Ciao!quote:
quote:
quote:22-23
U2 – Magnificent
Kele – Tenderoni
Kelis – Acapella
A Silent Express – Will I Be Around
Pet Shop Boys – West End Girls
Rox – My Baby Left Me
Ginger Ninja – Sunshine
Infadels – Love Like Semtex
Beans & Fatback – Live in de studio (1)
Dr Dre ft Snoo Dogg – Next Episode
The Gaslight Anthem – American Slang
Ekdom modus / KEVIN !quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi!
ik heb wel volgend uur Bliss van Muse als opener...ook prettig!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:07 schreef Brennel het volgende:
* Brennel hoopt ook op The Resistance met het complete intro![]()
![]()
![]()
Oehh, ja, die is ook erg prettigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik heb wel volgend uur Bliss van Muse als opener...ook prettig!
Die is zo goddelijk mooi hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik heb wel volgend uur Bliss van Muse als opener...ook prettig!
nee, ben er helaas niet meer geraakt. Was het goed? (was het nou een optreden of een DJ set? kon daar niks over vinden)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:09 schreef -Hans- het volgende:
Hej Kevin was jij nou in Groningen of niet afgelopen woensdag?
Iemand?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:59 schreef Brennel het volgende:
Weet iemand een liedje met een briljante tekst (en ja, Sunscreen heb ik al aan gedacht), of een site met goede, sterke, mooie teksten?
"you're the only shoes I fit, can't imagine I'd grow out of it" ?quote:
Das Pop? Pffff je had het publiek moeten zien... Optreden heeft een goede indruk achtergelaten. Het was echt een optreden in een bijzonder hoog tempo. Heel energierijk (kan Customs nog wat van leren). Hot Chip speelde daarna. Dat was snoeihard! Na 30 minuten was ik al aardig murw gebeukt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
nee, ben er helaas niet meer geraakt. Was het goed? (was het nou een optreden of een DJ set? kon daar niks over vinden)
Komt niet voort uit een discussie ofzo, zoek gewoon een mooie zin of stuk tekst, iets dat je raakt of veel zegt. Lastig uit te leggen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
in welk kader? (heb de discussie niet gevolgd)
oh cool. Als je in de buurt woont: Das Pop speelt op 22 mei op (mijn) Festival a/d Werf in Utrecht, gratis!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Das Pop? Pffff je had het publiek moeten zien... Optreden heeft een goede indruk achtergelaten. Het was echt een optreden in een bijzonder hoog tempo. Heel energierijk (kan Customs nog wat van leren). Hot Chip speelde daarna. Dat was snoeihard! Na 30 minuten was ik al aardig murw gebeukt.
Tof! woon helaas daar niet in de buurt anders was ik wel even komen kijken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:21 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
oh cool. Als je in de buurt woont: Das Pop speelt op 22 mei op (mijn) Festival a/d Werf in Utrecht, gratis!
En Rudy lult de avond aan elkaar
vragen kan altijd natuurlijk, zal afhangen hoeveel rudy lultquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:26 schreef Pino112 het volgende:
@Kevin; Is er nog ruimte in de playlist voor een request?
Nou, hij heeft er wel zin in vanavondquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
vragen kan altijd natuurlijk, zal afhangen hoeveel rudy lult
Ik bedoel eigenlijk meer dat hij erg enthousiast klinkt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
mwoah, ik vind hem nog wel strak tot zover, al 6 platen gedraaid
Zowaar een hoogtepunt tijdens de bijna 4 minuten durende oor terreurquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:34 schreef alors het volgende:
Wat klinkt dat Mysteryland alarm toch goddelijk in deze plaat
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:35 schreef -Hans- het volgende:
Echt, die Rox... moet er bijna van huilen. Riiiiigt, Dryyyyyyyy. Siiiiiiiiiiiiigt.
Flinke Namen zat volgens mij daarnet nog bij Ekstra Weekend...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik was even aant kijken, maar is Flinke Namen - Als zij langs loopt mogelijk?
Ik denk dat 'ie daar stil van wordt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik was even aant kijken, maar is Flinke Namen - Als zij langs loopt mogelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |