abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81180352
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:27 schreef Drinky het volgende:

[..]

ik kom ook naar huis enzo geen seks met meisjes nooit wil je nu ook medelijdenseks met mij?
Maar jij bent vrouw.
pi_81180366
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou uit medelijden bijna seks met Schenkstroop hebben.

Alhoewel, ik voldoe waarschijnlijk niet aan zijn hoge eisenpakket.
Heeft hij zulke hoge eisen dan op dat gebied?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:30:06 #203
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_81180381
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Schenkstroop Zet een (F) in je msn naam uit respect voor Schenkie
Gedaan.
pi_81180392
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:29 schreef cumcumber het volgende:

[..]

Heeft hij zulke hoge eisen dan op dat gebied?
Zo heb ik gehoord.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:30:35 #205
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_81180405
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:19 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

ik weet wat dat bereft niet wat ik wil en waar er moeglijkheden zijn. ben ook al 30. ik kreeg het advies een tijd geleden om in de zorg te gaan, dat zou goed verdienen en je maakt menen blij. Zat er aan te denken, maar echt hoor met mijn huid voel je je zo gespannen en vies en gewoon onprettig. Dat je weinig kan dan thuiszitten. Dus heb er niets meer mee gedaan.
Dan moet je je houding tegenover jezelf veranderen, ik heb zelf ook een keertje een ernstige allergische reactie gehad op een middel ( ontploft rood gezicht ). En ben toch doorgegaan met mijn dagelijkse activiteiten, dit terwijl ik heel erg ijdel ben.
Dus ik vind dat je jezelf ook een beetje gek maakt. Zo erg is het nog niet, en ja empathie? Wat heb je er uiteindelijk aan? Jij moet jezelf helpen, van jezelf houden. Stop met dat zelfmedelijden, het brengt je nergens.

Misschien is dit wat voor je ?
http://www.vmce.nl/content/view/61/152/
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
pi_81180420
pi_81180428
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar jij bent vrouw.
Je kan hem beter iets anders beloven.

20 kilo afvallen = lekkere neuksex.
Ron Paul 2012
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:31:25 #208
299907 Lespaulspelert
Speelt Les Paul
pi_81180437
WTF HEB JIJ DAN VOOR EEN HUIDZIEKTE.
pi_81180443
Welke idioot is er dan ook alleen zonder liefdesleven
Maak wat vrienden in de kroeg
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:31:46 #210
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81180446
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:30 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Gedaan.
Dat slapende meisje is je sig
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  † In Memoriam † zaterdag 8 mei 2010 @ 16:32:17 #211
230491 Zith
pls tip
pi_81180458
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:29 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Wel opvallend dat je wel hem maar schenkstroop niet, omdat hij dik en lelijk is
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:32:26 #212
286493 raebyddet
pi_81180462
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:23 schreef superdrufus het volgende:

[..]

Ga nar het UVW, daar kunnen ze je wel verder helpen denk ik
Dat is een goede tip
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:32:58 #213
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_81180479
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar jij bent vrouw.
Niks mis met nieuwe dingen proberen
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:35:52 #214
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81180556
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:16 schreef cumcumber het volgende:
Even een vraagje uit interesse.

Heb je werk, zo ja wat doe je, zo nee wat kan je. (en iets kunnen is iets anders dan ergens een diploma voor hebben)
Ik werk niet nee. En wat ik wel kan is lastig te zeggen door gebrek aan ervaring. 'k heb wel een psychologisch onderzoek gedaan voor het herintreden. Maardaarin stonden weinig conclusies. Het zei alleen of ik korte of lange dagen kon maken. Verder niets over mijn evt specialiteiten oid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:37:30 #215
206322 Seam
Pillz-E
pi_81180605
Ik heb het nu wel gehad met deze onzin
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_81180620
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:35 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik werk niet nee. En wat ik wel kan is lastig te zeggen door gebrek aan ervaring. 'k heb wel een psychologisch onderzoek gedaan voor het herintreden. Maardaarin stonden weinig conclusies. Het zei alleen of ik korte of lange dagen kon maken. Verder niets over mijn evt specialiteiten oid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je Chinees? Je Nederlands lijkt me behoorlijk goed, dus misschien als vertaler/tolk e.d. aan de slag?
pi_81180623
Wel veel reacties voor TS.

Ik zat me ook te vervelen, heb ik een cabriootje gekocht en lijkt het wel winter buiten.
Maar dat staat tot een schril contrast met de probs die TS heeft.

Hopelijk doe je er echt iets mee kerel.

pi_81180626
TS, je mag anders mijn oprit wel vegen voor 10 euro.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:41:28 #219
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81180728
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:23 schreef superdrufus het volgende:

[..]

Ga nar het UVW, daar kunnen ze je wel verder helpen denk ik
Al twee keer geprobeerd. Reintegratie-project dinges met een begeleider. De eerste keer wilden ze mij bij politie amstelland 25 Km verderop in de IT ofzo. De tweede keer zei meneer dat ik contact op moest nemen met mijn oude werkgever in een restaurant haha. ik zei nog zo dat dat niet ging werken (heel verhaal over ruzie ed.). Dus ja dat was het ..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_81180743
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:41 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Al twe keer geprobeerd. De eerste keer wilden ze mij bij politie amsetlland in de IT ofzo. D etweed ekeer zei meneer dat ik contact op moets nemen met mijn oude werkgever in een restaurant haha. ik zie nog zo dta gaat niet werken (heel verhaal over ruzie). Dus ja dat was het ..
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:42:59 #221
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81180776
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

ik heb de spelfouten verbeterd, die moet je dus effe opnieuw quoten..
pi_81180864
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:42 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

ik heb de spelfouten verbeterd, die moet je dus effe opnieuw quoten..
Weet je, ik zou zeggen, blijven proberen. Laat je niet uit het veld slaan. Dat getuigt van karakter.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:45:50 #223
286493 raebyddet
pi_81180871
Meer dan de helft van je problemen doe je jezelf aan, Schenkstroop. Dat van je gewicht is te verhelpen,
je huid: ga naar je huisarts en vraag om een doorverwijzing naar een dermatoloog
geen werk: ga naar de gemeente en vraag om hulp
geen vriendin: dat komt wel als je bovenstaande goed uitvoert, werk -->> je leert mensen kennen.

Aan thuiszitten heb je niets. Mensen proberen je hier echt te helpen, ook al is dit KLB. Zoveel goede tips, ik hoop dat je er echt wat mee doet.
pi_81180884
quote:

[..]

Al twee keer geprobeerd. Reintegratie-project dinges met een begeleider. De eerste keer wilden ze mij bij politie amstelland 25 Km verderop in de IT ofzo. De tweede keer zei meneer dat ik contact op moest nemen met mijn oude werkgever in een restaurant haha. ik zei nog zo dat dat niet ging werken (heel verhaal over ruzie ed.). Dus ja dat was het ..
Dan krijg je bij het UVW eens een fatsoenlijke baan en dan neem je het godverdomme niet aan. Hallo zeg.

25 km of niet, er zit misschien nog een reisvergoeding in voor je en het vult je dag tenminste wat.
Ron Paul 2012
pi_81180895
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:45 schreef Evelien het volgende:

[..]

Weet je, ik zou zeggen, blijven proberen. Laat je niet uit het veld slaan. Dat getuigt van karakter.
Maar TS even lekker leegzuigen is weer teveel gevraagd hè?
pi_81180913
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Maar TS even lekker leegzuigen is weer teveel gevraagd hè?
Ja.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:47:36 #227
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_81180932
Wat er ook gebeurt, altijd..
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_81180936
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:46 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dan krijg je bij het UVW eens een fatsoenlijke baan en dan neem je het godverdomme niet aan. Hallo zeg.

25 km of niet, er zit misschien nog een reisvergoeding in voor je en het vult je dag tenminste wat.
En 25 km fietsen, daar knap je van op!! En nee, dit is geen grapje.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:48:02 #229
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81180948
quote:

[..]

Wat een lampenlul ben jij zeg . Krijg je godverdomme een kans probeer je het niet eens
Van mij mag je voor de trein prutser
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:48:58 #230
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_81180972
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:47 schreef Evelien het volgende:

[..]

En 25 km fietsen, daar knap je van op!! En nee, dit is geen grapje.
kan die meteen wat aan die vetrollen doen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_81180979
TS, lees nou eens en doe hier je voordeel mee.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:49:29 #232
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81180980
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan je Chinees? Je Nederlands lijkt me behoorlijk goed, dus misschien als vertaler/tolk e.d. aan de slag?
Nee ik kan hoogstens nog een beetje verstaan wat er gezegd wordt. Maar schrijven, converseren in Mandarijn of hakkanees dat gaat niet meer. Thuis was het een en al Surinaams/Nederlands. Dus daar komt mijn scheve Nederlandse taalgevoel ook vandaan, Dat surinaams-chineese en nederlandse grammatica door mekaar. Verder ben ik wel beter geintegreerd wat dat betreft dan de gemiddelde Marokkaan, dat weer wel. Maar dat is nog niet goed.
pi_81181053
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:49 schreef AdvancedPower het volgende:
TS, lees nou eens en doe hier je voordeel mee.
Hij moet er zelf aan toe zijn dat hij aan zichzelf en zijn toekomst wil werken. Op dit moment concludeer ik naar aanleiding van zijn reacties dat het bij hem nog te vroeg is voor dat inzicht. Echt, we kunnen zeggen wat we willen... Schrijnend, maar waar.
pi_81181058
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:48 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Wat een lampenlul ben jij zeg . Krijg je godverdomme een kans probeer je het niet eens
Van mij mag je voor de trein prutser
Doodverwensingen doen we hier niet aan.
Ga het even melde!
Edit: heb het gemeld!
pi_81181085
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:49 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nee ik kan hoogstens nog een beetje verstaan wat er gezegd wordt. Maar schrijven, converseren in Mandarijn of hakkanees dat gaat niet meer. Thuis was het een en al Surinaams/Nederlands.
Misschien kan je dan proberen de taal goed te leren en dan alsnog aan de slag gaan als tolk of vertaler. Daar is vast wel vraag naar. En aangezien je nu toch niet zoveel te doen hebt thuis (neem ik aan), kan een taalcursus Chinees echt geen kwaad. Tenzij je er echt niet gemotiveerd voor bent natuurlijk, want Chinees is geen makkelijke taal om te leren...
pi_81181116
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

welke "adviezen"? noem mij eens een praktisch advies waar ik wat aan kan hebben?
luister ik niet of luister jij niet?
Omdat je blijkbaar nogal moeite hebt om de adviezen te kunnen vinden heb ik even een beetje moeite voor je gedaan en alles op een rijtje gezet, zie het maar als een persoonlijk handboek voor je leven.
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 03:41 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Ja idd. En op ieder potje past een deksel maar als jij zo negatief ingesteld bent dan trek je ook geen meiden aan. Jij oordeelt bij voorbaat, dat is niet goed.

Zie mij serieus reageren in KLB
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 04:50 schreef Gamesua het volgende:
...
Ga naar de dermatoloog voor wat roaccutane tegen je puisten en creme voor een goede huid.
Koop een loopband en wat gewichten, train 3-4 keer per week een uur (als je wat armer bent neem je een sportschoolabonnement, die kosten niets meer tegenwoordig).
Stel een dieet samen waarmee je kan afvallen op de dagen dat je niet traint en spier aanmaakt op de dagen dat je traint.
Spaar wat geld samen om je casa mooi te maken.
Doe een sport of ga bij een vereniging.
Ga elke weekend uit, zelfs alleen kan je een prima tijd hebben. Als je echt autistisch bent kan je doelen voor jezelf zetten, bijvoorbeeld 1 meisje per avond aanspreken (lelijkerds mogen ook, het gaat om je skills verbeteren, niet per se gelijk neuken).
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 05:27 schreef De_Veenboer het volgende:
...
Mijn advies aan jou is: ga gewoon rustig verder met je leven en je ziet wel wat er op je pad langskomt.

In de tussentijd kun je jezelf proberen te verbeteren.

Kamp je met overgewicht?
- Let op wat je eet en de kilo's zullen er langzaamaan af vliegen.
- Ga sporten: hoeft niet in de sportschool, kan ook thuis!

Verder raad ik je aan om te gaan studeren! 29 jaar is zeker niet oud vergeleken met de 40+ jarige studenten die ik ben tegengekomen Anders: zoek een baan. Of doe iig 1/2 keer per week vrijwilligerswerk, dan kom je tenminste buiten en zul je merken dat het beter met je zal gaan.

Ik ga nu maar eens mijn bed opzoeken! Misschien 'morgen' meer
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:23 schreef Noisiv het volgende:
Stap 1: Zorg dat je het financieel een beetje op orde krijgt.
Stap 2: Knap je huis op ga 5x per week sporten (bv: 2x voetballen/tennissen, 3x fitnessen), ga gezond eten, koop wat normale verzorgingsproducten.
Stap 3: Ga leuke dingen doen met mensen die je ontmoet spreek mensen aan ga daten, nodig vrouwen uit in je huis betaal avondjes uit voor ze enzo.

Zo ontmoet je mensen en doe je wat aan je uiterlijk. Ik zou ook geen depri vrouw willen van 150 kilo vol met puisten. Kan allemaal wel goedkomen maar met zielig doen op een forum bereik je niks. Wel met een gezonde dosis motivatie en positiviteit. Succes!
Zelfs van AP
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik las het ook al eerder: ga op een sport, een teamsport het liefst! Maak vrienden! En kom uit je financiële shit!
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:27 schreef Evelien het volgende:
...de reden dat ik gepest werd was mijn houding en uitstraling, besef ik nu. Als je rondloopt als een sneu vogeltje met zo'n ik-weet-dat-ik-lelijk-ben-blik word je er júist uitgepikt. Inmiddels sta ik een stuk sterker in mijn schoenen en werk ik heel bewust aan mijn karakter, want van zelfmedelijden wordt niemand mooier!
En dat waren alleen de eerste 2 pagina's verder moet je zelf nog maar gaan zoeken!
Je leest wat je wilt lezen en daarom krijg je zoveel negatieve reacties, de mensen die je wel adviezen geven negeer je of wijs je af op de misschien iets hardere stukken die in hun posts naast hun adviezen staan. Het grootste probleem wat je hebt is je houding, als je daarmee begint met veranderen, dan bereik je misschien nog eens iets !
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:54:02 #237
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81181152
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:51 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Ga het even melde!
Ik bdoel eigenlijk:
Wat voor zin heeft je leven op die manier man ? Geen greintje zelfrespect , schrijnend .
Maar als je me een ban aan wilt smeren doe je dat maar . Tof van jou
pi_81181201
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:51 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Ga het even melde!
als je zo snel van je bans af komt, kan je dan niet ook even regelen dat er bans komen op overdreven zelfmedelijden? En kan je dan gelijk even een melding van Schenkstroop maken?

Bij voorbaat dank!
pi_81181231
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien kan je dan proberen de taal goed te leren en dan alsnog aan de slag gaan als tolk of vertaler. Daar is vast wel vraag naar. En aangezien je nu toch niet zoveel te doen hebt thuis (neem ik aan), kan een taalcursus Chinees echt geen kwaad. Tenzij je er echt niet gemotiveerd voor bent natuurlijk, want Chinees is geen makkelijke taal om te leren...
Is nog niet zo makkelijk om eventjes tolk te worden hoor.
pi_81181264
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:54 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ik bdoel eigenlijk:
Wat voor zin heeft je leven op die manier man ? Geen greintje zelfrespect , schrijnend .
Maar als je me een ban aan wilt smeren doe je dat maar . Tof van jou
Dus mensen die minder zijn kunnen in jou wereldje dood?
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:55 schreef KermitKikker het volgende:

[..]

als je zo snel van je bans af komt, kan je dan niet ook even regelen dat er bans komen op overdreven zelfmedelijden? En kan je dan gelijk even een melding van Schenkstroop maken?

Bij voorbaat dank!
Waarom zou ik? Moet die gozer toch zelf weten.
pi_81181272
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Iets bereiken in het leven hoeft toch ook niet per se makkelijk te zijn? Alsof het anderen wel allemaal aan komt waaien.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:57:29 #242
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81181285
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:55 schreef KermitKikker het volgende:

[..]

Bij voorbaat dank!
Voer dan ook bans in voor overdreven aandachthoerengeilendegedrag in /US.
pi_81181300
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel een beter doel dan niets doen.
pi_81181303
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:56 schreef Evelien het volgende:

[..]

Iets bereiken in het leven hoeft toch ook niet per se makkelijk te zijn? Alsof het anderen wel allemaal aan komt waaien.
Je hebt de posts van TS wel eens gelezen? Ik krijg nou niet echt de indruk dat hij zin heeft om zich ergens voor in te spannnen.

Waarom ik eigenlijk nog op die troll reageer is mij verder een raadsel.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:58:04 #245
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_81181307
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:56 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

[..]

Waarom zou ik? Moet die gozer toch zelf weten.
Volgens evolutie wel
Drinky is een baas
pi_81181312
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:57 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Voer dan ook bans in voor overdreven aandachthoerengeilengedrag in /US.
Ik weet niet of dat ook tegen mij is, maar Schenkstroop.. Ik probeer je alleen maar te helpen. Alleen je geeft er geen gehoor aan.
pi_81181344
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Je hebt de posts van TS wel eens gelezen? Ik krijg nou niet echt de indruk dat hij zin heeft om zich ergens voor in te spannnen.
Daaróm juist, ik probeer hem aan zijn verstand te peuteren dat je nou eenmaal zelf je best moet doen om iets van je leven te maken. Dat geldt voor iedereen, niet alleen voor hem.
pi_81181353
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:58 schreef Drinky het volgende:

[..]

Volgens evolutie wel
Ja, zo gaat dat in de natuur. Maar in het dagelijks leven ga je niet dood als je zo'n arme jongen bent als Schenkstroop. Nu weer ontopic!
pi_81181375
Een serieuze reactie op Schenkstroop.

Speciaal voor jou heb ik mij hier aangemeld op het forum. Ik heb je al vaker voorbij zien komen.

Wat mij verbaasd is dat er echt veel mensen normaal en aardig proberen te reageren. En hier reageer je gewoon niet op. Ja, alleen dat je geen concrete oplossingen krijgt te horen. Ik zie die wel voorbij komen (trainen, naar het UWV, naar buiten gaan enz).

Waarom bel je niet een keer je zorgverzekering op, om te vragen wat allemaal vergoed wordt. Bel je huisarts op (je hoeft nogeneens langs te gaan, maar bel!). Vraag aan hem wat de mogelijkheden zijn. Je zit toch wel met een groot probleem. Niet alleen je huid, maar ook je onzekerheid over bepaalde zaken. Je klinkt echt heel erg zielig (sorry!).

Ik weet zeker dat de huisarts oplossingen voor je heeft liggen. En laat je niet van het kastje naar de muur sturen. Als deze huisarts niet bevalt ga je naar een andere. En dat kost niets.
Een goede huisarts zal je naar een gespecialiseerde huidarts of dermatoloog sturen die je echt wel kan helpen. Als je je goed verdiept in je zorgverzekering zal je zien dat je het echt vergoed krijgt. Desnoods laat je je doorsturen naar een academisch ziekenhuis. Waar ze er alles aan proberen te doen om jou te helpen.

Wat ook vergoed wordt (en zeker weten als je door wordt verwezen door de huisarts, laat hem desnoods deze topics lezen!!) is een psychotherapeut. Ik wil niet vervelend zijn, maar als je echt in zo'n dal zit, lijkt het me slim om hier eens met iemand over te praten. Het is een grote stap. Maar het werkt.

Kom op jongen. Je moet hier wat aan doen. Kom op! Je laat je leven toch niet beheersen door je huid en dat je geen sexleven hebt. Kom op! LEEF!!
pi_81181380
Of doe iets waarbij je spreekvaardigheid van pas komt. Telemarketing
Want met je uiterlijk is waarschijnlijk vanalles mis, maar met je stem toch niet neem ik aan.
Of oproeper of zo, iets met je stem.
pi_81181386
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:59 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Ja, zo gaat dat in de natuur. Maar in het dagelijks leven ga je niet dood als je zo'n arme jongen bent als Schenkstroop. Nu weer ontopic!
Alleen is onze oerreactie wèl dat we iemand die zwelgt in zelfmedelijden links laten liggen. Als je het zo bekijkt is ie wel een beetje achtergelaten door de kudde en op zichzelf aangewezen. Gelukkig kan hij daar zelf iets aan doen
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:01:14 #252
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_81181404
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:59 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Lijkt me wel, geen geld voor eten, geen geld om zichzelf te onderhouden, geen sociale contacten waar hij iets van kan lenen, geen baan, geen persoon om nageslacht mee te produceren( godzijdank ). Dan duurt het niet lang meer hoor
Drinky is een baas
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:01:39 #253
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81181417
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:56 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af welke toegevoegde waarde het rondlopen op deze planeet heeft als je levenskwaliteit dusdanig laag is .
Wat niet aan mij is om te beoordelen maar gezien dit hele topic en de posts van TS loopt hij kennelijk met dezelfde vraag rond .
Waarom denk je dat er in dit land al jaren een discussie aangaande euthanasie loopt jochie ?
pi_81181462
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:01 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af welke toegevoegde waarde het rondlopen op deze planeet heeft als je levenskwaliteit dusdanig laag is .
Wat niet aan mij is om te beoordelen maar gezien dit hele topic en de posts van TS loopt hij kennelijk met dezelfde vraag rond .
Waarom denk je dat er in dit land al jaren een discussie aangaande euthanasie loopt jochie ?
Maar om nou in TS' geval aan euthanasie te denken gaat veel en veel te ver! Al heeft hij dan de nodige beperkingen, het gaat hier wel degelijk om een mentaliteitsprobleem.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:04:36 #255
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_81181514
ik denk dat je misschein probleme hebt schekstoop mar dat weet ik nie zeker als ik kan helpen hoor ik het wel kusjes en knuffels van sinterbaas
pi_81181545
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:01 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ik koos een reactie op mijn reactie uit en dat was jij. Dan kom je eigenlijk bij de vraag: wanneer voeg je iets toe? De hele mensheid voegt niets toe. Als TS zelfmoord had willen plegen had hij dat allang gedaan. Hij heeft nog een snippertje hoop op dat het goed komt. Anders opent hij topic op het internet: hij wil veranderen. Alleen doet hij met de adviezen die hier worden gegeven niet zo veel, meneer.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:05:34 #257
152921 Filatelistfetisjist
Met pensioen :-)
pi_81181547
Hoe krijgt hij het telkens weer voor elkaar om topics vol te krijgen vol van dit soort tips .
pi_81181569
Het is toch vreselijk (als dit echt is) dat iemand zo vreselijk met zich zelf in de knoop zit. Ik vind dit echt heel erg om te lezen.

Aan de andere kant, vind ik ook, dat je een te afwachtende houding hebt schenkstroop. Het zou natuurlijk fantastisch zijn als er een make-over team je huis komt binnen lopen en er alles aan zal doen om je er fantastisch uit te laten zien (dat scheelt toch een hoop? denk jij?).
Maar dat gebeurt niet. Je moet het zelf doen. En dan is het aan jou om te kiezen: gaan met die banaan of blijven zitten en alleen maar depressiever worden.

*geeft schenkstroop een schop onder zn kont *
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:06:13 #259
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81181574
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:03 schreef Evelien het volgende:

[..]

Maar om nou in TS' geval aan euthanasie te denken gaat veel en veel te ver! Al heeft hij dan de nodige beperkingen, het gaat hier wel degelijk om een mentaliteitsprobleem.
Zie jij dat veranderen dan ?
Met een dergelijke instelling is het beeld van de toekomst dat Supersoep schetste wel zeer realistisch
Trouwens een flinke zuigbeurt afwijzen van een mooie dame , dan ben je wel ver heen hoor
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:08:28 #260
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_81181650
Stop toch met het geven van tips, aan de TT kun je toch al zien dat dit zielig figuur alleen geinteresseerd is in medelijden.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:09:28 #261
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81181695
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:05 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Ik koos een reactie op mijn reactie uit en dat was jij. Dan kom je eigenlijk bij de vraag: wanneer voeg je iets toe? De hele mensheid voegt niets toe. Als TS zelfmoord had willen plegen had hij dat allang gedaan. Hij heeft nog een snippertje hoop op dat het goed komt. Anders opent hij topic op het internet: hij wil veranderen. Alleen doet hij met de adviezen die hier worden gegeven niet zo veel, meneer.
Gast
Het gaat er helemaal niet om of hij iets toevoegt aan mijn leven, maar of het leven iets toevoegt voor hem als individu .
Zijn hele verhaal klinkt als een grote lijdensweg zonder enige hoop op verbetering . Sterker nog , dit is pas het begin van een nog veel erger lijden .
Dus óf hij overdrijft zwaar, óf zijn situatie is echt dermate ernstig dat dergelijke scenario's denkbaar worden.
pi_81181696
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:06 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Zie jij dat veranderen dan ?
Met een dergelijke instelling is het beeld van de toekomst dat Supersoep schetste wel zeer realistisch
Trouwens een flinke zuigbeurt afwijzen van een mooie dame , dan ben je wel ver heen hoor
Heeft ie dat gedaan dan?

Maarre, ik heb al eens gepost dat ik niet denkt dat Schenkstroop er op dit moment aan toe is om zijn leven en lot in eigen hand te nemen. Hij heeft nog niet het inzicht dat hij het echt zelf zal moeten doen en dat zijn houding het grootste probleem is... Dus nee, ik zie het op korte termijn helaas niet veranderen.
pi_81181724
Trouwens, TS wil toch medelijden? Juist door het plaatsen van een foto van zichzelf zullen fokkers hem waarschijnlijk zielig vinden, maar toch doet hij dit niet. Het ergste wat er kan gebeuren is dat mensen je dan zullen uitlachen, maar die mensen doen dat nu ook al wel.
pi_81181762
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:08 schreef Waaghals het volgende:
Stop toch met het geven van tips, aan de TT kun je toch al zien dat dit zielig figuur alleen geinteresseerd is in medelijden.
Klopt. Ik merk aan zijn reacties dat hij het als iets positiefs ziet wanneer iemand hem zielig noemt... Dan voelt hij zich erkend en gezien met al zijn ellende, vermoed ik.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:12:42 #265
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81181841
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:09 schreef Evelien het volgende:

[..]

Heeft ie dat gedaan dan?

Maarre, ik heb al eens gepost dat ik niet denkt dat Schenkstroop er op dit moment aan toe is om zijn leven en lot in eigen hand te nemen. Hij heeft nog niet het inzicht dat hij het echt zelf zal moeten doen en dat zijn houding het grootste probleem is... Dus nee, ik zie het op korte termijn helaas niet veranderen.
Als je naar een huisarts gaat met een dergelijk verhaal is vraag 1 of je aan zelfmoord denkt . Sowieso krijg je een recept mee voor een hoge dosis anti depressiva
pi_81181869
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, TS wil toch medelijden? Juist door het plaatsen van een foto van zichzelf zullen fokkers hem waarschijnlijk zielig vinden, maar toch doet hij dit niet. Het ergste wat er kan gebeuren is dat mensen je dan zullen uitlachen, maar die mensen doen dat nu ook al wel.
Wie weet krijgt hij nog een leuk contact.
pi_81181925
Waar komen al die kloontjes in ene vandaan.. :D

In dit topic zie ik weinig van die onzekere arme Schenkstroop...
Maar ik kan het mis hebben!
Hier lees ik een blije Schenkstroop die zich ook om andere dingen kan druk maken dan om korstjes op zijn lichaam en schulden.
pi_81181944
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:13 schreef cumcumber het volgende:

[..]

Wie weet krijgt hij nog een leuk contact.

Ja ach, als je dan medelijden en empathie wil van mensen, dan zal een foto daar juist bij helpen.
Niets te verliezen ook nog eens en mensen zien zichzelf vaak lelijker dan anderen hen zien.
pi_81182015
quote:

[..]

Je kan proberen om een werkstage te regelen als opstapje. Dan zit je niet de hele dag thuis. Het heeft geholpen voor mijn zus en als dat niet lukt gewoon proberen of je een studie aangeboden kan krijgen. KIjk als het niet lukt desnoods bij de belastingdienst voor mogelijkheden. En ga op een sport, je kan 100¤ terugkrijgen via bureau meerdoen. Er zijbn meer mensen in de gemeente die in hetzelfde financiele gat zitten als jij, in steden zoals rotterdam en amsterdam zijn er helaas meer mogelijkheden.
pi_81182126
TS is al even stil.

Ben ik de enige die zich zorgen maakt?
pi_81182168
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:20 schreef cumcumber het volgende:
TS is al even stil.

Wij reageren ook al een paar minuten minder explosief.

Ik denk dat hij gewoon graag gehoord wordt en niet op concrete adviezen zit te wachten.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:22:11 #272
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81182185
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik bezit een wirecard. Als ik iemand met een normale creditcard geld laat overmaken naar mywirecard. Zijn daar lkosten aan verbonden. En hoe lang duurt zoiets? Ervaringen graag.

het is dat ik niet kan wachten, wil iets kleins kopen en wil weten hoe dat precies zit. Uit de faq wordt ik niet veel wijzer.
Maar wel een creditkaart natuurlijk
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:22:22 #273
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81182197
Nee sorry ik ga geen foto van mijzelf plaatsen, heb ik al helemaal niks aan. En ja tuurlijk kan ik vanachter mijn pc thuis nog wel een beetj elachen en aan andere dingen denken. Maar meer is er niet in mijn wereldje. Overal waar ik kom neem ik die verrotte huid mee nemijn lelijke kop.
pi_81182207
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:20 schreef cumcumber het volgende:
TS is al even stil.

Foto maken en uploaden misschien?

Naaah....
pi_81182250
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee sorry ik ga geen foto van mijzelf plaatsen, heb ik al helemaal niks aan. En ja tuurlijk kan ik vanachter mijn pc thuis nog wel een beetj elachen en aan andere dingen denken. Maar meer is er niet in mijn wereldje. Overal waar ik kom neem ik die verrotte huid mee nemijn lelijke kop.
Je hebt ook niets aan medelijden en empatie, maar dat schijn je ook te willen. En met de adviezen doe je niets. Over een maand van nu zal er een soortgelijk topic als deze komen en komen alle tips weer van voren af aan.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:24:43 #276
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81182278
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:22 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Maar wel een creditkaart natuurlijk
En dat is erg? oh nu is schenkstroop debunked! weet je wel wat wirecard inhoudt tjappie?
Dat gasten als jij met inzicht '0' wel mogen neuken en voorptlanten. Wat een wereld is dit.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:25:39 #277
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81182319
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hebt ook niets aan medelijden en empatie, maar dat schijn je ook te willen. En met de adviezen doe je niets. Over een maand van nu zal er een soortgelijk topic als deze komen en komen alle tips weer van voren af aan.
Ik zie dat mensen over het algemeen helemaal niets om anderen kunnen geven tenzij een ander mooi is ofzo. Zoveel is mij wel duidelijk.

[ Bericht 18% gewijzigd door Schenkstroop op 08-05-2010 17:35:48 ]
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:26:05 #278
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81182331
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En dat is erg? oh nu is schenkstroop debunked! weet je wel wat wirecard inhoudt tjappie?
Dat gasten als jij met inzicht '0' wel mogen neuken en voorptlanten. Wat een wereld is dit.
Met zo'n OP mensen "tjappie" durven noemen . Jij durft wel zeg
pi_81182387
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:25 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik zie dat mensen over het algemeen helemaal niets om anderen kunnen geven tenzij een ander mooi is ofzo. zoveel is mij wel duidelijk.
Jawel, gooi het daar maar weer op.

Ik geef het op.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:28:59 #280
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_81182409
Mensen die Schenkstroop nog steeds denken te kunnen helpen. .
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_81182501
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:25 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik zie dat mensen over het algemeen helemaal niets om anderen kunnen geven tenzij een ander mooi is ofzo. zoveel is mij wel duidelijk.
Dat is niet waar en dat weet jij ook. Maar niemand zal jou ooit waarderen als persoon als het enige wat ze van je horen klachten over je uiterlijk en situatie zijn, dat zal jij ook moeten begrijpen. Genoeg lelijke mensen die ook wat van hun leven hebben gemaakt en erg waardevol zijn voor anderen, als vriend/vriendin of meer.

Maar een foto lost inderdaad niets op. Mensen zullen dan zeker weten dat je lelijk bent, maar voor de rest niks. Daarnaast lost het vragen om empathie op een forum (voor de zoveelste keer) ook niets op. Ja, je bent zielig en niemand hier zal in jouw schoenen willen staan en het is oneerlijk dat je al 23 jaar (?) last hebt van een huidziekte, maar het is nou eenmaal zo en daar zal eeuwig klagen ook niets aan veranderen.
pi_81182509
Je gaat inhoudelijk zó langs onze berichten heen.

Oh ja, ik zou het opgeven.

Verdikkeme, ik laat me al zowat de hele middag afleiden van mijn studie door dit topic.
pi_81182566
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is niet waar en dat weet jij ook. Maar niemand zal jou ooit waarderen als persoon als het enige wat ze van je horen klachten over je uiterlijk en situatie zijn, dat zal jij ook moeten begrijpen. Genoeg lelijke mensen die ook wat van hun leven hebben gemaakt en erg waardevol zijn voor anderen, als vriend/vriendin of meer.
Tja, 't is een cliché, maar als je niet in jezelf gelooft, geloven anderen ook niet in je. Als je niet van jezelf houdt, kunnen anderen ook niet van je houden. En als je geen respect hebt voor jezelf, hebben anderen dat al helemaal niet. Clichés, maar oh zo waar.

Maar ik zou het opgeven.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:34:10 #284
206322 Seam
Pillz-E
pi_81182594
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:31 schreef Evelien het volgende:
Je gaat inhoudelijk zó langs onze berichten heen.

Oh ja, ik zou het opgeven.

Verdikkeme, ik laat me al zowat de hele middag afleiden van mijn studie door dit topic.
Jezus
pi_81182618
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:34 schreef Seam het volgende:

[..]

Jezus
Erg he? Ik vind dit topic zielig, frustrerend en irritant tegelijk

Nu moet ik wel toegeven dat ik me maar wat graag door Fok! af laat leiden van mijn studie. Mijn zelfdiscipline is heel slecht en dat vind ik heel zielig voor mezelf. Misschien start ik er wel een topic over.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:36:49 #286
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_81182670

Alweer
Drinky is een baas
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:37:04 #287
206322 Seam
Pillz-E
pi_81182680
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:35 schreef Evelien het volgende:

[..]

Nu moet ik wel toegeven dat ik me maar wat graag door Fok! af laat leiden van mijn studie. Mijn zelfdiscipline is heel slecht en dat vind ik heel zielig voor mezelf. Misschien start ik er wel een topic over.
Nee, begin nu maar eens snel aan je studie Ik moet trouwens ook beginnen met leren
Maar ik begrijp wel precies hoe je over dit topic denkt
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:38:12 #288
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_81182722
Ik vraag me steeds af waarom deze topics niet worden geslot.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_81182753
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:37 schreef Seam het volgende:

[..]

Nee, begin nu maar eens snel aan je studie Ik moet trouwens ook beginnen met leren
Maar ik begrijp wel precies hoe je over dit topic denkt
Hier hetzelfde.

Nou ja, sterkte Schenkstroop. Je zal het nodig hebben als je niet probeert er het beste van te maken.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:40:34 #290
94676 Garisson72
pi_81182808
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:38 schreef Lakitu het volgende:
Ik vraag me steeds af waarom deze topics niet worden geslot.
of naar R&P worden gekickt.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:40:39 #291
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81182811
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:35 schreef Evelien het volgende:

[..]

index klaagbaak reageer op: schenkstroop klaagtopic (klik alleen als je empathie kan tonen..)

Had je iets anders verwacht dan ?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:45:46 #292
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81183012
Ja mijn fout ik open em straks nog wel een keer in R&P.
pi_81183031
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:40 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

index klaagbaak reageer op: schenkstroop klaagtopic (klik alleen als je empathie kan tonen..)

Had je iets anders verwacht dan ?
Nee, elke keer als ik op de topictitel klik erger ik me er opnieuw aan. In die TT zit al zoveel info over Schenkstroops karakter.
pi_81183083
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom?

Serieus: wáárom?

Dat is namelijk een forum waar je misschien nog wel meer serieuze reacties en goedbedoelde adviezen krijgt dan hier. Terwijl het toch echt een puur klaagtopic is en jij niets met adviezen doet. Zal dat daar plotseling anders zijn? Ik denk het niet.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:50:02 #295
94676 Garisson72
pi_81183200
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Jaaa joh, doe het nog maar een keer, waarom ook niet. Het ging toch al zo lekker in dit topic!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:52:00 #296
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_81183267
Weg dan uit m'n KLB.
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:52:20 #297
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_81183281
nog maar
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:52:31 #298
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_81183291
een paar
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:52:32 #299
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81183293
Die banners ook

zaterdag 8 mei 2010 @ 17:52:44 #300
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81183298
Komt er een deel 2 ?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:52:46 #301
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_81183302
dicht dicht en niet meer open
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')