Ooooooh wat fijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:41 schreef oh-oh het volgende:
Twas echt maar de klassieke sok die de boel verstopte,hij had m dr in 1 minuut uit, t in elkaar zetten kost wat meer tijd, maar wat een opluchting zeg
Hier, daar heeft je sok wat vriendjes....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:41 schreef oh-oh het volgende:
Twas echt maar de klassieke sok die de boel verstopte,hij had m dr in 1 minuut uit, t in elkaar zetten kost wat meer tijd, maar wat een opluchting zeg
Sok is helemaal stuk, die krijgt een rituele verbranding hoor, alles werkt weerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier, daar heeft je sok wat vriendjes....
http://www.singlesocks.com/
Behalve nieuwe sokken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:47 schreef oh-oh het volgende:
Poeh ik ben echt opgelucht ja, ik had geen trek in dure onderdelen en / of een nieuw masjien hoor
Ja ik denk niet dat er veel zijn die daar achter regelmatig (of uberhaupt ooitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh en hoe genant is die zooi stof achter je wasmachine wel niet zeg
![]()
Gelukkig ziet die knul niet anders
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat er veel zijn die daar achter regelmatig (of uberhaupt ooit) stofzuigen hoor!
Fijn dat het meeviel!
Lekker etnhousiast oh-oh, zou spontaan stoppen met kokenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:06 schreef oh-oh het volgende:Qutje geile huisvrouw van me
![]()
Maar dat heb je toch in no time op tafel, das alleen wat snijden en aardappeltjes bakken, das niet koken hoor
Ik heb die aardappels zelf maar gemaakt. Had eerst een zakje, en toen besloot ik ze zelf te makenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:06 schreef oh-oh het volgende:Qutje geile huisvrouw van me
![]()
Maar dat heb je toch in no time op tafel, das alleen wat snijden en aardappeltjes bakken, das niet koken hoor
Ik weet welke slet het zegtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker etnhousiast oh-oh, zou spontaan stoppen met kokeneuh ja dat dus
Maar serieus, daar kun je toch nog geen halve dag mee bezig zijn al snij je geblinddoekt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker etnhousiast oh-oh, zou spontaan stoppen met kokeneuh ja dat dus
quote:
Hihi fijn dat je dat nog even zegt, want ik had echtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar serieus, daar kun je toch nog geen halve dag mee bezig zijn al snij je geblinddoekt?
Zulke dingen pleur ik in 5 minuten in mn bento, min de aardappeltjes of course.
Tis wel lekker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |