Ditquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:16 schreef Wessiej het volgende:
Holy kenker verhuis anders ff naar een normale plaats.
MEENEMEN!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef Mday het volgende:
Volgens mij kan ik wel op 4 en 6 juni. De 5e is mijn zusje jarig...
Leeftijd? Foto? Relationele status? Gamebabe is iets te oud voor me dus we hebben nog vrouwenvleesch nodig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef Mday het volgende:
Volgens mij kan ik wel op 4 en 6 juni. De 5e is mijn zusje jarig...
'Dit is Zeeland, het is hier kut. Nu tijd voor bier'quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:51 schreef Nebo het volgende:
Gozeeeeeeeerd! Ik verwacht wel een rondleiding door Zeeland. Moet niet langer dan een kwartier duren toch?
"Dit is mijn tuin, en als je op de schutting gaat zitten kun je uitkijken over heeeeel Zeeland. Als je hard roept, kunnen zelfs de mensen in de buitenwijken van Zeeland je verstaan"quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
'Dit is Zeeland, het is hier kut. Nu tijd voor bier'
Beste rondleiding ooit
- bijna 18.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Leeftijd? Foto? Relationele status? Gamebabe is iets te oud voor me dus we hebben nog vrouwenvleesch nodig.
Dat is de beste omschrijving ooitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
'Dit is Zeeland, het is hier kut. Nu tijd voor bier'
Beste rondleiding ooit
Geen StreetView beschikbaar, dus het bestaat nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:16 schreef Wessiej het volgende:
Holy kenker verhuis anders ff naar een normale plaats.
Oeh la la bananenvla! Overigens maakt het voor mij niet zo heel veel uit, als het maar op zaterdag of zondag is. Zal morgen even op mijn werkrooster kijken.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:44 schreef GameBabe het volgende:
Persoonlijk heb ik een voorkeur voor zaterdag, dat schept wat tijd om bij je te komen en om zondag brak te zijnBlijven pitten zou wel ok zijn, omdat ik erg last van mijn ogen heb als ik moe ben en het wel een stukje terugrijden is...
En nebo, ik heb geen probleem met je leeftijd
Maar hoeveel slaapplekken heb je eigenlijk?quote:
Qua ruimte is het helemaal geen probleem. Ik heb 2 lucht bedden en nog wat matrassen thuis. Maar als je die mee zou nemen zou het chill zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 17:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar hoeveel slaapplekken heb je eigenlijk?
Ik heb nog wel een chill tweepersoons aerobed in de kast liggen hier
Kunnen we er anders een kampeerfeest van maken, zetten we een tent in de achtertuin, vuurkorf, BBQ...quote:Op zondag 9 mei 2010 17:38 schreef RitseB het volgende:
[..]
Qua ruimte is het helemaal geen probleem. Ik heb 2 lucht bedden en nog wat matrassen thuis. Maar als je die mee zou nemen zou het chill zijn
Ik neem wel een slaapzak en matje mee.. maakt me niet uit of ik nou in een huis of tuin lig..quote:Op zondag 9 mei 2010 17:42 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Kunnen we er anders een kampeerfeest van maken, zetten we een tent in de achtertuin, vuurkorf, BBQ...![]()
Nietquote:Op zondag 9 mei 2010 18:19 schreef Nebo het volgende:
Wat de neuk, 9292OV heeft gewoon geen enkele suggestie om daar te komenRitse, hoe ben jij teruggekomen uit Utrecht laatst?
Als ik de auto heb, dat week ik pas kort van te voren..., zou ik een aantal mensen kunnen meenemen uit Leiden, Gouda en Utrecht, dat ligt op de route iig.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:19 schreef Nebo het volgende:
Wat de neuk, 9292OV heeft gewoon geen enkele suggestie om daar te komenRitse, hoe ben jij teruggekomen uit Utrecht laatst?
Eeeeh, Leiden for me... Maar hoe laat ben jij van plan om te vertrekken dan, ik zie dat ik zaterdag moet werken dus k ben er 's avonds pas. (19:45 op Leiden CS volgens 9292)quote:Op zondag 9 mei 2010 18:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als ik de auto heb, dat week ik pas kort van te voren..., zou ik een aantal mensen kunnen meenemen uit Leiden, Gouda en Utrecht, dat ligt op de route iig.
Ik kan wel mensen ophalen vanaf ossquote:Op zondag 9 mei 2010 19:15 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Eeeeh, Leiden for me... Maar hoe laat ben jij van plan om te vertrekken dan, ik zie dat ik zaterdag moet werken dus k ben er 's avonds pas. (19:45 op Leiden CS volgens 9292)
In het ergste geval: Zou iemand me dan anders uit Oss kunnen ophalen? Is een half uurtje rijden vanaf Ritse
Damn.... dan moet ik mijn ouders toch maar eens heel lief aan gaan kijken om de auto mee te krijgen, of iemand moet toevallig langs A'foort/Utrecht komen.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik kan wel mensen ophalen vanaf oss.
Nebo, ik ben via den bosch--> oss --> bus naar uden en dan nog een half uurtje fietsen
Dat zou ook handig zijn. Dan kost het me gewoon 15 pleuro aan treinkostenquote:
Weet ik Ed. Als je je bedenkt ben je toch wel welkom hoorquote:
1 love.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
Weet ik Ed. Als je je bedenkt ben je toch wel welkom hoor
hey, dat is mijn smoes!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
5 juni zal moeilijk worden(jarig zusje), laatstaan dat ik op het OV aangewezen ben.
Dat noemen ze bukkake.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:56 schreef koei het volgende:
ja, misschien dat de verhouding man-vrouw dan beter wordt dan 12:1
Ja, maar zonder jou is dat toch een stuk minder leuk...quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar zonder jou is dat toch een stuk minder leuk...
Gaan jullie nu ook al lopen flirtenquote:
Koei die graag ondergespoten wilt worden door Edje noem ik nou geen flirtenquote:
Ik sowieso, met een voorkeur om te blijven pittenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:08 schreef RitseB het volgende:
Zaterdag word het, is voor mij ook het handigste.
Wie zijn er allemaal bij?
Sgoed, tieten hebben is wel een prequote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:10 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ken je niet, maar een BBQ is altijd leuk. Ik pak m'n spullen vast.
Hmm alleen als haar bed 90 of 80 breed is, ik van tevoren een foto krijg om mijn finale antwoord te geven en ze ook mee barbecuetquote:
Breed bed is check en als je mij toevoegt op hyves mag je zelf zoeken, geen idee of ze mee doetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmm alleen als haar bed 90 of 80 breed is, ik van tevoren een foto krijg om mijn finale antwoord te geven en ze ook mee barbecuet
Ik kan je niet vindenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:15 schreef RitseB het volgende:
[..]
Breed bed is check en als je mij toevoegt op hyves mag je zelf zoeken, geen idee of ze mee doet
Als je meegaat mag je wel meerijdenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:40 schreef Gamer_V het volgende:
Goed initiatiefZoals PM, ik kan denk ik alleen de 4e of 6e, de 5e weet ik pas over een tijdje
Als ik kan blijven pitten, bin ich dabei!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:08 schreef RitseB het volgende:
Zaterdag word het, is voor mij ook het handigste.
Wie zijn er allemaal bij?
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Ik kom als ik ofwel een auto heb ofwel met iemand mee kan rijden vanaf een random station.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:20 schreef wc-eend het volgende:
Ik kom ook, als ik met gamebabe vanuit leiden mag meerijden... en vrij krijg van mijn werk dat weekend..
Wij kunnen je denk ik wel ophalen van een random station. Ik prog wel even een random generator in elkaar, en dan stuur ik je die op. Het station dat daaruit komt ga jij heen, en wij runnen dat proggie ook en gaan naar het station dat de onze aangeeftquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik kom als ik ofwel een auto heb ofwel met iemand mee kan rijden vanaf een random station.
Vanwege wat issues zal ik pas laat weten of ik de auto heb
Zolang we maar dezelfde seed hebben is het niet zo'n probleemquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wij kunnen je denk ik wel ophalen van een random station. Ik prog wel even een random generator in elkaar, en dan stuur ik je die op. Het station dat daaruit komt ga jij heen, en wij runnen dat proggie ook en gaan naar het station dat de onze aangeeft
Jij kent duidelijk mijn random-algoritmes nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zolang we maar dezelfde seed hebben is het niet zo'n probleem
Laat staan dat ik je algoritmen snap, mannen komen meestal toch al zonder handleidingquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk mijn random-algoritmes niet zo goed:D
Alsof je een handleiding voor mannen nodig hebtquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Laat staan dat ik je algoritmen snap, mannen komen meestal toch al zonder handleiding
GMTA!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Alsof je een handleiding voor mannen nodig hebt
Dagelijks voeren, regelmatig sex en minstens één keer per week voetbal laten kijken, zo moeilijk is dat toch niet?
Dat lukt nog welquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:09 schreef SocialDisorder het volgende:
Dagelijks voeren, regelmatig sex en minstens één keer per week voetbal laten kijken, zo moeilijk is dat toch niet?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:10 schreef Poit het volgende:
..en mogelijkheid tot het kapotneuken van random vrouwen.
Fixedquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat lukt nog wel![]()
maar dat:
[..]
![]()
Of SD moet een randomgenerator hebben geschreven waar altijd dezelfde selectie uitkomt
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:25 schreef GameBabe het volgende:
Of SD moet een randomgenerator hebben geschreven waar altijd dezelfde uitkomt
quote:
Sterkquote:
Goed zo tain, jij snapt hetquote:
quote:
Ik wil nog een keer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |