ja die slissende tuinslang is precies wat de show nog nodig heeft.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Dony vandaag ook eruit, en dan Mathijs er weer in
Die overleeft het moeiteloos volgende week inderdaad.quote:
maar mijn spaanse zon, we hebben onze kandidate nog in de race. wie vandaag weg is doet er niet toe. ze winnen t niet van onze kandidatequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Vocaal wel iig. Ze hebben die show met twintig mensen en een motor echt nodig....
quote:
Kelvin dan maarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die overleeft het moeiteloos volgende week inderdaad.
Laat dan aub Kelvin of BB opzouten !
Dizeeeeeeeeeeeer, chillquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey... de gene die sluit moet de nieuwe openen. Zou je beter moeten weten als mod.
Overall over de weken heen wel, maar vandaag absoluut niet.quote:
geldt hier nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey... de gene die sluit moet de nieuwe openen. Zou je beter moeten weten als mod.
Die beukt zich er een weg doorheen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:30 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zie die Dony ook nog wel in de finale komen.
iron lipquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wendy is echt de slechtste presentatrice ooit. Zelfs Tooske is beter.... Hell, zelfs Elize....
wat denk jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Is het al vrijdag?
Ik hoop dat Sumera nog een keer zoiets als Paint it Black gaat doen... (overigens het enige XFA optreden ooit dat ik nog wel eens terug kijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:30 schreef Maartel het volgende:
Toch jammer dat er dit seizoen niemand in zit waarvan ik echt week na week naar het optreden uitkijk
Hey...niet, enzoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee die domme mod weet niet hoe die aan het werk moetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee die domme mod weet niet hoe die aan het werk moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
bitchfightquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Have fun in Japan P!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:32 schreef Pheno het volgende:
Nou mensen, het was weer gezellig, met een verrassende sing off. Ik kan het nu niet meer volgen, pas bij de finale ben ik er weer bij. Veel plezier de komende twee weken
Enjoy the sushi.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:32 schreef Pheno het volgende:
Nou mensen, het was weer gezellig, met een verrassende sing off. Ik kan het nu niet meer volgen, pas bij de finale ben ik er weer bij. Veel plezier de komende twee weken
Me 2quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sumera nog een keer zoiets als Paint it Black gaat doen... (overigens het enige XFA optreden ooit dat ik nog wel eens terug kijk).
I will. En van veel meer ander etenquote:
quote:
* Weer emmers modder aansleept voor het modderworstelenquote:
Hele fijne vakantie en geniet van je ijsjesquote:
Ik vond het goed genoeg voor het soort act. Het is ook niet zo dat ze maanden de tijd krijgen om de danspassen te leren. Ik vond de combinatie dans en zang best goed.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat precies? De danspassen die niet gelijk en slecht uitgevoerd zijn of de valse stemmen?
Of sop je gewoon een beetje op pubers?
Daniëlle is ook geen finale materiaal om te beweren dat BB goed was dat kan echt niet. Het is geen hogere wiskunde en gezien de kwaliteit niet eens een kwestie van smaak. Je kan namelijk horen of iemand vals zingt en of de passen goed zijn uitgevoerd.
Nohh.quote:
'quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:30 schreef gomi het volgende:
[..]
maar mijn spaanse zon, we hebben onze kandidate nog in de race. wie vandaag weg is doet er niet toe. ze winnen t niet van onze kandidate
dagtaak voor je zo inmiddels hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
* Weer emmers modder aansleept voor het modderworstelen
Matthijs.... begin er nou niet over anders moet ik jankenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Dony vandaag ook eruit, en dan Mathijs er weer in
Ze bouwen er vast wel weer een slimme show omheen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:33 schreef eightone. het volgende:
Ik denk dat BB nu echt door de mand valt bij Big Band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |