abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:40:08 #1
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_81133179

House M.D. is een Amerikaanse, met Emmy's en Golden Globes onderscheiden hitserie die elke maandag in Amerika wordt uitgezonden (dinsdag te downloaden). Hugh Laurie speelt de hoofdrol als de cynische Dr. Gregory House, die vaak de laatste hoop is voor ‘onbehandelbare’ patiënten met ongewone en mysterieuze ziekten en kwalen. House is graag erg op zichzelf en zou het liefst alle contact met zijn patiënten vermijden. Desondanks staat hij in hoog aanzien vanwege zijn feilloze instinct. Dit en zijn voorliefde voor medische puzzels maken van hem de laatste hoop voor zijn patiënten.

De verplichte uurtjes in de kliniek zorgen voor veel hilarische momenten, de patiënten komen in aanraking met zijn onorthodoxe manier van werken en zijn geniale opmerkingen. Vaak helpen de kleine 'probleempjes' tijdens zijn kliniek uurtjes om de 'main case' op te lossen.

House gaat er van uit dat elke patiënt liegt (bijv. liegen over een affaire waardoor de patiënt ziek werd) en zodoende is House's motto: 'Everybody lies'. De serie kent inmiddels vijf seizoenen en is momenteel aan haar zesde seizoen bezig.

• Officiële House-site
  • Engelstalige House-wiki
  • Nederlandstalige House-wiki
  • House op IMDb

Vorige topics:
  • HOUSE - nieuwe tv-serie van Bryan Singer (USA)
  • House USA topic deel 2 - Eindelijk weer nieuwe afleveringen!
  • House USA deel 3 - I'm going to need 30 pieces of silver
  • House USA deel 4 - Looking for an extra large trash can
  • House USA deel 5 - "... or maybe Lupus?"
  • House USA deel 6 - One sick bastard
  • House [USA] deel 7 - Too brilliant for introductions
  • House [USA] #8 - Oh damn, I left my CT in my other pants
  • House [USA] #9
  • House [USA] #10 - "No... I'm not OK"
  • House [USA] #10 - "No... I'm not OK"
  • House [USA] #11: Hi...it's like hello, but shorter
  • House [USA] #12: The autopsy will have to wait a little bit
  • House [USA] #13: I seem to be taking on water.

De OP is hier te vinden.
  • pi_81133965
    Ik vond het een vette aflevering. Met natuurlijk als hoogtepunt het mannenkoortje in de karaokebar!

Was dit net als de "musical" aflevering van Fringe ook bedoelt als eerbetoon aan Glee ? Of zit die bij een andere maatschappij?
    In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
      vrijdag 7 mei 2010 @ 14:58:45 #3
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_81134158
    Laatste aflevering die ik gekeken heb is E15. Die was al erg geweldig
    pi_81134322
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 08:43 schreef Orbis het volgende:

Dat vroeg ik me ook al af. Je bar volzetten met Martini's als aankleding is ook wel een beetje vreemd, dus het zal inderdaad wel voor haar zijn geweest. Of er zat natuurlijk gewoon net een zatlap buiten beeld.
    Nee, in beeld. House zelf. .
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 14:55 schreef Headlong het volgende:
    Ik vond het een vette aflevering. Met natuurlijk als hoogtepunt het mannenkoortje in de karaokebar!

Was dit net als de "musical" aflevering van Fringe ook bedoelt als eerbetoon aan Glee ? Of zit die bij een andere maatschappij?
    Ze worden allemaal uitgezonden op Fox, maar een eerbetoon aan Glee? Ik hoop van niet. Bagger serie.
    "Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
    pi_81136664
    Zoiets hebben de makers van Fringe gezegd. Die kregen blijkbaar een telefoontje van Fox met het verzoek een aflevering te maken waarbij er meer actief gebruik werd gemaakt van de muziek. Daar kwam de "musical" aflevering van Fringe van vorige week als resultaat uit. Om zo het succes van Glee te vieren/benadrukken oid.

Vandaar dat ik dacht dit ook bij House kon zijn gebeurd...
    In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
      vrijdag 7 mei 2010 @ 17:44:25 #6
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_81142221
    Ik vond Thirteens blik op "i'm as straight as any of you" wel priceless trouwens
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_81142352
    Leuke titel.
      vrijdag 7 mei 2010 @ 17:52:01 #8
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_81142476
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 15:40 schreef Headlong het volgende:
    Zoiets hebben de makers van Fringe gezegd. Die kregen blijkbaar een telefoontje van Fox met het verzoek een aflevering te maken waarbij er meer actief gebruik werd gemaakt van de muziek. Daar kwam de "musical" aflevering van Fringe van vorige week als resultaat uit. Om zo het succes van Glee te vieren/benadrukken oid.

Vandaar dat ik dacht dit ook bij House kon zijn gebeurd...
    Ja, klopt, meerdere series moesten iets muzikaals doen.
    pi_81147547
    Weekend maar even kijken!!!
      Redactie Games zondag 9 mei 2010 @ 08:23:10 #10
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_81204226
    Die "koffiemelk"scene
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
    pi_81214603
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 15:01 schreef OMG het volgende:

[..]

Nee, in beeld. House zelf. .
    Haha, true that!
    last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
    pi_81283371
    Tof gedaan hoe die psychiater constant overal opdook. Op zich een goede en interessante aflevering, alleen had ik liever wat meer case gezien en iets minder persoonlijk House gedoe.

Leuk dat Alvie weer even voorbij kwam.
    "Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
      dinsdag 11 mei 2010 @ 06:49:31 #13
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_81283619
    Ik vond hem tof! Normaal ben ik niet zo van dat gepsychoanalyseer maar dit was netjes gedaan. Alleen dat het allemaal aan Cuddy lijkt te liggen, ben ik niet zo blij mee...
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_81283986
    tvp
      dinsdag 11 mei 2010 @ 14:39:15 #15
    161918 NelisZ
    Boemerangkind
    pi_81296669
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 03:58 schreef OMG het volgende:
    Tof gedaan hoe die psychiater constant overal opdook. Op zich een goede en interessante aflevering, alleen had ik liever wat meer case gezien en iets minder persoonlijk House gedoe.

Leuk dat Alvie weer even voorbij kwam.
    Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar ik vind dat persoonlijke van House juist interessant. De cases gaan steeds meer op elkaar lijken en House zijn afkicken en problemen met zijn verslaving maken de serie nu juist interessant...
    Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
    Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
    Hattrick: Raging Bulls United (764020)
    HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
    pi_81302621
    Nieuwe ep vandaag kijken . Vorige vond ik echt geweldig met die lesbian bar en karaoke.
    pi_81313130
    Ik vond de ep van vandaag wat tegenvallen, eerlijk gezegd. De insteek was inderdaad leuk, met de psychiater op de verschillende plekken. Dat deed me wat denken aan IMO de beste aflevering tot dusver, Three Stories (seizoen twee volgens mij, waarbij nu precies uitgelegd wordt wat er met House zijn been is). Maar helaas verzandde het een beetje in over-geanalyseer. De case lag wel heel erg op de achtergrond, ergens wel jammer.

Alleen zit ik nu met één vraag, maar misschien heb ik gewoon niet goed opgelet: hoe kwam House nu aan die blauwe plek?
      dinsdag 11 mei 2010 @ 21:19:27 #18
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_81314381
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 20:53 schreef Orbis het volgende:
    Alleen zit ik nu met één vraag, maar misschien heb ik gewoon niet goed opgelet: hoe kwam House nu aan die blauwe plek?
    Door een gevecht in een bar
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
    pi_81314557
    Ja goed, maar is nu duidelijk geworden met wie dat gevecht was en waarom?
      dinsdag 11 mei 2010 @ 21:23:01 #20
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_81314588
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Orbis het volgende:
    Ja goed, maar is nu duidelijk geworden met wie dat gevecht was en waarom?
    Neen, dat (nog) niet.
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
    pi_81314657
    Oké, prima. Ik was al bang dat ik iets totaal gemist had .
      dinsdag 11 mei 2010 @ 21:31:43 #22
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_81315103
    Dit was goed. Heel erg goed. Ademloos gekeken. Hulde aan de schrijvers en de acteerprestaties van House en de psychiater
      dinsdag 11 mei 2010 @ 21:34:00 #23
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_81315456
    Goeie aflevering zeg. Volgende week laatste van het seisoen dan week erop laatste keer 24

Ben benieuwd wat alle eindes ons zullen brengen.
      dinsdag 11 mei 2010 @ 21:41:07 #25
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_81315671
    Erg fijne aflevering. Mooie echo van Broken. Vervelend, nu heb ik hoge verwachtingen voor de finale . Ze hadden beter dit als afsluiter kunnen doen, behalve dat het niets afsluit dan.
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')