Whut.quote:
Nee dat is onder 1.45 ofzo pas.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Whut.![]()
Tot 1,54 en volwassen ben je officieel dwerg/lilliputter ofzo toch?Zoiets staat me bij.
Met kinderen erbij geteld?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou 3 cm onder gemiddeld is ook niet klein hoor.
WillFerrel, je moet nu bewijzen dat je een man bent, en haar toch neuken! ondanks dat ze ongesteld is!!!quote:
Paas me jou MSN eens per PM.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
WillFerrel, je moet nu bewijzen dat je een man bent, en haar toch neuken! ondanks dat ze ongesteld is!!!
Ik vertel je hoe je het moet doen Mozy begint een verhaal te vertellen over vanalles en nog wat aan WF
Wat een klef verhaal belooft dit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
WillFerrel, je moet nu bewijzen dat je een man bent, en haar toch neuken! ondanks dat ze ongesteld is!!!
Ik vertel je hoe je het moet doen Mozy begint een verhaal te vertellen over vanalles en nog wat aan WF
Okay, vrouwenlogica.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet als er een ander goed excuus voor handen is.
Nigga wut, speel het mee mang.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
What about. noooooooooooooooooooooooooooo
No hard feelings.
Dat dus, het waren 90 gezellig minuten met BP.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:53 schreef Broekpaling het volgende:
Met Mozy moet je gewoon gaan ouwehoeren via fokroulette.
Goede comeback.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom wil je mijn MSN.
ALS IK HET HELE VERHAAL + PICS AL HEB GEMAILED NAAR JE! FUCK YEAH.
Het was meer een soort monoloog.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat dus, het waren 90 gezellig minuten met BP.
Bwehe.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat dus, het waren 90 gezellig minuten met BP.
GOED MANG. VOLUME 100 OP DOLBY. WHITE STRIPES - SEVEN NATION ARMY. JEWEET. EN JIJ?!quote:
Ik plaatste complete levenservaringen en jij weet het want hij vertelde alles door. Ik kon het allemoal heuren!quote:
Natuurlijk niet, ze gaat echt niet stoppen met water drinken hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dus je blijft de rest van jaar droog?
U roept, wij draaien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is al overleden, ben nu opzoek naar een neger butlerquote:
En je rug?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik schouder aids had? Nou, dat is nu over.
Fuck man, je bent mijn kloon.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben arrogant, egoïstisch, een klootzak en ik kanker op alles wat los en vast zit.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
GOED MANG. VOLUME 100 OP DOLBY. WHITE STRIPES - SEVEN NATION ARMY. JEWEET. EN JIJ?!
Ja. En om het mezelf niet moeilijk te maken ook maar meteen alcoholvrij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dus je blijft de rest van jaar droog?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
U roept, wij draaien.The FuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die is al overleden, ben nu opzoek naar een neger butler
[..]
En je rug?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
U roept, wij draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Zonde. Vraag je vader of hij een gitaalsolo wil doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ja, chilling.Alleen heb ik 'm op stereo en niet harder dan 3 anders ontploft mijn kamer door al het geluid.
Worden ze hard van.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai vond dat soms wel vervelend, dan ik altijd kankerde op alles.
Don't blame the alcohol.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. En om het mezelf niet moeilijk te maken ook maar meteen alcoholvrij.
Mijn pa kan geen gitaar spelen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zonde. Vraag je vader of hij een gitaalsolo wil doen.
Pizza komt zo, het wachten is tot iedereen zum hause is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De pizza heeft goed gesmaakt, bij jou?
Mooizoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laatste paar dagen niet zoveel last van eigenlijk.
Ik heb het gevoel dat je weer monoloog-stijl gaat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar ik ben zo lekker en zo goed, dat ze al snel begon met genieten.
Fuck man, het is al 7 uur.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pizza komt zo, het wachten is tot iedereen zum hause is.
Maar hij is al oudquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geoffrey is toch wel een goede backup dan.
Huh?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee. Dan moet je bij Skylark. zijn.
Ik praat altijd tegen mijzelf, aangezien ik de enige belangrijke aanwezig ben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je weer monoloog-stijl gaat.
En ik heb een nieuw bed, dus ik lig niet meer in een kuil van een matras.quote:
Backup.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar hij is al oud![]()
IK WIL VERSCH VLEEESCH
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik praat altijd tegen mijzelf, aangezien ik de enige belangrijke aanwezig ben.
Picsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En ik heb een nieuw bed, dus ik lig niet meer in een kuil van een matras.![]()
Wel zo goed voor je rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik bij jou woonde zag ik er elke dag vanaf 6 uur al uit als een blanke hongerneger.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij eten altijd tussen 7 en half 9. Eerder is kut.
zo zie jij er ALTIJD uitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als ik bij jou woonde zag ik er elke dag vanaf 6 uur al uit als een blanke hongerneger.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
PicsHij kan ook automatisch vouwen. Kankerchill!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, vannacht voor het eerst in geslapen.
![]()
0 topics op naam. 14.gif
Welke kaarten komen er om 10uur vrij?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet morgen om vijf voor tien op de computer zitten.
Je mag ook wel op mij zitten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Jawel, maar die heeft een snor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef Potloodvis het volgende:
Mozy het is niet meer leuk dat je altijd over Chai pimpt.
Ook al kun je over niemand anders pimpen.
Als ik dat in het weekend doe is het om kaartjes te kopen. Amirite?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zal wel over mijn rechterhand pimpen dan, of je moeder.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef Potloodvis het volgende:
Mozy het is niet meer leuk dat je altijd over Chai pimpt.
Ook al kun je over niemand anders pimpen.
Een bedbank?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij kan ook automatisch vouwen. Kankerchill!!!!![]()
Ja, vannacht voor het eerst in geslapen.
![]()
Of gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zal wel over mijn rechterhand pimpen dan, of je moeder.
Ik kan al mijn coole verhalen in 1 dag proppen, zodat ik de volgende dag weer precies dezelfde kan vertellen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Of gewoon niet.
Elke dag dezelfde verhalen aanhoren is ook niet je van het.
Zodat je aan een eventuele schaduw kan zien of er een monster onder je bed zit?quote:
Ik flikker zelf wel een bouwlamp onder m'n bed en zet er een paar latjes omheen.quote:
Die had ik ook gezienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb deze, slaapt prima.
[ afbeelding ]
Ik ben daarstraks 20 minuten weg geweest.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan al mijn coole verhalen in 1 dag proppen, zodat ik de volgende dag weer precies dezelfde kan vertellen.
Maare, even iets anders dan. Had jij geen etentje?
Uhuhquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zodat je aan een eventuele schaduw kan zien of er een monster onder je bed zit?
Wacht wat, jij had toch een etentje, en daarna moest je naar je chick fietsen oid.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben daarstraks 20 minuten weg geweest.![]()
Mijn vader had loempia's en friet gemaakt.
Mijn kamer is keistrak.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik maak nu geen pics van mijn bed, want het is één grote zooi in mijn kamer.
Ik heb vanavond een feestje, daarna moet ik naar haar toe.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wacht wat, jij had toch een etentje, en daarna moest je naar je chick fietsen oid.
Troll niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bakkes verdomme, een beetje respect.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:10 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ga dadelijk een negertje baren voordat ik ga douchen.
Dan krijg je constipatie gek.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:11 schreef Potloodvis het volgende:
Even serieus, weet iemand hoe lang je poep kunt ophouden voordat het vanzelf eruit komt?
Misschien in het midden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als ik rechts ben, ja, dan blijft er bitter weinig over.
kankergrappigquote:
Jullie wisselen heus ook weleens.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:17 schreef Devvie het volgende:
[..]mijne is nog strak, de foto heeft gesproken!
Wat, wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:17 schreef Potloodvis het volgende:
Dit is dat Chinese jongetje met de flaporen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whutquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:17 schreef Potloodvis het volgende:
Dit is dat Chinese jongetje met de flaporen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hij viel tussen die tralies door en zou eigenlijk te pletter moeten vallen.quote:
jammerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
Hij viel tussen die tralies door en zou eigenlijk te pletter moeten vallen.
Maar dankzij zijn flaporen bleef hij hangen, die redden zijn leven.
Kenker, die heeft een zere kop morgen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
Hij viel tussen die tralies door en zou eigenlijk te pletter moeten vallen.
Maar dankzij zijn flaporen bleef hij hangen, die redden zijn leven.
Zo groot was ik ook.quote:
WUTWUTquote:
Ik denk dat ik morgen best hoog in de dagcijfers sta.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:19 schreef Japsnars het volgende:
Anders post je in een half uur weer even 200 berichten. Homo's
zo groot ben ik ook,quote:
Ik ook denk ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen best hoog in de dagcijfers sta.
quote:
Jij in de SC? Wutwutquote:
Wie is Stefano dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Stefano terug was.
Fagfagquote:
Ik heb er pas 150.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
We zijn dan ook goed bezig, homegirl.
Ik ben daar 2 keer geweest.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef gers het volgende:
ik wil naar griekenland het ziet er nu zo gezellig uit
Gers, jij bent de afgelopen dagen wel zielig bezig zegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef gers het volgende:
ik wil naar griekenland het ziet er nu zo gezellig uit
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb er pas 150.Maar dat is wel mijn PR tot nu toe.
haterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gers, jij bent de afgelopen dagen wel zielig bezig zeg
Hij blijkt toch een mens van vlees en bloed te zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gers, jij bent de afgelopen dagen wel zielig bezig zeg
Ik kijk daar nooit naar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon vanochtend gekeken. Toen had ik 10205.
Ik heb er vandaag pas 191.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb er pas 150.Maar dat is wel mijn PR tot nu toe.
Okeee..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, het is een beetje omhoog gekropen, nu komen er enkel een paar scheetjes.
Hoax.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij blijkt toch een mens van vlees en bloed te zijn.
Als ik niet moet werken wel, ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie je meestal wel bovenaan staan in de dagcijfers.
Lang leve WD's blackberry.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie je meestal wel bovenaan staan in de dagcijfers.
WTF hoe doe je dat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook voor een vrije dag.![]()
Met een ander account, vroeger, had ik ooit eens in de 700 posts.
voor 5 minuten ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen straks was je anders bezig als een gek.
Hey booby.quote:
Daar Fok! ik alleen op school op.quote:
quote:
het is best grappigquote:
Is goed.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
We moeten binnenkort samen eens een dagje hier gaan zitten.
Ik werk toevallig deze week amper. Normaal sta ik maandag, dinsdag, woensdag en soms donderdagavond en heb ik overdag school en ik werk zaterdags de hele dag altijd.quote:
Hoi Sanna-tje.quote:
hoeveel per uur?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik werk toevallig deze week amper. Normaal sta ik maandag, dinsdag, woensdag en soms donderdagavond en heb ik overdag school en ik werk zaterdags de hele dag altijd.
Poepze. Geef hem van jetje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ga even poepen.
Tot in het volgende topic.
4,32 en er komt nog toeslag overheen en 10%.quote:
Ik ben net geweest, lucht heerlijk opquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ga even poepen.
Tot in het volgende topic.
We hadden spareribs gehaald.quote:
Ja,quote:
HOAX! Dames poepen niet.quote:
Ik ga even keihard baggeren in ONZ denk ik, ik wil eens een dagje boven jou eindigenquote:
Echt waar.quote:
Vandaag lukt dat wel hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ga even keihard baggeren in ONZ denk ik, ik wil eens een dagje boven jou eindigen
Spareribsquote:
Kleien, een bruine splinter uit je rug duwen, bratten, Mandela op de trein zetten, naar darmstad faxen...quote:
NOU NIET DUS HE!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wou het even zeggen om te kijken of het getolereerd zou worden.
Yup.quote:
Ik heb vannacht heel veel gebaggerd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ga even keihard baggeren in ONZ denk ik, ik wil eens een dagje boven jou eindigen
Die 'doen' bloemetjes uitpersen.quote:
Vuige baggeraer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb vannacht heel veel gebaggerd.
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Die 'doen' bloemetjes uitpersen.
Let maar eens op tijdens de bevalling van je kind.
GATVERDAMME!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:33 schreef Chai het volgende:
geboorte
Mijne?!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Alhoewel ik niet zeker weet of ik wel zin heb om naar jouw kontgat te kijken terwijl er een baby uit een ander gaatje komt.
Mkay.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik werk toevallig deze week amper. Normaal sta ik maandag, dinsdag, woensdag en soms donderdagavond en heb ik overdag school en ik werk zaterdags de hele dag altijd.
Of wonen in Afrika.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:34 schreef gers het volgende:
mensen die minder als 4,40 de uur verdienen zijn proleten
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:35 schreef Potloodvis het volgende:
Dit was wel snel, normaal geniet ik nog eventjes van de geur van overwinning.
Iew.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:35 schreef Potloodvis het volgende:
Dit was wel snel, normaal geniet ik nog eventjes van de geur van overwinning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |