Ooooooh wat fijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:41 schreef oh-oh het volgende:
Twas echt maar de klassieke sok die de boel verstopte,hij had m dr in 1 minuut uit, t in elkaar zetten kost wat meer tijd, maar wat een opluchting zeg
Hier, daar heeft je sok wat vriendjes....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:41 schreef oh-oh het volgende:
Twas echt maar de klassieke sok die de boel verstopte,hij had m dr in 1 minuut uit, t in elkaar zetten kost wat meer tijd, maar wat een opluchting zeg
Sok is helemaal stuk, die krijgt een rituele verbranding hoor, alles werkt weerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier, daar heeft je sok wat vriendjes....
http://www.singlesocks.com/
Behalve nieuwe sokken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:47 schreef oh-oh het volgende:
Poeh ik ben echt opgelucht ja, ik had geen trek in dure onderdelen en / of een nieuw masjien hoor
Ja ik denk niet dat er veel zijn die daar achter regelmatig (of uberhaupt ooitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh en hoe genant is die zooi stof achter je wasmachine wel niet zeg
![]()
Gelukkig ziet die knul niet anders
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat er veel zijn die daar achter regelmatig (of uberhaupt ooit) stofzuigen hoor!
Fijn dat het meeviel!
Lekker etnhousiast oh-oh, zou spontaan stoppen met kokenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:06 schreef oh-oh het volgende:Qutje geile huisvrouw van me
![]()
Maar dat heb je toch in no time op tafel, das alleen wat snijden en aardappeltjes bakken, das niet koken hoor
Ik heb die aardappels zelf maar gemaakt. Had eerst een zakje, en toen besloot ik ze zelf te makenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:06 schreef oh-oh het volgende:Qutje geile huisvrouw van me
![]()
Maar dat heb je toch in no time op tafel, das alleen wat snijden en aardappeltjes bakken, das niet koken hoor
Ik weet welke slet het zegtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker etnhousiast oh-oh, zou spontaan stoppen met kokeneuh ja dat dus
Maar serieus, daar kun je toch nog geen halve dag mee bezig zijn al snij je geblinddoekt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker etnhousiast oh-oh, zou spontaan stoppen met kokeneuh ja dat dus
quote:
Hihi fijn dat je dat nog even zegt, want ik had echtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar serieus, daar kun je toch nog geen halve dag mee bezig zijn al snij je geblinddoekt?
Zulke dingen pleur ik in 5 minuten in mn bento, min de aardappeltjes of course.
Tis wel lekker hoor
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb die aardappels zelf maar gemaakt. Had eerst een zakje, en toen besloot ik ze zelf te makenheeft toch nog 1,5u al met al geduurd
En daarvoor zat ik een half u in de keuken aan de telefoon met bier. Dus dat viel ook onder koken
2 minuten slagroomkloppen en prestoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi fijn dat je dat nog even zegt, want ik had echtbij het toetje
Dan weet ik niet hoe snel jij snijdt, maar de laatste x dat ik alles snel wilde doen miste ik een vingertopjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar serieus, daar kun je toch nog geen halve dag mee bezig zijn al snij je geblinddoekt?
Zulke dingen pleur ik in 5 minuten in mn bento, min de aardappeltjes of course.
Tis wel lekker hoor
Oeh, zeker uren werk geweest hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:11 schreef Strega het volgende:
Zo, hier maar ff eten. Lekker sla, gebakken kriel en rundervinken.
*heft handen naar hemel en gaat shoppenquote:
Nou wat jij daar in die bakjes hebt staan, daar snij ik echt geen 5 minuten over hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan weet ik niet hoe snel jij snijdt, maar de laatste x dat ik alles snel wilde doen miste ik een vingertopjedus ik heb lekker langzaam aan gedaan
*bier pakt*
Dat kan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou wat jij daar in die bakjes hebt staan, daar snij ik echt geen 5 minuten over hoor
Ik wil ook shoppen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*heft handen naar hemel en gaat shoppen
Ik moest al heel klein mn moeder helpen met koken als ze rijsttafels maakte en zo.quote:
Als je een credit card hebt is bestellen goedkoperderder.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:17 schreef Qwea het volgende:
ik ga lush voor mn zus dr verjaardag halenvolgende week in amsterdam
Goedkoper dan als je toch al in Amsterdam bent?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je een credit card hebt is bestellen goedkoperderder.
Ja want tis in de UK veel cheaper.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goedkoper dan als je toch al in Amsterdam bent?
Ik hoef niet zoveel he. Euro of 50
Verschilletje heaquote:
Nou ze zijn wat groter en passen in het snoepballetje dat ik voor ze hebquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Serieus Senes, die rassenonzin van Royal Canin, dat is toch wel de grootste commerciële shit die ik ken in brokkenland zeg![]()
Als het aan hun lag voerde ik mn chihuahua's andere brok dan mn chineesjes
Ik vind ze alleen in belgie online. Slootdorp is qua winkel het meest dichtbij. Had je de verkooppunten in de buurt al gechecked?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hadden die ook Senes maar nu zijn ze op en nergens meer te krijgen. Gewoon kittenvoer wil Rossi niet. Daar baal ik wel een beetje van.
Nja de dierenwinkels klagen ook een beetje omdat ze inmiddels de hele winkel kunnen vullen met de verschillende soorten voer van RC. Daarom bestellen ze niet zo snel meer alles.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hadden die ook Senes maar nu zijn ze op en nergens meer te krijgen. Gewoon kittenvoer wil Rossi niet. Daar baal ik wel een beetje van.
In slootdorp?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Daar had ik ze geocht maar daar zijn ook op.
Laatst moesten we wat nieuws bedenken als activiteit voor kinderen die ik met een ex-collega zou bezighouden en observeren. Toen heb ik al mijn single socks uit de kast geplukt en hebben we sokkepoppen gemaakt. Was echt een lol. Had ik al sinds mijn eigen kindertijd niet meer gedaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier, daar heeft je sok wat vriendjes....
http://www.singlesocks.com/
Ik ga dit aan de dierenarts vragenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:07 schreef Strega het volgende:
Fijn van de wasmasjien!![]()
Nok, juist in zulke gevallen helpt die probiotica zo goed.
Een van onze katers (helaas nu wijlen) maar niet aan z'n diaree, maar ouderdom, heeft als kitten een darminfectie gehad. Het hele slijmvlies liet los van z'n darmen. Hij heeft dus ook z'n hele leven gevoelige darmen behouden, maar met probiotica door z'n eten is dat echt jaren goed gegaan. Hij was bepaald niet mager meer.
Leuk!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Laatst moesten we wat nieuws bedenken als activiteit voor kinderen die ik met een ex-collega zou bezighouden en observeren. Toen heb ik al mijn single socks uit de kast geplukt en hebben we sokkepoppen gemaakt. Was echt een lol. Had ik al sinds mijn eigen kindertijd niet meer gedaan
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:09 schreef senesta het volgende:
Ik begin een beetje misselijk te worden![]()
Echt he, als die kids me aangestoken hebben dan is het minimaal een week geen zakgeld en een theebrengplicht
Is leuk voor een saaie regenachtige woensdagmiddag met vriendinnetjes voor Samaraquote:
Ja zat ik me net te bedenken, met wat stompe naaldenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is leuk voor een saaie regenachtige woensdagmiddag met vriendinnetjes voor Samara
Bij de Wibra of de Action kun je allerlei knutseldingetjes kopen om erop te plakken of naaien. Kleine pompommetjes en palletjes en zo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja zat ik me net te bedenken, met wat stompe naaldenZal ze vast tof vinden ja.
En een naald kan pijn doen, maar is niet heel erg gevaarlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja zat ik me net te bedenken, met wat stompe naaldenZal ze vast tof vinden ja.
Uren????? Welnee, dagenquote:
Dat is echt leuk! En dan allemaal schele poppen er van maken!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Laatst moesten we wat nieuws bedenken als activiteit voor kinderen die ik met een ex-collega zou bezighouden en observeren. Toen heb ik al mijn single socks uit de kast geplukt en hebben we sokkepoppen gemaakt. Was echt een lol. Had ik al sinds mijn eigen kindertijd niet meer gedaan
Ja, het is jammer, een paar jaar had ik geweldig spul via de DA. Dat kwam uit Canada. Helaas...hier in Nederland werd het zo weinig voorgeschreven dat het niet meer verkrijgbaar is. Maar ze hebben aardige alternatieven gelukkig.quote:
Ik heb nu een oranje tijgermeisje met een bloemetje achter het oor en tandjes van speelmaisquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is echt leuk! En dan allemaal schele poppen er van maken!
Ah, fijne dag met die kleine meid!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb nu een oranje tijgermeisje met een bloemetje achter het oor en tandjes van speelmais
En nu lekker slapen. Morgen Mouna's verjaardag
En idd slaap lekker allemaal. Wij gaan ookquote:
Hoi Maes hihihi oranje neuzel.quote:
Niets bijzonders, moet nog een paar boodschapjes doen en morgen gaan we naar mijn ouders dus dan wil ik ook wat meenemen. Meneer Maes heeft een oude leren bureaustoel gekocht op marktplaats en die staat in Amsterdam dus morgen een rondje Nederlandquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoi Maes hihihi oranje neuzel.
Nog wat doen vandaag?
MP shopperquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Niets bijzonders, moet nog een paar boodschapjes doen en morgen gaan we naar mijn ouders dus dan wil ik ook wat meenemen. Meneer Maes heeft een oude leren bureaustoel gekocht op marktplaats en die staat in Amsterdam dus morgen een rondje Nederland(mijn ouders wonen in Friesland
)
En jij?
quote:
*schouderklopje*quote:
Strega zegt: Fuchsia!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:00 schreef Maes het volgende:
Zo boodschapjes zijn klaarIk heb een mooie beltsjeblom (dat is Fries, de Nederlandse benaming weet ik niet) voor mijn moeder gekocht in een hele mooie pot.
Kleine wasjes, grote wasjes stop ze in de wasmachien
Die bedoel ikquote:
Ja, die zijn mooi! Bloeien de hele zomer!quote:
Leuk! Nog nest broer of zusjes van Rinske gezien?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef DanseMacabre het volgende:
We zijn weer terug van de fokkersdag, fijn in bad geweest en vanavond mijn mama's spaghetti eten.![]()
Enn, Rinske heeft een hele mooie rapport gekregen van de keurmeester.
Ja, het hele nest was aanwezig en de beide ouders ook. Rinske heeft nog twee zusjes, Maaike en Semke.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk! Nog nest broer of zusjes van Rinske gezien?
Dat is helemaal leuk! De hele familie, kenden ze elkaar nog?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:29 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, het hele nest was aanwezig en de beide ouders ook. Rinske heeft nog twee zusjes, Maaike en Semke.
Nee, maar ze konden wel goed overweg met elkaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is helemaal leuk! De hele familie, kenden ze elkaar nog?
Een van mijn favorietenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, die zijn mooi! Bloeien de hele zomer!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja moederdag...
Ik zou morgen eigenlijk gaan wandelen in Soest, maar iedereen heeft afgezegd vanwege het weer en vanwege de Giro D'Italia die door iedereens route rijdt, dus dat gaat niet door.
Maar dat hoeft mn moeder niet te weten toch?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
godver, zusje loopt net met d'r kisten over de laptopkabel, laptop pleurt van de tafel, adapter is kapot![]()
lomp wijf
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
en daar ging de ipod, ja, gooi maar gewoon op de grond, kost toch niets
De stelregel wat je vernield vergoed je gaat zeker niet op?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
t kind is d'r hele leven al zo lomp, en t maakt d'r ook gewoon geen reet uit
Ik zag nog net een stukje dat Simon (van Nickquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Paul de Leeuw is trouwens erg grappig vanavond![]()
Zwab, mijn zusje was net zo vroegah, tot ik een keer dr radio zo plop uit het raam gesmeten heb.
Toen snapte ze ineens waarom ik nie blij was als zij weer es iets van mij gesloopt had
Oh dat heb ik niet gezien dan, was dat aan t begin?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag nog net een stukje dat Simon (van Nick) Rosanne zong met een aantal enthousiaste fans
Al die chemische troep , staat je dat niet heel erg tegen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
Oh ja voorverwarmen maar dan nog 20 minuten?
Wat heb jij voor pizza dan?
Ga haar nog wel een keer met vlooien-mijtenspul behandelen.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:56 schreef oh-oh het volgende:
En ik verbrand echt aaaaaaaltijd stevast mn bek aan pizza![]()
Ik ga Billy wassen, dies knalgeel van dat gespring door de paardenbloemen en boterbloemen, 4 uur lang
Oh ik lees die verpakking niet altijdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Al die chemische troep , staat je dat niet heel erg tegen?
Ik had een American pizze en die moest zelfs 22 minuten volgens de verpakking, ik heb vals gespeeld
Heb de vorige keer frontline druppels tegen mijt gehad.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Maar helpt het dan wel?
Als het hielp zou ze toch niet telkens weer last krijgen?
De DA dacht het ja vandaar de druppels.quote:
Weet het nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap het niet zo goed, helpen de druppels nou wel of niet?
Of maar heel even of zo?
Kijk, zo deden ze de heeeeeeeeele avond![]()
Hihi dat geloof ik, als ze net zo snurken als Whoopie netquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Urenlang zo gesprongen he...
Ze slapen nu wel liefjes ieg
Je kan ze toch gewoon indienen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh die van mij die hadden voor we gingen wandelen al een hele drukke wilde stoei en renpartij in de gang er op zitten, Chico rende voorop, met ballen en speeltjes waren de buuf en ik door de gang aan het smijten, toen waren ze al knetterwild, echt niet normaal meer![]()
Trouwens, Chico vreet die souplesses alsof zn leven er van af hangt, hij vindt ze heeeeeeerlijk![]()
Ik snap alleen niet hoe ik allemaal die codes kan gebruiken?
Ik heb nu voor 6 weken van die snacks.
Heb dus geen idee heb hier drie dozen thuis gehad dus heb de codes zelf niet hoeven te gebruiken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft ze niet echt nodig want hijs keisoepel, maar ach.
Hij vindt ze lekker dus laat m maar.
Ze meuren wel een uur in de wind he![]()
Als je ze wil indienen moet je je hond toch helemaal aanmelden bij pedigree en zo?
Dat heb ik gedaan, maar ik kon dus maar 1 keer een code indienen.
Zusje ongesteld?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
en daar ging de ipod, ja, gooi maar gewoon op de grond, kost toch niets
Ja, ik net zo, kreeg een verpakking voor 6 weken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh die van mij die hadden voor we gingen wandelen al een hele drukke wilde stoei en renpartij in de gang er op zitten, Chico rende voorop, met ballen en speeltjes waren de buuf en ik door de gang aan het smijten, toen waren ze al knetterwild, echt niet normaal meer![]()
Trouwens, Chico vreet die souplesses alsof zn leven er van af hangt, hij vindt ze heeeeeeerlijk![]()
Ik snap alleen niet hoe ik allemaal die codes kan gebruiken?
Ik heb nu voor 6 weken van die snacks.
doing! doing! doing! doing!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap het niet zo goed, helpen de druppels nou wel of niet?
Of maar heel even of zo?
Kijk, zo deden ze de heeeeeeeeele avond![]()
Nou, das echt niet fijn.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, gewoon onvoorzichtig, lomp en nonchalant
neequote:Op zondag 9 mei 2010 01:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, das echt niet fijn.
Heeft ze er wel spijt van?
Nee, aan het wakker worden.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Nou, goedemiddag dan maar![]()
Is iedereen moederdag aan het vieren of zo?
Jup, iddquote:
Ja, blazen, maar verder niets...quote:Op zondag 9 mei 2010 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Maar Droop begon toch met blazen?
Dan is aanvallen wel een normale reactie toch?
Tis wel echt kut dat het nog steeds niet lekker loopt zeg, heb je iets aan je kattenpsych gehad of niet?
Onder andere, maar Droop is nooit echt op haar gemak geweest blijkt achteraf; ook niet bij de andere katten.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Maar is dat niet puur omdat ze Tom niet meer ziet?
Ik vind dat wel een tamelijk logische reactie dan.
Ik hoop echt dat jullie er verder mee kunnen hoor.
Tjaquote:
Je hebt het verdiend!!!!!quote:
Oh ik moet een nieuwe lader voor de mijnes.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:05 schreef DeZwabber het volgende:
ik ook niet, maar toch maar wel![]()
zo maar eens even een nieuwe voeding voor m'n laptop bestellen
dat dit kan in nederland![]()
welk merk/type laptop heb je? sommige laders zijn niet zo duurquote:Op maandag 10 mei 2010 09:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik moet een nieuwe lader voor de mijnes.
Is dat de voeding?
Maar de laptop is zo oud, ik weet niet of t nog een investering waard is.
Maar alles op dat netbookje doen is ook verre van ideaal
Uhm geen idee, moet ik vanavond thuis es kijkenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
welk merk/type laptop heb je? sommige laders zijn niet zo duur
Nee, ik realiseer me net dat ik het hier niet gepost had.quote:
Ik zal het in het desbetreffende topic zetten.quote:
Oh wat leuk weerquote:Op maandag 10 mei 2010 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Gister was zo fijn
![]()
Donderdag komt er een vriendin uit België ( die waarmee k in oktober weer naar Texel ga ) en dan gaat de buuf weer mee en dan gaan we weer zo een tocht van een uur of 4 lopen
Bah wat onaardig daar hou ik ook helemaal niet vanquote:Op maandag 10 mei 2010 09:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, ik realiseer me net dat ik het hier niet gepost had.Wel in ESF
Ben gister ff naar Texel geweest, naar mn ouders, die zitten daar een weekje. Was gezellig.Gisteravond nog geBBQ't, flauwe schoonfamilie heb ik. Oom van mn man zei; ja, ik heb ook nog vegaburgers. En aangezien ik wat last van mn maag heb, dacht ik; oh, mooi. Toen ik het proefde; tuurlijk gewoon vlees. Maar hij zegt er dan ook niks van ofzo, en ik zag anderen ook al lachen.
Ik dacht al: hè? Oh.
maar ze zeiden gewoon helemaal niks.
Heb dan liever dat ze gewoon openlijk een grapje maken en er MET mij om lachen, niet OM mij.
Toen nam ik later geen ijs (te vet nu), hij daar ook weer over zeiken Ik dacht echt; flikker op joh.
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
oh das echt gewoon flauwquote:Ben gister ff naar Texel geweest, naar mn ouders, die zitten daar een weekje. Was gezellig.Gisteravond nog geBBQ't, flauwe schoonfamilie heb ik. Oom van mn man zei; ja, ik heb ook nog vegaburgers. En aangezien ik wat last van mn maag heb, dacht ik; oh, mooi. Toen ik het proefde; tuurlijk gewoon vlees. Maar hij zegt er dan ook niks van ofzo, en ik zag anderen ook al lachen.
Heb dan liever dat ze gewoon openlijk een grapje maken en er MET mij om lachen, niet OM mij.
Toen nam ik later geen ijs (te vet nu), hij daar ook weer over zeiken Ik dacht echt; flikker op joh.
Nee iddquote:Op maandag 10 mei 2010 09:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Bah wat onaardig daar hou ik ook helemaal niet van
Sowwyquote:Op maandag 10 mei 2010 09:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
[..]
oh das echt gewoon flauwrare mensen
Ik heb het nog niet gepost, ik laat het wel weten. Het is een heel verhaal, ik moet er even voor gaan zitten.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee idd![]()
Ik hou best van zulk soort grapjes, maar daar doen ze dat gewoon echt niet leuk. Heb er al meer gezeik mee gehad, met die familie. Nu weet ik helemaal wat ik aan ze heb.
Nouja. Is dat ook weer duidelijk.
In welk topic had je je verhaal gepost Maes, over de pupstress? Als ik het zo goed begrijp?
Oh lekker irritant ja, dat zijn dingen waar ik me echt om kan opvreten. Dat is ook eigenlijk geen grapje vind ik, dat is gewoon ouderwets iemand in de zeik zettenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ben gister ff naar Texel geweest, naar mn ouders, die zitten daar een weekje. Was gezellig.Gisteravond nog geBBQ't, flauwe schoonfamilie heb ik. Oom van mn man zei; ja, ik heb ook nog vegaburgers. En aangezien ik wat last van mn maag heb, dacht ik; oh, mooi. Toen ik het proefde; tuurlijk gewoon vlees. Maar hij zegt er dan ook niks van ofzo, en ik zag anderen ook al lachen.
Ik ben nieuwsgierigquote:Op maandag 10 mei 2010 09:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zal het in het desbetreffende topic zetten.
Oh lekker, daar ga je je altijd goed van voelen he?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:55 schreef Enfermera het volgende:
Magoed. Ik ga me er maar niet meer druk om maken ofzo. Heb wel aardig geslapen en straks wordt mn haar geverfd en geknipt, wordt ook wel weer eens tijd!![]()
je komt even over de schutting gluren?quote:Op maandag 10 mei 2010 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig
Goedemorgen allemaal
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je komt even over de schutting gluren?
Oh hell, dat doet me aan vroegah denken, toen moest ik aaaaaaaaltijd thuis de rijst wassen, en de donkere korrels eruit zoeken, en mn ma was nooit tevreden.quote:
Oh, oke!quote:Op maandag 10 mei 2010 09:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gepost, ik laat het wel weten. Het is een heel verhaal, ik moet er even voor gaan zitten.
Ja idd, als je dat dan doet, doen ze alsof het niet leuk is/het ze niks kan schelen.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:57 schreef DeZwabber het volgende:
en dat soort mensen kunnen er ook nooit tegen als je terug grapjes uithaalt
Inderdaad, dat is het eigenlijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh lekker irritant ja, dat zijn dingen waar ik me echt om kan opvreten. Dat is ook eigenlijk geen grapje vind ik, dat is gewoon ouderwets iemand in de zeik zetten
....rijst wassen? Heb je het zelf geoogst?quote:
Ja ik doe dat niet, ik heb een rijstwastraumaquote:Op maandag 10 mei 2010 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
nou zo vaak maak ik geen sushi meer![]()
dus als ik het maak dan doe ik het goed ook
nee een paar korrels hadden in hun broek gepoeptquote:Op maandag 10 mei 2010 10:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
....rijst wassen? Heb je het zelf geoogst?![]()
* Enfermera denkt aan Farmville
Aww. Deed je het anders vaker? Wel leuk, helemaal zelf makenquote:Op maandag 10 mei 2010 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
nou zo vaak maak ik geen sushi meer![]()
dus als ik het maak dan doe ik het goed ook
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:15 schreef oh-oh het volgende:
Maar Enfermera, ik kan zelf ook slecht tegen mensen die overal over zeiken telkens.
Als met ons iemand mee ging die zat te zeiken over bedden ed en maar door ging, of kwam BBQen en dan zeuren over dr maag en zulks, dan zouden wij geloof ik ook helemaal geen leuke schoonfamilie zijn
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee een paar korrels hadden in hun broek gepoept
ja, tis ook meer omdat het lang duurt en mijn vader er nooit zo'n zin in heeftquote:Op maandag 10 mei 2010 10:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Aww. Deed je het anders vaker? Wel leuk, helemaal zelf makenIdd, dan écht helemaal zelf toch!
[..]![]()
[..]
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, tis ook meer omdat het lang duurt en mijn vader er nooit zo'n zin in heeft
want "het is zo'n gedoe"
...
ik maak de sushi, hij hoeft alleen maar te zitten en te kijken
tis ook geen maaltijd, ik maak het nu gewoon tussendoor omdat ik er zin in hadquote:Op maandag 10 mei 2010 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Mijn vader zou sushi een leuk tussendoortje vinden, maar geen fatsoenlijke maaltijd
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis ook geen maaltijd, ik maak het nu gewoon tussendoor omdat ik er zin in had
Ik dacht dat jij het alleen deedquote:Op maandag 10 mei 2010 10:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, tis ook meer omdat het lang duurt en mijn vader er nooit zo'n zin in heeft
want "het is zo'n gedoe"
...
ik maak de sushi, hij hoeft alleen maar te zitten en te kijken
Sterktequote:Op maandag 10 mei 2010 10:38 schreef senesta het volgende:
Ik ga zo Hummer kammen dus ik ben me even aan het voorbereiden op de aankomende slag om de klitten
Succes!quote:Op maandag 10 mei 2010 10:38 schreef senesta het volgende:
Ik ga zo Hummer kammen dus ik ben me even aan het voorbereiden op de aankomende slag om de klitten
Dat lust ik ook de hele dag doorquote:
Ja doe ik meestal ook, maar hij heeft vaak de meeste klitten in zijn broek zitten en daar mag ik niet komen van hemquote:Op maandag 10 mei 2010 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Hier is het een constante strijd met Donna. Merlijn en Poeska gaan ervoor liggen, maar Donna neemt de pootjes al als ik alleen al naar de kast loop waar de borstel in ligt. De ergste knip ik er maar gewoon uit. met die enorme hoeveelheid haar van haar zie je daar niks van en het voorkomt een hoop leed.
Alle foto's zijn prachtig,maar die vond ik zo lief. Vooral ook omdat het zo'n stoer meisje is.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Ow Nok, thnx voor je complimentje.
Kees heet voortaan boterbloempje
Ik ook, vandaar dequote:Op maandag 10 mei 2010 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Dat lust ik ook de hele dag door![]()
Bij Donna zitten ze in haar kraag achter de oortjes. Bij Poeska in de oksels en bij Merlijn in zijn broekquote:Op maandag 10 mei 2010 10:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja doe ik meestal ook, maar hij heeft vaak de meeste klitten in zijn broek zitten en daar mag ik niet komen van hemIk mag alles kammen, zijn buik, zijn kop, zijn kraag, alles, maar don't touch his broek
Ik ben nog steeds in shock dat ik tegenwoordig sneeuwklokjes moet KOPEN, kopen!quote:Op maandag 10 mei 2010 10:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alle foto's zijn prachtig,maar die vond ik zo lief. Vooral ook omdat het zo'n stoer meisje is.
Trouwens.... boterbloempjes. Ik heb ze nog niet gespot. Toen ik opgroeide (in de Ooijpolder bij Nijmegen) vond ik ze overal, maar tegenwoordig zie ik ze nog maar weinig.
Nou, je weet waar je moet wezen voor een overdosis boterbloempjes dus hequote:Op maandag 10 mei 2010 10:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alle foto's zijn prachtig,maar die vond ik zo lief. Vooral ook omdat het zo'n stoer meisje is.
Trouwens.... boterbloempjes. Ik heb ze nog niet gespot. Toen ik opgroeide (in de Ooijpolder bij Nijmegen) vond ik ze overal, maar tegenwoordig zie ik ze nog maar weinig.
Dat kan ik ook hele dagen eten. Gister bij de indonees gegeten. lekker tahoe tempeh en petehboontjes. Kan ik vaak opeens zoveel trek in hebben. Echt zo'n craving. moet moet moetquote:Op maandag 10 mei 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook, vandaar de![]()
Maar ik ben toch al geen broodeter hoor.
Ik vind het ook altijd helemaal top in Indonesië of Thailand om al 's morgens aan de nasi of bami te zitten![]()
Of aan de pannenkoeken
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in shock dat ik tegenwoordig sneeuwklokjes moet KOPEN, kopen!
ja dat is nu juist de clou, ik doe alles en hij kijkt toe vanuit de woonkamer en klaagt eigenlijk alleen maar over dat het al zo lekker ruikt en hoe lang hij nog moet wachtenquote:
Ja leuk, nu heb ik trek ik tahoe en tempeh zoals de mama dat maaktquote:Op maandag 10 mei 2010 10:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat kan ik ook hele dagen eten. Gister bij de indonees gegeten. lekker tahoe tempeh en petehboontjes. Kan ik vaak opeens zoveel trek in hebben. Echt zo'n craving. moet moet moet
waarom niet toch?quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat is nu juist de clou, ik doe alles en hij kijkt toe vanuit de woonkamer en klaagt eigenlijk alleen maar over dat het al zo lekker ruikt en hoe lang hij nog moet wachten
hij kan niet koken
Om vervolgens de sneue hongerige gezichtjes van je medestudenten aan te moeten zienquote:Op maandag 10 mei 2010 10:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom niet toch?![]()
het moet niet voor m'n neus staan als ik er net uit kom rollen, maar als ik wakker ben, bring it on![]()
ik zit serieus te overwegen om als ik straks naar school ga gewoon mijn broodtrommeltje regelmatig te vullen met sushi
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:55 schreef DeZwabber het volgende:
het is bijna zo'n cartoonesk oud mannetje wat knorrig met zijn wandelstok zit te zwaaien en te klagen
Omgquote:Op maandag 10 mei 2010 10:37 schreef DeZwabber het volgende:
ja dat is echt een afwijking van em, heel veel kookpogingen van me worden afgekapt omdat hij dan wil bestellen, echt bij van alles
want dat is makkelijker![]()
en als ik het dan een keer zelf maak is hij er blij mee en vraagt hij zich af waarom ik het niet vaker maak en we steeds maar bestellen![]()
*tanden knarst*
En die ga je missen. Ze komen precies voor mijn huis langs in een leuke bochtquote:Op maandag 10 mei 2010 11:27 schreef Barbaaf het volgende:
Over een uur of zo komt de Giro hier voor de deur langs.
Maar ik kwam er gisteren achter dat het traject van vandaag ook op 150 meter van m'n huis loopt, met een veel engere bocht
En het is pas echt leuk als de eerste van zo'n peloton op z'n platte bek gaatquote:Op maandag 10 mei 2010 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap echt niet zo goed waarom voor zo een wielrengedoetje hele provincies platgelegd worden hoor, maar dat zal wel aan mij liggen
Wielrenners die kicken daarop, op hard vallen, mooie verhalen hebben ze dan weer om te vertellen.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En het is pas echt leuk als de eerste van zo'n peloton op z'n platte bek gaat
Ga het even lezenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zal het in het desbetreffende topic zetten.
Enerferma, dit zijn dus echt dingen die niet kunnen.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee idd![]()
Ik hou best van zulk soort grapjes, maar daar doen ze dat gewoon echt niet leuk. Heb er al meer gezeik mee gehad, met die familie. Nu weet ik helemaal wat ik aan ze heb.
Nouja. Is dat ook weer duidelijk.
In welk topic had je je verhaal gepost Maes, over de pupstress? Als ik het zo goed begrijp?
Jaaa, die vond ik ook zo lief!quote:
Welnee, het boeit mij voor geen meter.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap echt niet zo goed waarom voor zo een wielrengedoetje hele provincies platgelegd worden hoor, maar dat zal wel aan mij liggen
Mmmm krijg acuut zin in sushi!quote:
Het ziet er ook zo leuk uitquote:Op maandag 10 mei 2010 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb wel een beetje een oprol-faal-dag, maar tis wel lekker
quote:
Ach Maes, wat een teleurstelling.quote:
Ziet er evengoed smakelijk uit!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb wel een beetje een oprol-faal-dag, maar tis wel lekker
Smakelijke bento!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:We hebben echt een doorbraak hier, Sjon en Bil liepen net heel lang vreselijk leuk te spelen saampjes
![]()
Zelfs die broekjes komen te snel voorbij om nog geil te zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 12:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Welnee, het boeit mij voor geen meter.
En ik vind die pakjes en helmen ook achterlijk staan.
Oeh, ziet er lekkol uit!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:36 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
*heeft hopelijk kleuren niet verziekt, raw bestanden importeren op een netbook is een crime
quote:
Maar wat? heeft er iemand een idee?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:17 schreef Qwea het volgende:
http://dierenthuis.nl/nl/nieuws/nieuwsdetail.php?nieuws_id=756
gingen we daar nog iets mee doen?
Naar de politieke partijen in kwestie. Ja, en dan? Die kennen de situatie toch ook.quote:
Als het een beetje beter ging zou hij toch geopereerd worden?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en niet veel anders.
Wel amper tot geen diarree. Wij zitten nog steeds in dubio. Heeft hij het nog wel naar zijn zin? enz enz
Ja, maar als dat is wat DTH wil hea..quote:Op maandag 10 mei 2010 17:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Naar de politieke partijen in kwestie. Ja, en dan? Die kennen de situatie toch ook.
Moet ie wel eerst wat aankomenquote:Op maandag 10 mei 2010 17:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Als het een beetje beter ging zou hij toch geopereerd worden?
Er was ook een petitie. heb je die gevonden?quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Nee nee ik heb eg nie met mn kop in een bak yoghurt gezeten...
[ afbeelding ]
Hoe KOM je dr bij joh!
[ afbeelding ]
Da was ik heul nie, da was een neger!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |