Ik neem 'm ook op, maar ivm rechten-gedoe plaats ik 'm maar niet op YouTube.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ene GerbenP want zijn tape loopt en de equalizer staat aan.
Doe je ook de hele uitzending?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef gerbenp het volgende:
Waarschijnlijk ene GerbenP want zijn tape loopt en de equalizer staat aan.
klein stukje mislukt helaas, omdat mijn internet even een schop nodig had. Maar dat is niet zo erg denk ik.quote:
Oke dan post ik morgen avond de XviD wel op usenet als het niet gebeurd isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
klein stukje mislukt helaas, omdat mijn internet even een schop nodig had. Maar dat is niet zo erg denk ik.
Ik vang hem wel voor jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef Broekie het volgende:
Zo! Een Cisco switch?! Die gooi je toch niet uit het raam? Hardstikke dure zooi!
Misschien is het nog wel een 10 Mbit-ding... daar heb je niet zoveel meer aan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef Broekie het volgende:
Zo! Een Cisco switch?! Die gooi je toch niet uit het raam? Hardstikke dure zooi!
True.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien is het nog wel een 10 Mbit-ding... daar heb je niet zoveel meer aan.
Gaafquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Woensdag speelden ze Rex ook live @ Zwolle![]()
?? FunX versie?quote:
http://www.funx.nl/index.php?view=article&id=8066&option=com_content&Itemid=405quote:
Beste radio station OOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Beste radio station OOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Luister 1 x en je bent verslaafd.
Merci. straks eens luisteren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.funx.nl/index.php?view=article&id=8066&option=com_content&Itemid=405
Kan je 'm ook gratis downloaden.
Van mij mag 'ie gewoon in z'n geheel weg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:44 schreef alors het volgende:
Die sms balk moet weg bij uit het raam!
Neuh... er zijn wel vreemdere dingen gebeurt hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
en dat is het einde van "uit het raam". Domien V en Gaby B verdacht van poging tot doodslag....
Daar is idd 't laatste nog niet over gezegdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
en dat is het einde van "uit het raam". Domien V en Gaby B verdacht van poging tot doodslag....
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Disclaimer:
De topicstarter is op geen enkele manier aansprakelijk voor persoonlijk leed, neemt U hiervoor contact op met Stichting Korrelatie.
http://www.google.com/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=035-6778899&qscrl=1quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef Joesse het volgende:
Vraagje: is het nummer 035-6778899 van 3fm? Ben ik afgelopen zondag door gebeld rond 11:30, maar geen idee waarom.
Volgens mij is iemand door Timur gestalktquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef Joesse het volgende:
Vraagje: is het nummer 035-6778899 van 3fm? Ben ik afgelopen zondag door gebeld rond 11:30, maar geen idee waarom.
daar gaat het alquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Luister nou maar.
www.funx.nl
(Vooral als je niet blank bent)
Welke?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Roel, straks U2 na 22:00. Persoonlijk vind ik het een van de mooiste platen van U2. De jankende gitaar. Prachtig!
Timur is BNN-redactie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:48 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Volgens mij is iemand door Timur gestalkt
NPO dus.. zal wel van 3fm afkomen denk ik want kan verder geen zender ofzo verzinnen die mijn nummer zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=035-6778899&qscrl=1
Waarschijnlijk is dat een algemeen nummer waarvandaan alle telefoontjes in het hele pand komen. Maar alle nummers dus met 035-677 beginnen zijn wel van NPO/NOS... of iig op het Mediapark.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef Joesse het volgende:
magnificent, 1 van de minste platen van u2 i.m.o.quote:
Yup, die blijft na al die jaren nog steeds lekkerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
magnificent, 1 van de minste platen van u2 i.m.o.
I will Follow heeft pas een lekkere gitaar![]()
quote:
- Hij zei dat hij om 11:30 gebeld werdquote:
valt totaal niet opquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, ze zal die eerste wel ge-sms't hebben.
Ik had wel de dag ervoor Timur ge-sms't bij de dubbele request om Editors aan te vragen, om alvast in de stemming te komen voor het concert, misschien wilde ie weten hoe het wasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:56 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
- Hij zei dat hij om 11:30 gebeld werd
- Timur en Ramon zitten zondag v/a 12:00 op de zender
- Veel items zijn vooraf opgenomen bij Timur Open Radio
- Timur schijnt vaker mensen van Fok! te benaderen
- Nummer is blijkbaar van de NPO
Vandaar mijn conclusie dat 't Timur zou kunnen zijn
Ciao!quote:
quote:
quote:22-23
U2 – Magnificent
Kele – Tenderoni
Kelis – Acapella
A Silent Express – Will I Be Around
Pet Shop Boys – West End Girls
Rox – My Baby Left Me
Ginger Ninja – Sunshine
Infadels – Love Like Semtex
Beans & Fatback – Live in de studio (1)
Dr Dre ft Snoo Dogg – Next Episode
The Gaslight Anthem – American Slang
Ekdom modus / KEVIN !quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi!
ik heb wel volgend uur Bliss van Muse als opener...ook prettig!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:07 schreef Brennel het volgende:
* Brennel hoopt ook op The Resistance met het complete intro![]()
![]()
![]()
Oehh, ja, die is ook erg prettigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik heb wel volgend uur Bliss van Muse als opener...ook prettig!
Die is zo goddelijk mooi hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik heb wel volgend uur Bliss van Muse als opener...ook prettig!
nee, ben er helaas niet meer geraakt. Was het goed? (was het nou een optreden of een DJ set? kon daar niks over vinden)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:09 schreef -Hans- het volgende:
Hej Kevin was jij nou in Groningen of niet afgelopen woensdag?
Iemand?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:59 schreef Brennel het volgende:
Weet iemand een liedje met een briljante tekst (en ja, Sunscreen heb ik al aan gedacht), of een site met goede, sterke, mooie teksten?
"you're the only shoes I fit, can't imagine I'd grow out of it" ?quote:
Das Pop? Pffff je had het publiek moeten zien... Optreden heeft een goede indruk achtergelaten. Het was echt een optreden in een bijzonder hoog tempo. Heel energierijk (kan Customs nog wat van leren). Hot Chip speelde daarna. Dat was snoeihard! Na 30 minuten was ik al aardig murw gebeukt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
nee, ben er helaas niet meer geraakt. Was het goed? (was het nou een optreden of een DJ set? kon daar niks over vinden)
Komt niet voort uit een discussie ofzo, zoek gewoon een mooie zin of stuk tekst, iets dat je raakt of veel zegt. Lastig uit te leggen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
in welk kader? (heb de discussie niet gevolgd)
oh cool. Als je in de buurt woont: Das Pop speelt op 22 mei op (mijn) Festival a/d Werf in Utrecht, gratis!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Das Pop? Pffff je had het publiek moeten zien... Optreden heeft een goede indruk achtergelaten. Het was echt een optreden in een bijzonder hoog tempo. Heel energierijk (kan Customs nog wat van leren). Hot Chip speelde daarna. Dat was snoeihard! Na 30 minuten was ik al aardig murw gebeukt.
Tof! woon helaas daar niet in de buurt anders was ik wel even komen kijken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:21 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
oh cool. Als je in de buurt woont: Das Pop speelt op 22 mei op (mijn) Festival a/d Werf in Utrecht, gratis!
En Rudy lult de avond aan elkaar
vragen kan altijd natuurlijk, zal afhangen hoeveel rudy lultquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:26 schreef Pino112 het volgende:
@Kevin; Is er nog ruimte in de playlist voor een request?
Nou, hij heeft er wel zin in vanavondquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
vragen kan altijd natuurlijk, zal afhangen hoeveel rudy lult
Ik bedoel eigenlijk meer dat hij erg enthousiast klinkt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
mwoah, ik vind hem nog wel strak tot zover, al 6 platen gedraaid
Zowaar een hoogtepunt tijdens de bijna 4 minuten durende oor terreurquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:34 schreef alors het volgende:
Wat klinkt dat Mysteryland alarm toch goddelijk in deze plaat
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:35 schreef -Hans- het volgende:
Echt, die Rox... moet er bijna van huilen. Riiiiigt, Dryyyyyyyy. Siiiiiiiiiiiiigt.
Flinke Namen zat volgens mij daarnet nog bij Ekstra Weekend...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik was even aant kijken, maar is Flinke Namen - Als zij langs loopt mogelijk?
Ik denk dat 'ie daar stil van wordt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik was even aant kijken, maar is Flinke Namen - Als zij langs loopt mogelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Kut, toen was ik er dus nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Flinke Namen zat volgens mij daarnet nog bij Ekstra Weekend...
Klopt, er dreef zojuist nog een accoustische wolk langs!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Mag ik in dat geval ook een suggestie doen? Kids of Electric Feel van MGMT?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik zal het hem zeggenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, er dreef zojuist nog een accoustische wolk langs!
Rudy deed het trouwens leuk op het Jupiler Podium in Haarlem afgelopen woensdag.
oei, daarmee maak je vrienden hierquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:39 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mag ik in dat geval ook een suggestie doen? Kids of Electric Feel van MGMT?
Caro, daar ga je nog kapotmeegebombardeerd worden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:40 schreef Pino112 het volgende:
Caro met That Man?
of misschien Kontrust - On The Run?
Kies maar
Dan stem ik voor The Long Way van Moke.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Caro, daar ga je nog kapotmeegebombardeerd worden.
Ik stem voor Fiction Plane
Mooie plaatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mijn begrafenis-plaat:
Suede - The Next Life
see you in your next life when we'll fly away for good
stars in our own car we can drive away from here
far away, so far away, down to Worthing and work there
far away, we'll go far away and flog ice creams til the company's on its knees
see you in your next life when we'll fly away for good
Jeps, klinkt superquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:50 schreef Brennel het volgende:
Is dit live? (heb het praatje gemist omdat ik naar de wc moest).
Netjes!
Nah, geef mijn portie maar aan Fikkie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:54 schreef alors het volgende:
Hey hey hey hey................................................................
....................................... smoke weed every day!
Beginnen met Bliss... Tsja, dan kan er weinig meer fout gaan.quote:23-00
Muse – Bliss
Sven Hammond Soul – Spinnin' Out
David Guetta ft Kid Cudi – Memories
Beans & Fatback – Live in de studio (2)
Prince – Let's Go Crazy
Gorillaz – Superfast Jellyfish
Gossip – Love Long Distance
Two Door Cinema Club – Undercover Martyn
Jay Z ft Alicia Keys – Empire State Of Mind
Editors – Eat Raw Meat = Blood Drool
Fake Blood – Mars
Ah leuk! als ze maar wel de playlist ff online zetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
yes, that's our girl. Over 2 weken zit ze hier weer in de studio, want dan ben ik er niet.
Heequote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Wil je nog een gesigneerd paar van mij hebben?
Die mag hier best naartoe komen ja. Weet alleen niet of m'n kat dat leuk vindt.quote:
kZal 'm jouw kant op sturen Bren. Ff hard roepen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:19 schreef Brennel het volgende:
[..]
Die mag hier best naartoe komen ja. Weet alleen niet of m'n kat dat leuk vindt.
Nee gekkie, Timmetje Knolquote:
Mama Appelsapje?quote:
Wel een slechte als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:33 schreef Joesse het volgende:
[..]
http://www.bnn.nl/data/media//db_audio/5888_4c38fa.mp3
Mjamquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:38 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 heeft een palmpje gevonden... en gelukkig ook een opener
![]()
Dat kan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Benner niet zo weg van eigenlijk, die stem...
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:44 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik ben een heel klein beetje 'wiebly'![]()
Zou heel goed kunnen. En dat ik jou tot op de wc mijn naam hoorde roepenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:46 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Da's echt al jaaaaaren geleden! Toen woonde ik in Gent! Da's dan... 2004 geweest?
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Captain Hollywood – Flyin' High![]()
.
Go Back To The Zoo – Electric
Balthazar – Hungry At The Door
Hot Chip – Ready For The Floor
Florence + The Machine – Kiss With A Fist
The Raconteurs – Many Shades Of Black
Lucky Fonz III – Ik Heb Een Meisje
Alphabeat – The Spell
The Flight Of The Conchords – Hurt Feelings
Live Request
The Drums – Let's Go Surfing
The Killers – Mr Brightside
Zometeen Hot Chip! lekker liedje is dat. Dit (Balthazar) klinkt ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:16 schreef Brennel het volgende:
* Brennel twijfelt of ze nog tot 1.00 blijft...
Nee, was een shoot die ik in opdracht heb gedaanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:02 schreef -Hans- het volgende:
Janneke is Timo een kat van jou? prachtig beest is dat.
Ja, dit is inderdaad wel leuk. En het bier is ook nog niet op, dus ach...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zometeen Hot Chip! lekker liedje is dat. Dit (Balthazar) klinkt ook niet verkeerd.
Jaaa blijf nog ff!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:18 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja, dit is inderdaad wel leuk. En het bier is ook nog niet op, dus ach...
Ah, okay. Echt een mooi beestquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee, was een shoot die ik in opdracht heb gedaan
Ohh, waarvoor?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:26 schreef Brennel het volgende:
Angstaanvallen zijn heel erg ja... heb ik ook een jaar ongeveer last van gehad
We doen ons bestquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nog wakker hier? dit topic moet vol voor 01u
Ik was ervan overtuigd dat ik dood ging. Lag dat 's avonds op de bank te schreeuwen, had hysterische huilbuien, nachtmerries, enz.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohh, waarvoor?
Ik ook hoor, vooral met stage
We zèn dr bijna, ff doorposten!!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Is er nog een gaatje voor MGMT? Of ben ik nu heel vervelendquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dan kom ik ook maar es ff helpen!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Nou Kevin dat gaat best lukkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik hoor 'm al ! een van de beste platen van 2009 !quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:53 schreef FlorentijnH het volgende:
hoop op franz ferdinand!
Damn, Brennel dat is wel heftig zeg. Het gaat nu beter ??quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik was ervan overtuigd dat ik dood ging. Lag dat 's avonds op de bank te schreeuwen, had hysterische huilbuien, nachtmerries, enz.
idd! let's get highquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoor 'm al ! een van de beste platen van 2009 !
Let's get high!
Heel krap, maar het kan nog! We gaan voor wereldvrede.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou... het is nog maar een paar minuten. Wordt krap!
Hej Timo is Garcia niet wat voor jullie?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:56 schreef Timo20 het volgende:
Daar is ie dan: één van de nieuwe tracks van Interpol - "Lights"![]()
Ja, dat is godzijdank al járen geleden, en ik heb er nu geen last meer van.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, Brennel dat is wel heftig zeg. Het gaat nu beter ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |