Ooooooh wat fijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:41 schreef oh-oh het volgende:
Twas echt maar de klassieke sok die de boel verstopte,hij had m dr in 1 minuut uit, t in elkaar zetten kost wat meer tijd, maar wat een opluchting zeg
Hier, daar heeft je sok wat vriendjes....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:41 schreef oh-oh het volgende:
Twas echt maar de klassieke sok die de boel verstopte,hij had m dr in 1 minuut uit, t in elkaar zetten kost wat meer tijd, maar wat een opluchting zeg
Sok is helemaal stuk, die krijgt een rituele verbranding hoor, alles werkt weerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier, daar heeft je sok wat vriendjes....
http://www.singlesocks.com/
Behalve nieuwe sokken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:47 schreef oh-oh het volgende:
Poeh ik ben echt opgelucht ja, ik had geen trek in dure onderdelen en / of een nieuw masjien hoor
Ja ik denk niet dat er veel zijn die daar achter regelmatig (of uberhaupt ooitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh en hoe genant is die zooi stof achter je wasmachine wel niet zeg
![]()
Gelukkig ziet die knul niet anders
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat er veel zijn die daar achter regelmatig (of uberhaupt ooit) stofzuigen hoor!
Fijn dat het meeviel!
Lekker etnhousiast oh-oh, zou spontaan stoppen met kokenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:06 schreef oh-oh het volgende:Qutje geile huisvrouw van me
![]()
Maar dat heb je toch in no time op tafel, das alleen wat snijden en aardappeltjes bakken, das niet koken hoor
Ik heb die aardappels zelf maar gemaakt. Had eerst een zakje, en toen besloot ik ze zelf te makenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:06 schreef oh-oh het volgende:Qutje geile huisvrouw van me
![]()
Maar dat heb je toch in no time op tafel, das alleen wat snijden en aardappeltjes bakken, das niet koken hoor
Ik weet welke slet het zegtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker etnhousiast oh-oh, zou spontaan stoppen met kokeneuh ja dat dus
Maar serieus, daar kun je toch nog geen halve dag mee bezig zijn al snij je geblinddoekt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker etnhousiast oh-oh, zou spontaan stoppen met kokeneuh ja dat dus
quote:
Hihi fijn dat je dat nog even zegt, want ik had echtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar serieus, daar kun je toch nog geen halve dag mee bezig zijn al snij je geblinddoekt?
Zulke dingen pleur ik in 5 minuten in mn bento, min de aardappeltjes of course.
Tis wel lekker hoor
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb die aardappels zelf maar gemaakt. Had eerst een zakje, en toen besloot ik ze zelf te makenheeft toch nog 1,5u al met al geduurd
En daarvoor zat ik een half u in de keuken aan de telefoon met bier. Dus dat viel ook onder koken
2 minuten slagroomkloppen en prestoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi fijn dat je dat nog even zegt, want ik had echtbij het toetje
Dan weet ik niet hoe snel jij snijdt, maar de laatste x dat ik alles snel wilde doen miste ik een vingertopjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar serieus, daar kun je toch nog geen halve dag mee bezig zijn al snij je geblinddoekt?
Zulke dingen pleur ik in 5 minuten in mn bento, min de aardappeltjes of course.
Tis wel lekker hoor
Oeh, zeker uren werk geweest hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:11 schreef Strega het volgende:
Zo, hier maar ff eten. Lekker sla, gebakken kriel en rundervinken.
*heft handen naar hemel en gaat shoppenquote:
Nou wat jij daar in die bakjes hebt staan, daar snij ik echt geen 5 minuten over hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan weet ik niet hoe snel jij snijdt, maar de laatste x dat ik alles snel wilde doen miste ik een vingertopjedus ik heb lekker langzaam aan gedaan
*bier pakt*
Dat kan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou wat jij daar in die bakjes hebt staan, daar snij ik echt geen 5 minuten over hoor
Ik wil ook shoppen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*heft handen naar hemel en gaat shoppen
Ik moest al heel klein mn moeder helpen met koken als ze rijsttafels maakte en zo.quote:
Als je een credit card hebt is bestellen goedkoperderder.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:17 schreef Qwea het volgende:
ik ga lush voor mn zus dr verjaardag halenvolgende week in amsterdam
Goedkoper dan als je toch al in Amsterdam bent?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je een credit card hebt is bestellen goedkoperderder.
Ja want tis in de UK veel cheaper.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goedkoper dan als je toch al in Amsterdam bent?
Ik hoef niet zoveel he. Euro of 50
Verschilletje heaquote:
Nou ze zijn wat groter en passen in het snoepballetje dat ik voor ze hebquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Serieus Senes, die rassenonzin van Royal Canin, dat is toch wel de grootste commerciële shit die ik ken in brokkenland zeg![]()
Als het aan hun lag voerde ik mn chihuahua's andere brok dan mn chineesjes
Ik vind ze alleen in belgie online. Slootdorp is qua winkel het meest dichtbij. Had je de verkooppunten in de buurt al gechecked?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hadden die ook Senes maar nu zijn ze op en nergens meer te krijgen. Gewoon kittenvoer wil Rossi niet. Daar baal ik wel een beetje van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |