dan kom ik ook maar es ff helpen!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nog wakker hier? dit topic moet vol voor 01u
Nou Kevin dat gaat best lukkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nog wakker hier? dit topic moet vol voor 01u
Ik hoor 'm al ! een van de beste platen van 2009 !quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:53 schreef FlorentijnH het volgende:
hoop op franz ferdinand!
Damn, Brennel dat is wel heftig zeg. Het gaat nu beter ??quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik was ervan overtuigd dat ik dood ging. Lag dat 's avonds op de bank te schreeuwen, had hysterische huilbuien, nachtmerries, enz.
idd! let's get highquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoor 'm al ! een van de beste platen van 2009 !
Let's get high!
Heel krap, maar het kan nog! We gaan voor wereldvrede.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou... het is nog maar een paar minuten. Wordt krap!
Hej Timo is Garcia niet wat voor jullie?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:56 schreef Timo20 het volgende:
Daar is ie dan: één van de nieuwe tracks van Interpol - "Lights"![]()
Ja, dat is godzijdank al járen geleden, en ik heb er nu geen last meer van.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, Brennel dat is wel heftig zeg. Het gaat nu beter ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |