Picsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En ik heb een nieuw bed, dus ik lig niet meer in een kuil van een matras.![]()
Wel zo goed voor je rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik bij jou woonde zag ik er elke dag vanaf 6 uur al uit als een blanke hongerneger.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij eten altijd tussen 7 en half 9. Eerder is kut.
zo zie jij er ALTIJD uitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als ik bij jou woonde zag ik er elke dag vanaf 6 uur al uit als een blanke hongerneger.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
PicsHij kan ook automatisch vouwen. Kankerchill!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, vannacht voor het eerst in geslapen.
![]()
0 topics op naam. 14.gif
Welke kaarten komen er om 10uur vrij?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet morgen om vijf voor tien op de computer zitten.
Je mag ook wel op mij zitten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Jawel, maar die heeft een snor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef Potloodvis het volgende:
Mozy het is niet meer leuk dat je altijd over Chai pimpt.
Ook al kun je over niemand anders pimpen.
Als ik dat in het weekend doe is het om kaartjes te kopen. Amirite?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zal wel over mijn rechterhand pimpen dan, of je moeder.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef Potloodvis het volgende:
Mozy het is niet meer leuk dat je altijd over Chai pimpt.
Ook al kun je over niemand anders pimpen.
Een bedbank?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij kan ook automatisch vouwen. Kankerchill!!!!![]()
Ja, vannacht voor het eerst in geslapen.
![]()
Of gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zal wel over mijn rechterhand pimpen dan, of je moeder.
Ik kan al mijn coole verhalen in 1 dag proppen, zodat ik de volgende dag weer precies dezelfde kan vertellen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Of gewoon niet.
Elke dag dezelfde verhalen aanhoren is ook niet je van het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |