Nee, in beeld. House zelf.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:43 schreef Orbis het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af. Je bar volzetten met Martini's als aankleding is ook wel een beetje vreemd, dus het zal inderdaad wel voor haar zijn geweest. Of er zat natuurlijk gewoon net een zatlap buiten beeld.
Ze worden allemaal uitgezonden op Fox, maar een eerbetoon aan Glee? Ik hoop van niet. Bagger serie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:55 schreef Headlong het volgende:
Ik vond het een vette aflevering. Met natuurlijk als hoogtepunt het mannenkoortje in de karaokebar!
Was dit net als de "musical" aflevering van Fringe ook bedoelt als eerbetoon aan Glee ? Of zit die bij een andere maatschappij?
Ja, klopt, meerdere series moesten iets muzikaals doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:40 schreef Headlong het volgende:
Zoiets hebben de makers van Fringe gezegd. Die kregen blijkbaar een telefoontje van Fox met het verzoek een aflevering te maken waarbij er meer actief gebruik werd gemaakt van de muziek. Daar kwam de "musical" aflevering van Fringe van vorige week als resultaat uit. Om zo het succes van Glee te vieren/benadrukken oid.
Vandaar dat ik dacht dit ook bij House kon zijn gebeurd...
Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar ik vind dat persoonlijke van House juist interessant. De cases gaan steeds meer op elkaar lijken en House zijn afkicken en problemen met zijn verslaving maken de serie nu juist interessant...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 03:58 schreef OMG het volgende:
Tof gedaan hoe die psychiater constant overal opdook. Op zich een goede en interessante aflevering, alleen had ik liever wat meer case gezien en iets minder persoonlijk House gedoe.
Leuk dat Alvie weer even voorbij kwam.
Door een gevecht in een barquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:53 schreef Orbis het volgende:
Alleen zit ik nu met één vraag, maar misschien heb ik gewoon niet goed opgelet: hoe kwam House nu aan die blauwe plek?
Neen, dat (nog) niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef Orbis het volgende:
Ja goed, maar is nu duidelijk geworden met wie dat gevecht was en waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |