Zometeen Hot Chip! lekker liedje is dat. Dit (Balthazar) klinkt ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:16 schreef Brennel het volgende:
* Brennel twijfelt of ze nog tot 1.00 blijft...
Nee, was een shoot die ik in opdracht heb gedaanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:02 schreef -Hans- het volgende:
Janneke is Timo een kat van jou? prachtig beest is dat.
Ja, dit is inderdaad wel leuk. En het bier is ook nog niet op, dus ach...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zometeen Hot Chip! lekker liedje is dat. Dit (Balthazar) klinkt ook niet verkeerd.
Jaaa blijf nog ff!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:18 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja, dit is inderdaad wel leuk. En het bier is ook nog niet op, dus ach...
Ah, okay. Echt een mooi beestquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee, was een shoot die ik in opdracht heb gedaan
Ohh, waarvoor?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:26 schreef Brennel het volgende:
Angstaanvallen zijn heel erg ja... heb ik ook een jaar ongeveer last van gehad
We doen ons bestquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nog wakker hier? dit topic moet vol voor 01u
Ik was ervan overtuigd dat ik dood ging. Lag dat 's avonds op de bank te schreeuwen, had hysterische huilbuien, nachtmerries, enz.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohh, waarvoor?
Ik ook hoor, vooral met stage
We zèn dr bijna, ff doorposten!!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Is er nog een gaatje voor MGMT? Of ben ik nu heel vervelendquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dan kom ik ook maar es ff helpen!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Nou Kevin dat gaat best lukkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik hoor 'm al ! een van de beste platen van 2009 !quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:53 schreef FlorentijnH het volgende:
hoop op franz ferdinand!
Damn, Brennel dat is wel heftig zeg. Het gaat nu beter ??quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik was ervan overtuigd dat ik dood ging. Lag dat 's avonds op de bank te schreeuwen, had hysterische huilbuien, nachtmerries, enz.
idd! let's get highquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoor 'm al ! een van de beste platen van 2009 !
Let's get high!
Heel krap, maar het kan nog! We gaan voor wereldvrede.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou... het is nog maar een paar minuten. Wordt krap!
Hej Timo is Garcia niet wat voor jullie?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:56 schreef Timo20 het volgende:
Daar is ie dan: één van de nieuwe tracks van Interpol - "Lights"![]()
Ja, dat is godzijdank al járen geleden, en ik heb er nu geen last meer van.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, Brennel dat is wel heftig zeg. Het gaat nu beter ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |