Maar jij bent vrouw.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik kom ook naar huis enzo geen seks met meisjes nooit wil je nu ook medelijdenseks met mij?
Heeft hij zulke hoge eisen dan op dat gebied?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou uit medelijden bijna seks met Schenkstroop hebben.![]()
Alhoewel, ik voldoe waarschijnlijk niet aan zijn hoge eisenpakket.
Gedaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
SchenkstroopZet een (F) in je msn naam uit respect voor Schenkie
![]()
Zo heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:29 schreef cumcumber het volgende:
[..]
Heeft hij zulke hoge eisen dan op dat gebied?
Dan moet je je houding tegenover jezelf veranderen, ik heb zelf ook een keertje een ernstige allergische reactie gehad op een middel ( ontploft rood gezicht ). En ben toch doorgegaan met mijn dagelijkse activiteiten, dit terwijl ik heel erg ijdel ben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik weet wat dat bereft niet wat ik wil en waar er moeglijkheden zijn. ben ook al 30. ik kreeg het advies een tijd geleden om in de zorg te gaan, dat zou goed verdienen en je maakt menen blij. Zat er aan te denken, maar echt hoor met mijn huid voel je je zo gespannen en vies en gewoon onprettig. Dat je weinig kan dan thuiszitten. Dus heb er niets meer mee gedaan.
Dat slapende meisje is je sigquote:
Wel opvallend dat je wel hemquote:
Dat is een goede tipquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:23 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ga nar het UVW, daar kunnen ze je wel verder helpen denk ik
Niks mis met nieuwe dingen proberenquote:
Ik werk niet nee. En wat ik wel kan is lastig te zeggen door gebrek aan ervaring. 'k heb wel een psychologisch onderzoek gedaan voor het herintreden. Maardaarin stonden weinig conclusies. Het zei alleen of ik korte of lange dagen kon maken. Verder niets over mijn evt specialiteiten oid.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:16 schreef cumcumber het volgende:
Even een vraagje uit interesse.
Heb je werk, zo ja wat doe je, zo nee wat kan je. (en iets kunnen is iets anders dan ergens een diploma voor hebben)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik werk niet nee. En wat ik wel kan is lastig te zeggen door gebrek aan ervaring. 'k heb wel een psychologisch onderzoek gedaan voor het herintreden. Maardaarin stonden weinig conclusies. Het zei alleen of ik korte of lange dagen kon maken. Verder niets over mijn evt specialiteiten oid.Kan je Chinees? Je Nederlands lijkt me behoorlijk goed, dus misschien als vertaler/tolk e.d. aan de slag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al twee keer geprobeerd. Reintegratie-project dinges met een begeleider. De eerste keer wilden ze mij bij politie amstelland 25 Km verderop in de IT ofzo. De tweede keer zei meneer dat ik contact op moest nemen met mijn oude werkgever in een restaurant haha. ik zei nog zo dat dat niet ging werken (heel verhaal over ruzie ed.). Dus ja dat was het ..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:23 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ga nar het UVW, daar kunnen ze je wel verder helpen denk ik
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Al twe keer geprobeerd. De eerste keer wilden ze mij bij politie amsetlland in de IT ofzo. D etweed ekeer zei meneer dat ik contact op moets nemen met mijn oude werkgever in een restaurant haha. ik zie nog zo dta gaat niet werken (heel verhaal over ruzie). Dus ja dat was het ..
ik heb de spelfouten verbeterd, die moet je dus effe opnieuw quoten..quote:
Weet je, ik zou zeggen, blijven proberen. Laat je niet uit het veld slaan. Dat getuigt van karakter.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik heb de spelfouten verbeterd, die moet je dus effe opnieuw quoten..
Dan krijg je bij het UVW eens een fatsoenlijke baan en dan neem je het godverdomme niet aan. Hallo zeg.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Al twee keer geprobeerd. Reintegratie-project dinges met een begeleider. De eerste keer wilden ze mij bij politie amstelland 25 Km verderop in de IT ofzo. De tweede keer zei meneer dat ik contact op moest nemen met mijn oude werkgever in een restaurant haha. ik zei nog zo dat dat niet ging werken (heel verhaal over ruzie ed.). Dus ja dat was het ..
Maar TS even lekker leegzuigen is weer teveel gevraagd hè?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:45 schreef Evelien het volgende:
[..]
Weet je, ik zou zeggen, blijven proberen. Laat je niet uit het veld slaan. Dat getuigt van karakter.
Ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar TS even lekker leegzuigen is weer teveel gevraagd hè?
En 25 km fietsen, daar knap je van op!!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan krijg je bij het UVW eens een fatsoenlijke baan en dan neem je het godverdomme niet aan. Hallo zeg.![]()
25 km of niet, er zit misschien nog een reisvergoeding in voor je en het vult je dag tenminste wat.
Wat een lampenlul ben jij zeg . Krijg je godverdomme een kans probeer je het niet eensquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Al twee keer geprobeerd. Reintegratie-project dinges met een begeleider. De eerste keer wilden ze mij bij politie amstelland 25 Km verderop in de IT ofzo. De tweede keer zei meneer dat ik contact op moest nemen met mijn oude werkgever in een restaurant haha. ik zei nog zo dat dat niet ging werken (heel verhaal over ruzie ed.). Dus ja dat was het ..
kan die meteen wat aan die vetrollen doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:47 schreef Evelien het volgende:
[..]
En 25 km fietsen, daar knap je van op!!En nee, dit is geen grapje.
Nee ik kan hoogstens nog een beetje verstaan wat er gezegd wordt. Maar schrijven, converseren in Mandarijn of hakkanees dat gaat niet meer. Thuis was het een en al Surinaams/Nederlands. Dus daar komt mijn scheve Nederlandse taalgevoel ook vandaan, Dat surinaams-chineese en nederlandse grammatica door mekaar. Verder ben ik wel beter geintegreerd wat dat betreft dan de gemiddelde Marokkaan, dat weer wel. Maar dat is nog niet goed.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je Chinees? Je Nederlands lijkt me behoorlijk goed, dus misschien als vertaler/tolk e.d. aan de slag?
Hij moet er zelf aan toe zijn dat hij aan zichzelf en zijn toekomst wil werken. Op dit moment concludeer ik naar aanleiding van zijn reacties dat het bij hem nog te vroeg is voor dat inzicht. Echt, we kunnen zeggen wat we willen... Schrijnend, maar waar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:49 schreef AdvancedPower het volgende:
TS, lees nou eens en doe hier je voordeel mee.
Doodverwensingen doen we hier niet aan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:48 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Wat een lampenlul ben jij zeg . Krijg je godverdomme een kans probeer je het niet eens![]()
Van mij mag je voor de trein prutser
Misschien kan je dan proberen de taal goed te leren en dan alsnog aan de slag gaan als tolk of vertaler.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee ik kan hoogstens nog een beetje verstaan wat er gezegd wordt. Maar schrijven, converseren in Mandarijn of hakkanees dat gaat niet meer. Thuis was het een en al Surinaams/Nederlands.
Omdat je blijkbaar nogal moeite hebt om de adviezen te kunnen vinden heb ik even een beetje moeite voor je gedaan en alles op een rijtje gezet, zie het maar als een persoonlijk handboek voor je leven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
welke "adviezen"? noem mij eens een praktisch advies waar ik wat aan kan hebben?
luister ik niet of luister jij niet?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:41 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ja idd. En op ieder potje past een deksel maar als jij zo negatief ingesteld bent dan trek je ook geen meiden aan. Jij oordeelt bij voorbaat, dat is niet goed.
Zie mij serieus reageren in KLB
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 04:50 schreef Gamesua het volgende:
...
Ga naar de dermatoloog voor wat roaccutane tegen je puisten en creme voor een goede huid.
Koop een loopband en wat gewichten, train 3-4 keer per week een uur (als je wat armer bent neem je een sportschoolabonnement, die kosten niets meer tegenwoordig).
Stel een dieet samen waarmee je kan afvallen op de dagen dat je niet traint en spier aanmaakt op de dagen dat je traint.
Spaar wat geld samen om je casa mooi te maken.
Doe een sport of ga bij een vereniging.
Ga elke weekend uit, zelfs alleen kan je een prima tijd hebben. Als je echt autistisch bent kan je doelen voor jezelf zetten, bijvoorbeeld 1 meisje per avond aanspreken (lelijkerds mogen ook, het gaat om je skills verbeteren, niet per se gelijk neuken).
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 05:27 schreef De_Veenboer het volgende:
...
Mijn advies aan jou is: ga gewoon rustig verder met je leven en je ziet wel wat er op je pad langskomt.
In de tussentijd kun je jezelf proberen te verbeteren.
Kamp je met overgewicht?
- Let op wat je eet en de kilo's zullen er langzaamaan af vliegen.
- Ga sporten: hoeft niet in de sportschool, kan ook thuis!
Verder raad ik je aan om te gaan studeren! 29 jaar is zeker niet oud vergeleken met de 40+ jarige studenten die ik ben tegengekomenAnders: zoek een baan. Of doe iig 1/2 keer per week vrijwilligerswerk, dan kom je tenminste buiten en zul je merken dat het beter met je zal gaan.
Ik ga nu maar eens mijn bed opzoeken!Misschien 'morgen' meer
Zelfs van APquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:23 schreef Noisiv het volgende:
Stap 1: Zorg dat je het financieel een beetje op orde krijgt.
Stap 2: Knap je huis op ga 5x per week sporten (bv: 2x voetballen/tennissen, 3x fitnessen), ga gezond eten, koop wat normale verzorgingsproducten.
Stap 3: Ga leuke dingen doen met mensen die je ontmoet spreek mensen aan ga daten, nodig vrouwen uit in je huis betaal avondjes uit voor ze enzo.
Zo ontmoet je mensen en doe je wat aan je uiterlijk. Ik zou ook geen depri vrouw willen van 150 kilo vol met puisten. Kan allemaal wel goedkomen maar met zielig doen op een forum bereik je niks. Wel met een gezonde dosis motivatie en positiviteit. Succes!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik las het ook al eerder: ga op een sport, een teamsport het liefst! Maak vrienden! En kom uit je financiële shit!
En dat waren alleen de eerste 2 pagina's verder moet je zelf nog maar gaan zoeken!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:27 schreef Evelien het volgende:
...de reden dat ik gepest werd was mijn houding en uitstraling, besef ik nu. Als je rondloopt als een sneu vogeltje met zo'n ik-weet-dat-ik-lelijk-ben-blik word je er júist uitgepikt. Inmiddels sta ik een stuk sterker in mijn schoenen en werk ik heel bewust aan mijn karakter, want van zelfmedelijden wordt niemand mooier!
Ik bdoel eigenlijk:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Doodverwensingen doen we hier niet aan.![]()
![]()
Ga het even melde!
Edit: heb het gemeld!
als je zo snel van je bans af komt, kan je dan niet ook even regelen dat er bans komen op overdreven zelfmedelijden? En kan je dan gelijk even een melding van Schenkstroop maken?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Doodverwensingen doen we hier niet aan.![]()
![]()
Ga het even melde!
Edit: heb het gemeld!
Is nog niet zo makkelijk om eventjes tolk te worden hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien kan je dan proberen de taal goed te leren en dan alsnog aan de slag gaan als tolk of vertaler.Daar is vast wel vraag naar. En aangezien je nu toch niet zoveel te doen hebt thuis (neem ik aan), kan een taalcursus Chinees echt geen kwaad. Tenzij je er echt niet gemotiveerd voor bent natuurlijk, want Chinees is geen makkelijke taal om te leren...
Dus mensen die minder zijn kunnen in jou wereldje dood?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:54 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik bdoel eigenlijk:
Wat voor zin heeft je leven op die manier man ? Geen greintje zelfrespect , schrijnend .![]()
Maar als je me een ban aan wilt smeren doe je dat maar . Tof van jou
Waarom zou ik? Moet die gozer toch zelf weten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:55 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
als je zo snel van je bans af komt, kan je dan niet ook even regelen dat er bans komen op overdreven zelfmedelijden? En kan je dan gelijk even een melding van Schenkstroop maken?
Bij voorbaat dank!
Iets bereiken in het leven hoeft toch ook niet per se makkelijk te zijn? Alsof het anderen wel allemaal aan komt waaien.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Is nog niet zo makkelijk om eventjes tolk te worden hoor.
Voer dan ook bans in voor overdreven aandachthoerengeilendegedrag in /US.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:55 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
als je zo snel van je bans af komt, kan je dan niet ook even regelen dat er bans komen op overdreven zelfmedelijden? En kan je dan gelijk even een melding van Schenkstroop maken?
Bij voorbaat dank!
Nee, maar het is wel een beter doel dan niets doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Is nog niet zo makkelijk om eventjes tolk te worden hoor.
Je hebt de posts van TS wel eens gelezen? Ik krijg nou niet echt de indruk dat hij zin heeft om zich ergens voor in te spannnen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:56 schreef Evelien het volgende:
[..]
Iets bereiken in het leven hoeft toch ook niet per se makkelijk te zijn? Alsof het anderen wel allemaal aan komt waaien.
Volgens evolutie welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dus mensen die minder zijn kunnen in jou wereldje dood?
[..]
Waarom zou ik? Moet die gozer toch zelf weten.![]()
Ik weet niet of dat ook tegen mij is, maar Schenkstroop.. Ik probeer je alleen maar te helpen. Alleen je geeft er geen gehoor aan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Voer dan ook bans in voor overdreven aandachthoerengeilengedrag in /US.
Daaróm juist, ik probeer hem aan zijn verstand te peuteren dat je nou eenmaal zelf je best moet doen om iets van je leven te maken. Dat geldt voor iedereen, niet alleen voor hem.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je hebt de posts van TS wel eens gelezen? Ik krijg nou niet echt de indruk dat hij zin heeft om zich ergens voor in te spannnen.
Ja, zo gaat dat in de natuur. Maar in het dagelijks leven ga je niet dood als je zo'n arme jongen bent als Schenkstroop. Nu weer ontopic!quote:
Alleen is onze oerreactie wèl dat we iemand die zwelgt in zelfmedelijden links laten liggen. Als je het zo bekijkt is ie wel een beetje achtergelaten door de kudde en op zichzelf aangewezen. Gelukkig kan hij daar zelf iets aan doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat in de natuur. Maar in het dagelijks leven ga je niet dood als je zo'n arme jongen bent als Schenkstroop. Nu weer ontopic!
Lijkt me wel, geen geld voor eten, geen geld om zichzelf te onderhouden, geen sociale contacten waar hij iets van kan lenen, geen baan, geen persoon om nageslacht mee te produceren( godzijdankquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat in de natuur. Maar in het dagelijks leven ga je niet dood als je zo'n arme jongen bent als Schenkstroop. Nu weer ontopic!
Ik vraag me alleen af welke toegevoegde waarde het rondlopen op deze planeet heeft als je levenskwaliteit dusdanig laag is .quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dus mensen die minder zijn kunnen in jou wereldje dood?
Maar om nou in TS' geval aan euthanasie te denken gaat veel en veel te ver! Al heeft hij dan de nodige beperkingen, het gaat hier wel degelijk om een mentaliteitsprobleem.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:01 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af welke toegevoegde waarde het rondlopen op deze planeet heeft als je levenskwaliteit dusdanig laag is .
Wat niet aan mij is om te beoordelen maar gezien dit hele topic en de posts van TS loopt hij kennelijk met dezelfde vraag rond .
Waarom denk je dat er in dit land al jaren een discussie aangaande euthanasie loopt jochie ?
Ik koos een reactie op mijn reactie uit en dat was jij. Dan kom je eigenlijk bij de vraag: wanneer voeg je iets toe? De hele mensheid voegt niets toe. Als TS zelfmoord had willen plegen had hij dat allang gedaan. Hij heeft nog een snippertje hoop op dat het goed komt. Anders opent hij topic op het internet: hij wil veranderen. Alleen doet hij met de adviezen die hier worden gegeven niet zo veel, meneer.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:01 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af welke toegevoegde waarde het rondlopen op deze planeet heeft als je levenskwaliteit dusdanig laag is .
Wat niet aan mij is om te beoordelen maar gezien dit hele topic en de posts van TS loopt hij kennelijk met dezelfde vraag rond .
Waarom denk je dat er in dit land al jaren een discussie aangaande euthanasie loopt jochie ?
Zie jij dat veranderen dan ?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:03 schreef Evelien het volgende:
[..]
Maar om nou in TS' geval aan euthanasie te denken gaat veel en veel te ver! Al heeft hij dan de nodige beperkingen, het gaat hier wel degelijk om een mentaliteitsprobleem.
Gastquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik koos een reactie op mijn reactie uit en dat was jij. Dan kom je eigenlijk bij de vraag: wanneer voeg je iets toe? De hele mensheid voegt niets toe. Als TS zelfmoord had willen plegen had hij dat allang gedaan. Hij heeft nog een snippertje hoop op dat het goed komt. Anders opent hij topic op het internet: hij wil veranderen. Alleen doet hij met de adviezen die hier worden gegeven niet zo veel, meneer.
Heeft ie dat gedaan dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:06 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Zie jij dat veranderen dan ?
Met een dergelijke instelling is het beeld van de toekomst dat Supersoep schetste wel zeer realistisch![]()
Trouwens een flinke zuigbeurt afwijzen van een mooie dame , dan ben je wel ver heen hoor
Klopt. Ik merk aan zijn reacties dat hij het als iets positiefs ziet wanneer iemand hem zielig noemt... Dan voelt hij zich erkend en gezien met al zijn ellende, vermoed ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:08 schreef Waaghals het volgende:
Stop toch met het geven van tips, aan de TT kun je toch al zien dat dit zielig figuur alleen geinteresseerd is in medelijden.
Als je naar een huisarts gaat met een dergelijk verhaal is vraag 1 of je aan zelfmoord denkt . Sowieso krijg je een recept mee voor een hoge dosis anti depressivaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:09 schreef Evelien het volgende:
[..]
Heeft ie dat gedaan dan?
Maarre, ik heb al eens gepost dat ik niet denkt dat Schenkstroop er op dit moment aan toe is om zijn leven en lot in eigen hand te nemen. Hij heeft nog niet het inzicht dat hij het echt zelf zal moeten doen en dat zijn houding het grootste probleem is... Dus nee, ik zie het op korte termijn helaas niet veranderen.
Wie weet krijgt hij nog een leuk contact.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, TS wil toch medelijden? Juist door het plaatsen van een foto van zichzelf zullen fokkers hem waarschijnlijk zielig vinden, maar toch doet hij dit niet. Het ergste wat er kan gebeuren is dat mensen je dan zullen uitlachen, maar die mensen doen dat nu ook al wel.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:13 schreef cumcumber het volgende:
[..]
Wie weet krijgt hij nog een leuk contact.
Je kan proberen om een werkstage te regelen als opstapje. Dan zit je niet de hele dag thuis. Het heeft geholpen voor mijn zus en als dat niet lukt gewoon proberen of je een studie aangeboden kan krijgen. KIjk als het niet lukt desnoods bij de belastingdienst voor mogelijkheden. En ga op een sport, je kan 100¤ terugkrijgen via bureau meerdoen. Er zijbn meer mensen in de gemeente die in hetzelfde financiele gat zitten als jij, in steden zoals rotterdam en amsterdam zijn er helaas meer mogelijkheden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wij reageren ook al een paar minuten minder explosief.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:20 schreef cumcumber het volgende:
TS is al even stil.
Ben ik de enige die zich zorgen maakt?
Maar wel een creditkaart natuurlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 14:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik bezit een wirecard. Als ik iemand met een normale creditcard geld laat overmaken naar mywirecard. Zijn daar lkosten aan verbonden. En hoe lang duurt zoiets? Ervaringen graag.
het is dat ik niet kan wachten, wil iets kleins kopen en wil weten hoe dat precies zit. Uit de faq wordt ik niet veel wijzer.
Foto maken en uploaden misschien?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:20 schreef cumcumber het volgende:
TS is al even stil.
Ben ik de enige die zich zorgen maakt?
Je hebt ook niets aan medelijden en empatie, maar dat schijn je ook te willen. En met de adviezen doe je niets. Over een maand van nu zal er een soortgelijk topic als deze komen en komen alle tips weer van voren af aan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee sorry ik ga geen foto van mijzelf plaatsen, heb ik al helemaal niks aan. En ja tuurlijk kan ik vanachter mijn pc thuis nog wel een beetj elachen en aan andere dingen denken. Maar meer is er niet in mijn wereldje. Overal waar ik kom neem ik die verrotte huid mee nemijn lelijke kop.
En dat is erg? oh nu is schenkstroop debunked! weet je wel wat wirecard inhoudt tjappie?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:22 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Maar wel een creditkaart natuurlijk
Ik zie dat mensen over het algemeen helemaal niets om anderen kunnen geven tenzij een ander mooi is ofzo. Zoveel is mij wel duidelijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt ook niets aan medelijden en empatie, maar dat schijn je ook te willen. En met de adviezen doe je niets. Over een maand van nu zal er een soortgelijk topic als deze komen en komen alle tips weer van voren af aan.
Met zo'n OP mensen "tjappie" durven noemen . Jij durft wel zegquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dat is erg? oh nu is schenkstroop debunked! weet je wel wat wirecard inhoudt tjappie?
Dat gasten als jij met inzicht '0' wel mogen neuken en voorptlanten. Wat een wereld is dit.
Jawel, gooi het daar maar weer op.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zie dat mensen over het algemeen helemaal niets om anderen kunnen geven tenzij een ander mooi is ofzo. zoveel is mij wel duidelijk.
Dat is niet waar en dat weet jij ook. Maar niemand zal jou ooit waarderen als persoon als het enige wat ze van je horen klachten over je uiterlijk en situatie zijn, dat zal jij ook moeten begrijpen. Genoeg lelijke mensen die ook wat van hun leven hebben gemaakt en erg waardevol zijn voor anderen, als vriend/vriendin of meer.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zie dat mensen over het algemeen helemaal niets om anderen kunnen geven tenzij een ander mooi is ofzo. zoveel is mij wel duidelijk.
Tja, 't is een cliché, maar als je niet in jezelf gelooft, geloven anderen ook niet in je. Als je niet van jezelf houdt, kunnen anderen ook niet van je houden. En als je geen respect hebt voor jezelf, hebben anderen dat al helemaal niet. Clichés, maar oh zo waar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is niet waar en dat weet jij ook. Maar niemand zal jou ooit waarderen als persoon als het enige wat ze van je horen klachten over je uiterlijk en situatie zijn, dat zal jij ook moeten begrijpen. Genoeg lelijke mensen die ook wat van hun leven hebben gemaakt en erg waardevol zijn voor anderen, als vriend/vriendin of meer.
Jezusquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:31 schreef Evelien het volgende:
Je gaat inhoudelijk zó langs onze berichten heen.
Oh ja, ik zou het opgeven.
Verdikkeme, ik laat me al zowat de hele middag afleiden van mijn studie door dit topic.
Erg he? Ik vind dit topic zielig, frustrerend en irritant tegelijkquote:
Nee, begin nu maar eens snel aan je studiequote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:35 schreef Evelien het volgende:
[..]
Erg he? Ik vind dit topic zielig, frustrerend en irritant tegelijk
Nu moet ik wel toegeven dat ik me maar wat graag door Fok! af laat leiden van mijn studie.Mijn zelfdiscipline is heel slecht en dat vind ik heel zielig voor mezelf. Misschien start ik er wel een topic over.
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee, begin nu maar eens snel aan je studieIk moet trouwens ook beginnen met leren
Maar ik begrijp wel precies hoe je over dit topic denkt
of naar R&P worden gekickt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:38 schreef Lakitu het volgende:
Ik vraag me steeds af waarom deze topics niet worden geslot.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:35 schreef Evelien het volgende:
[..]
Erg he? Ik vind dit topic zielig, frustrerend en irritant tegelijk
Nu moet ik wel toegeven dat ik me maar wat graag door Fok! af laat leiden van mijn studie.Mijn zelfdiscipline is heel slecht en dat vind ik heel zielig voor mezelf. Misschien start ik er wel een topic over.
Nee, elke keer als ik op de topictitel klik erger ik me er opnieuw aan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:40 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
index klaagbaak reageer op: schenkstroop klaagtopic (klik alleen als je empathie kan tonen..)
Had je iets anders verwacht dan ?
Waarom?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja mijn fout ik open em straks nog wel een keer in R&P.
Jaaa joh, doe het nog maar een keer, waarom ook niet. Het ging toch al zo lekker in dit topic!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja mijn fout ik open em straks nog wel een keer in R&P.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |