch niet. Lang verhaal etc. We hadden het Ritse al gezegd, maar misschien is een melding hier ook wel netjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Jij komt niet want ik kom ook niet, dat weet ik alquote:
Da's waarquote:Maar GameBabe en SB komen, dus dat is al een betere verhouding man/vrouw dan we op sommige andere meets gehad hebben...
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, dan kom ik ook niet!Er is bier dus er is PoitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, dan kom ik ook niet!Is je geraden ook, ik kom 's avonds laat nog die kant op. Mag er wel wat tegenover staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
2 beer, or more than 2 beer.. That's the questionquote:
Haha, dude, er zijn minstens 2 lekkere wijven, je hebt mij niet nodigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Is je geraden ook, ik kom 's avonds laat nog die kant op. Mag er wel wat tegenover staan
Fucking ergens in Zeeland!! Is wel een stuk fietsen hoor Rossquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:12 schreef Rossdale het volgende:
Stel dat ik niet heel laat door ga met klussen, dan zou er eventueel nog wel een mogelijkheid zijn dat ik heel misschien nog wel even langs kom laat op de avond. Dus niet mee-eten oid
Ritse, zou je jouw adres nog eens kunnen PMmen voor het geval dat?
Uurtje met de auto, wel te doen dus indien niet iedereen al voor een uurtje of elf naar huis aftaaitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Fucking ergens in Zeeland!! Is wel een stuk fietsen hoor Ross
Waarschijnlijk blijf ik crashen. En dan bedoel ik niet met viefjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uurtje met de auto, wel te doen dus indien niet iedereen al voor een uurtje of elf naar huis aftaait
OMG ROSS JE KOMT?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uurtje met de auto, wel te doen dus indien niet iedereen al voor een uurtje of elf naar huis aftaaitVroeger dan dat zal ik er zeker niet zijn.
Woei nice, voor een doos donuts laat ik mij graag ophalenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:40 schreef Poit het volgende:
Trouwens Drankii!
Heb je al vervoer richting die toko?
Ik zie dat ik zeer waarschijnlijk langs DB rij, CS wordt wel een stukje om maar als je een doos donuts bij je hebt wil ik die best ophalen
Naturel SVP.. Moeten we TZT maar even wat regelen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:53 schreef Frankii het volgende:
[..]
Woei nice, voor een doos donuts laat ik mij graag ophalen. Wil je er chocola of suiker op?
Kom je ook enigszins langs A'foort of Utrecht?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:40 schreef Poit het volgende:
Trouwens Drankii!
Heb je al vervoer richting die toko?
Ik zie dat ik zeer waarschijnlijk langs DB rij, CS wordt wel een stukje om maar als je een doos donuts bij je hebt wil ik die best ophalen
Langs utrecht ja.. Maar wat heb jij voor me dan??quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Kom je ook enigszins langs A'foort of Utrecht?
Het meubilair van Ritse daarna ook?quote:
Deze baas drink enkel op hoge uitzondering nog Tequila.. Stiekem lijken Nebo en ik op elkaar.. Ik ga er zo hard van over m'n zuiger..quote:
Ik denk dat Nebo wel heeft geleerd van zijn fouten. We hebben nog wel wat mooie verhaaltjes van vroegere meets.quote:
Hij kon het zelf ook mooi en kleurrijk vertellen op de laatste meetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:07 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik denk dat Nebo wel heeft geleerd van zijn fouten. We hebben nog wel wat mooie verhaaltjes van vroegere meets.
Ik denk dat Ritse de BBQ alvast aan heeft gezet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:10 schreef Poit het volgende:
Wat ligt er trouwens ten zuiden van Zeeland wat geblurred is op Google Maps??
Is dat Ritse's secret wietplantage??
Vliegbasis volkel, kan je trouwens wel gewoon bekijken met Bing mapsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:10 schreef Poit het volgende:
Wat ligt er trouwens ten zuiden van Zeeland wat geblurred is op Google Maps??
Is dat Ritse's secret wietplantage??
Ik ben over de schaamte heen gegroeidquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hij kon het zelf ook mooi en kleurrijk vertellen op de laatste meet
Ik ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:14 schreef Poit het volgende:
Ritse, even voor de goede orde..
Ik heb er zin in!!
Dude, leer eens lezen!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik ben over de schaamte heen gegroeid![]()
Maar Poitje, jij komt dus niet in de buurt van Utrecht/Amersfoort? Iemand anders?
Ow dat valt nog mee! Een uur en een kwartier vanaf Amersfoort. Hoe laat gooi je de barbecue aan? Vier uur ga ik niet redden denk ik, afhankelijk van mijn werkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:14 schreef RitseB het volgende:
Utrecht--->Den Bosch--->Oss en dan kom ik je daar ophalen.
Supersonisch vliegtuig uit Azie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:04 schreef Pheno het volgende:
Even opgezocht, het is een half uurtje voor me
Woepsie, begon lager met het lezen van de reacties. Dat zou nog idealer zijn natuurlijk, als ik op tijd op Utrecht kan staat ivm mijn werk. Wat wil je er voor hebben?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude, leer eens lezen!!
Ik kom langs Utrecht
Nee, een Toyota.quote:
Wat heb je in de aanbieding..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Woepsie, begon lager met het lezen van de reacties. Dat zou nog idealer zijn natuurlijk, als ik op tijd op Utrecht kan staat ivm mijn werk. Wat wil je er voor hebben?
Als het mee zit kan ik om 2 uur weg vanaf mijn werk, naar huis sjeesen, douchen, omkleden, naar het station en dan gok ik dat ik er rond 15.30/15.40 kan staan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat heb je in de aanbieding..
Voor zover ik weet zijn we rond 16:00 welkom.. Da's bier uur! Ik wilde ook tegen die tijd daar wel ongeveer aankomen. Hoe laat zou je op Utrect CS kunnen zijn dan?
Dikke pirma!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als het mee zit kan ik om 2 uur weg vanaf mijn werk, naar huis sjeesen, douchen, omkleden, naar het station en dan gok ik dat ik er rond 15.30/15.40 kan staan.![]()
Ik kan een lekkere fles pils voor je meenemen, waar hou je van?
En wat moet ik meenemen danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Dikke pirma!![]()
Doe maar geen pils, moet nog rijden he
Maar je hoeft niets mee te nemen... Alhoewel.. Een broodje lekker wijf zonder broodje?
Ik dacht dat jij wel wist wat je moest doen van Gouda tot Utrechtquote:
Waarschijnlijk neemt Nebo jou meequote:
Kaartlezen tochquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel wist wat je moest doen van Gouda tot Utrecht
quote:
Je bent zaterdag toch verlegen, want je hebt nog geen bier opquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Er ligt een hele klein kaart op m'n schoot
Vrijdag een borrel, waarschijnlijk nog genoeg alcohol in de donder om zaterdagmiddag nog een grote bek te hebbenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je bent zaterdag toch verlegen, want je hebt nog geen bier opDus dan durf je zoiets heul niet te zeggen
Dan mag je ook niet autorijdenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Vrijdag een borrel, waarschijnlijk nog genoeg alcohol in de donder om zaterdagmiddag nog een grote bek te hebben
Ja daaahaag, graag of niet hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet autorijdenJe gedraagt je maar
Graag dan maarquote:
Goed zoquote:
Dat zou mooi zijn.. Kan ik me tenminste focussen op rit naar jou toe in plaats van GameBabe van me af te houden tijdens het rijden..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:58 schreef RitseB het volgende:
Moet ik een Love-Nest in richten voor jullie 2
hihi, Poit heeft een hele kleinequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Er ligt een hele klein kaart op m'n schoot
quote:
Als dat betekent dat ik lepeltje lepeltje kan slapen danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:58 schreef RitseB het volgende:
Moet ik een Love-Nest in richten voor jullie 2
quote:
SPOON!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ik lepeltje lepeltje kan slapen dan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Ik las hetquote:
Me 2quote:
Ja daahaag! Dat past nooit.. Ik heb dat matras nodig om m'n "brede schouders" er op kwijt te kunnen.. Daar passen zelfs jou 20 kilo niet meer bijquote:
Niet als je op elkaar kruiptquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja daahaag! Dat past nooit.. Ik heb dat matras nodig om m'n "brede schouders" er op kwijt te kunnen.. Daar passen zelfs jou 20 kilo niet meer bij
Ook geen goed plan.. Daar komt alleen maar porno van en dat kan natuurlijk nietquote:
Ga je nu al verlegen doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja daahaag! Dat past nooit.. Ik heb dat matras nodig om m'n "brede schouders" er op kwijt te kunnen.. Daar passen zelfs jou 20 kilo niet meer bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ga je nu al verlegen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu heb je je kans helemaal verkeken
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Daar is maar 1 remedie tegen
Keiharde neucqseks die in Uden te horen is! Anders nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben bij nader inzien toch niet welkom?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:21 schreef Gamer_V het volgende:
Dibs op iets anders![]()
Tenminste... Disjfa, ik neem aan dat je blijft pitten?
Die zetten we in een stoel in de buitenlucht neer, dat trekt die jongen wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:21 schreef Gamer_V het volgende:
Dibs op iets anders![]()
Dan rij ik 's nachts wel gewoon terug naar huisquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:21 schreef Gamer_V het volgende:
Dibs op iets anders![]()
Ik zal wel heeeeeel stil proberen te snurkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan rij ik 's nachts wel gewoon terug naar huis
Doe es normaal, dan hebben Nebo en ik geen vervoer meerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zal wel heeeeeel stil proberen te snurken
Trouwens poitje, gamebapeje, kunnen we niet gemakkelijker met 4 in een auto zitten. Is makkelijker en gezelliger
Ik dacht dat jullie plekjes op het dak gereserveerd haddenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Doe es normaal, dan hebben Nebo en ik geen vervoer meer
Ik zit zo al met z'n 4enquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zal wel heeeeeel stil proberen te snurken
Trouwens poitje, gamebapeje, kunnen we niet gemakkelijker met 4 in een auto zitten. Is makkelijker en gezelliger
Funny guyquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie plekjes op het dak gereserveerd hadden
GBquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:01 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gij, Nebo, Ik.... Wie is de mysterieuze 4de?
GB inderdaad..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:01 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gij, Nebo, Ik.... Wie is de mysterieuze 4de?
Kom ik daar aan met gamertje valentinoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik neem tenminste wel een broodje lekker wijf zonder broodje mee
Sorry dude!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
Kom ik daar aan met gamertje valentino
Ik wou gewoon bij de toffe gang horen
JAHOORquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef Gamer_V het volgende:
Volgens mij ben je gemisinformeerd. Ik ben ook vrij awesome!
JONGUHquote:
Trouwens nog naar de kapper geweest lately? Of heb je nog steeds dat beatles kapselquote:
The Beatles zijn er niks meer bijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
Trouwens nog naar de kapper geweest lately? Of heb je nog steeds dat beatles kapsel
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:27 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
The Beatles zijn er niks meer bij![]()
Hoe staat het met je 'fro
Als jullie samen op het 1.5 persoonsmatras willen dan mag dat hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef Frankii het volgende:
Kheb al sinds tijden geen 'fro meer. Maar nog steeds wel half-lang haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |