En dat is erg? oh nu is schenkstroop debunked! weet je wel wat wirecard inhoudt tjappie?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:22 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Maar wel een creditkaart natuurlijk
Ik zie dat mensen over het algemeen helemaal niets om anderen kunnen geven tenzij een ander mooi is ofzo. Zoveel is mij wel duidelijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt ook niets aan medelijden en empatie, maar dat schijn je ook te willen. En met de adviezen doe je niets. Over een maand van nu zal er een soortgelijk topic als deze komen en komen alle tips weer van voren af aan.
Met zo'n OP mensen "tjappie" durven noemen . Jij durft wel zegquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dat is erg? oh nu is schenkstroop debunked! weet je wel wat wirecard inhoudt tjappie?
Dat gasten als jij met inzicht '0' wel mogen neuken en voorptlanten. Wat een wereld is dit.
Jawel, gooi het daar maar weer op.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zie dat mensen over het algemeen helemaal niets om anderen kunnen geven tenzij een ander mooi is ofzo. zoveel is mij wel duidelijk.
Dat is niet waar en dat weet jij ook. Maar niemand zal jou ooit waarderen als persoon als het enige wat ze van je horen klachten over je uiterlijk en situatie zijn, dat zal jij ook moeten begrijpen. Genoeg lelijke mensen die ook wat van hun leven hebben gemaakt en erg waardevol zijn voor anderen, als vriend/vriendin of meer.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zie dat mensen over het algemeen helemaal niets om anderen kunnen geven tenzij een ander mooi is ofzo. zoveel is mij wel duidelijk.
Tja, 't is een cliché, maar als je niet in jezelf gelooft, geloven anderen ook niet in je. Als je niet van jezelf houdt, kunnen anderen ook niet van je houden. En als je geen respect hebt voor jezelf, hebben anderen dat al helemaal niet. Clichés, maar oh zo waar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is niet waar en dat weet jij ook. Maar niemand zal jou ooit waarderen als persoon als het enige wat ze van je horen klachten over je uiterlijk en situatie zijn, dat zal jij ook moeten begrijpen. Genoeg lelijke mensen die ook wat van hun leven hebben gemaakt en erg waardevol zijn voor anderen, als vriend/vriendin of meer.
Jezusquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:31 schreef Evelien het volgende:
Je gaat inhoudelijk zó langs onze berichten heen.
Oh ja, ik zou het opgeven.
Verdikkeme, ik laat me al zowat de hele middag afleiden van mijn studie door dit topic.
Erg he? Ik vind dit topic zielig, frustrerend en irritant tegelijkquote:
Nee, begin nu maar eens snel aan je studiequote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:35 schreef Evelien het volgende:
[..]
Erg he? Ik vind dit topic zielig, frustrerend en irritant tegelijk
Nu moet ik wel toegeven dat ik me maar wat graag door Fok! af laat leiden van mijn studie.Mijn zelfdiscipline is heel slecht en dat vind ik heel zielig voor mezelf. Misschien start ik er wel een topic over.
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee, begin nu maar eens snel aan je studieIk moet trouwens ook beginnen met leren
Maar ik begrijp wel precies hoe je over dit topic denkt
of naar R&P worden gekickt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:38 schreef Lakitu het volgende:
Ik vraag me steeds af waarom deze topics niet worden geslot.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:35 schreef Evelien het volgende:
[..]
Erg he? Ik vind dit topic zielig, frustrerend en irritant tegelijk
Nu moet ik wel toegeven dat ik me maar wat graag door Fok! af laat leiden van mijn studie.Mijn zelfdiscipline is heel slecht en dat vind ik heel zielig voor mezelf. Misschien start ik er wel een topic over.
Nee, elke keer als ik op de topictitel klik erger ik me er opnieuw aan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:40 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
index klaagbaak reageer op: schenkstroop klaagtopic (klik alleen als je empathie kan tonen..)
Had je iets anders verwacht dan ?
Waarom?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja mijn fout ik open em straks nog wel een keer in R&P.
Jaaa joh, doe het nog maar een keer, waarom ook niet. Het ging toch al zo lekker in dit topic!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja mijn fout ik open em straks nog wel een keer in R&P.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |