Ja maar schijnt niet waar te zijn, ze wil nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:57 schreef Anonymousz het volgende:
er zijn geruchten dat lady gaga volgende week komt
ik dus ook t was die post van D van daarnet. anders was ik t dus vergeten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Snap het wel, maar ik vergeet dus ook gewoon te kopen haha
Films, real life soaps, parfums.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
voor jou is luxe niet lux genoeg he.
were stars. boeken, cd's we rule
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
optreden
pauze
uitslag
de laatste 2 optreden
bitchfight juries
1 gaat weg
afgelopen
Volgens mij wil die elke 10 min komen. Zo een gezicht trekt ze in elk geval wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar schijnt niet waar te zijn, ze wil niet
Ze heeft toch iets van smaak, ergens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
mwah, zo bijzonder was dit zeker ook nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:59 schreef miieejj het volgende:
stelletje prutsers zijn de nederlandse xfactor kanditaten
Omdat het een commerciële zender is.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ik dus ook t was die post van D van daarnet. anders was ik t dus vergeten.
en dacht dat jullie er wat meer mee bezig waren tbh en vandaar dus dat ik nokte
snap ik best, als ik haar was zou ik eerst ff youtubben .. dan zegt snel nee bedanktquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
na ons zullen ze zeggen: golalala; dat is waar echte liefde, echte show, echte alles ooit begonquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:58 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Films, real life soaps, parfums.
We can do it baby!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij wil die elke 10 min komen. Zo een gezicht trekt ze in elk geval wel.
Nee, daarom typ ik het maar.quote:
Ik vergeef het jequote:
heb ik de hele avond al als ik naar x factor kijkquote:
Redelijk mee eens, alleen zou ik Alexandra op 6 plaatsen !!!!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:56 schreef Godtje het volgende:
Mijn stand tot nu toe.![]()
1: Jaap
2: Sumera
3: alexandra burke
4: Danielle
5: Maaike
6: Slechte Jongens
7: Kelvin
8: Dony
Terwijl het entertainment gehalte toch met het jurkje mee omhoog gaat.quote:
Mijn gouden herzchenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
na ons zullen ze zeggen: golalala; dat is waar echte liefde, echte show, echte alles ooit begon
Ja, je weet dat er reclames komen, daar kun je over klagen, maar het is nu eenmaal zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |