GOED MANG. VOLUME 100 OP DOLBY. WHITE STRIPES - SEVEN NATION ARMY. JEWEET. EN JIJ?!quote:
Ik plaatste complete levenservaringen en jij weet het want hij vertelde alles door. Ik kon het allemoal heuren!quote:
Natuurlijk niet, ze gaat echt niet stoppen met water drinken hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dus je blijft de rest van jaar droog?
U roept, wij draaien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is al overleden, ben nu opzoek naar een neger butlerquote:
En je rug?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik schouder aids had? Nou, dat is nu over.
Fuck man, je bent mijn kloon.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben arrogant, egoïstisch, een klootzak en ik kanker op alles wat los en vast zit.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
GOED MANG. VOLUME 100 OP DOLBY. WHITE STRIPES - SEVEN NATION ARMY. JEWEET. EN JIJ?!
Ja. En om het mezelf niet moeilijk te maken ook maar meteen alcoholvrij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dus je blijft de rest van jaar droog?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
U roept, wij draaien.The FuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die is al overleden, ben nu opzoek naar een neger butler
[..]
En je rug?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
U roept, wij draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Zonde. Vraag je vader of hij een gitaalsolo wil doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ja, chilling.Alleen heb ik 'm op stereo en niet harder dan 3 anders ontploft mijn kamer door al het geluid.
Worden ze hard van.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai vond dat soms wel vervelend, dan ik altijd kankerde op alles.
Don't blame the alcohol.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. En om het mezelf niet moeilijk te maken ook maar meteen alcoholvrij.
Mijn pa kan geen gitaar spelen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zonde. Vraag je vader of hij een gitaalsolo wil doen.
Pizza komt zo, het wachten is tot iedereen zum hause is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De pizza heeft goed gesmaakt, bij jou?
Mooizoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laatste paar dagen niet zoveel last van eigenlijk.
Ik heb het gevoel dat je weer monoloog-stijl gaat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar ik ben zo lekker en zo goed, dat ze al snel begon met genieten.
Fuck man, het is al 7 uur.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pizza komt zo, het wachten is tot iedereen zum hause is.
Maar hij is al oudquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geoffrey is toch wel een goede backup dan.
Huh?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee. Dan moet je bij Skylark. zijn.
Ik praat altijd tegen mijzelf, aangezien ik de enige belangrijke aanwezig ben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je weer monoloog-stijl gaat.
En ik heb een nieuw bed, dus ik lig niet meer in een kuil van een matras.quote:
Backup.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar hij is al oud![]()
IK WIL VERSCH VLEEESCH
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik praat altijd tegen mijzelf, aangezien ik de enige belangrijke aanwezig ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |