Appie aan de overkant is nog goedkoperquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:32 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
lopend heen, taxi terug. Is goedkoper om 1 keer per week te doen dan een auto kopen.
Ik had laatst een storing bij Karin Bloemen, die zat zonder stroomquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:40 schreef JanJanJan het volgende:
Bij welke BN'ers woon jij in de buurt?
De broer van Marco Borsato woont vlak bij mij en de broer van Karin Bloemen ook
En waar woon je nou?quote:
Ik ga de kaart vanavond updatenquote:
Voor mij dus ook:')quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:09 schreef Bart het volgende:
Een Mac bij de Meent? Dat zou echt slecht voor mij zijn
Ik kom vaker bij de McDonalds dan bij de sportschool eigk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, McDonalds zal ik weinig problemen mee hebben eigenlijk. Eet er toch nooit
Uitgebreid sportcentrum is wel tofMet klimwand
Nah, ik sport in principe wekelijks. Ik moet wel, anders word ik nog ronder dan ik al ben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:07 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik kom vaker bij de McDonalds dan bij de sportschool eigk.
En bij de McDonalds kom ik al vrij weinig
Ik ben vrij tenger, krijg genoeg beweging op t werk, maar vraag me niet een marathon te lopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik sport in principe wekelijks. Ik moet wel, anders word ik nog ronder dan ik al ben.
En ik vind het nog leuk ook, dus dat helpt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:53 schreef Bart het volgende:
En IJsdraakje, MDMA wil graag weten hoe oud je bent
Is wel dichterbij als De Mcdrive van de andere kantquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:08 schreef Bart het volgende:
En het verzoek van McDonald's om grond te kopen
En die van mijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:51 schreef Bart het volgende:
Dit is goed voor de waarde van mijn appartement
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:53 schreef Bart het volgende:
En IJsdraakje, MDMA wil graag weten hoe oud je bent
Nee hoor, plaatje is gewoon vervangen. Ik denk dat je je cache even moet legen (paar keer F5 wil wel eens helpen).quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of staat het er niet?
Moet ik de OP editten ofzo?
quote:
quote:
Check !quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, plaatje is gewoon vervangen. Ik denk dat je je cache even moet legen (paar keer F5 wil wel eens helpen).
Al plempen ze heel Alkmaar vol met McDonalds, het blijft niet te vrete .....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:26 schreef MdMa98 het volgende:
Ik las dat ze bij de Meent flink gaan aanpakken binnen een paar jaar?
Sportcentra worden bijgebouwd/bewoning/ondernemingen?
En alweer een McDonalds..
Waar blijft nou eens een grote Burgerking?
Het is nu net noord versus zuidquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:14 schreef Ayca het volgende:
Er moet nog 1 iemand aan onze kant komen dat is het gelijk verdeeld.
Dat kleine griekse restaurant vlakbij de bioscoop is ook super eten trouwensquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:17 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Al plempen ze heel Alkmaar vol met McDonalds, het blijft niet te vrete .....![]()
Beste restaurants in Alkmaar wat mij betreft:
1. Stokpaardje http://www.stokpaardjealkmaar.nl/Content/Default.aspx
2. Burgemeester http://www.burgemeestervanalkmaar.nl/
Patat haal je bij de Vlaminck, maar die heeft geen kroketten enzo, dus:
Qua fast food is er maar 1 place to be, en dat is snackbar Danny
Daaromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2010 21:29:49 ]
vet man!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:01 schreef Bart het volgende:
Ik had laatst een storing bij Karin Bloemen, die zat zonder stroom
Nooit geweest. Ik ken alleen Irodion. Heb nu niet meer de behoefte om de Griekse keuken beter te leren kennen eigenlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Dat kleine griekse restaurant vlakbij de bioscoop is ook super eten trouwens
Patat haal ik in de mare..
Zit in de lombartsteeg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:31 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Nooit geweest. Ik ken alleen Irodion. Heb nu niet meer de behoefte om de Griekse keuken beter te leren kennen eigenlijk
Wie?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:30 schreef JanJanJan het volgende:
In die flat tegenover jou heeft trouwens Glen Helder gewoond
Nee man, ik haal m'n patat in de mare!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:38 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Hallo meisje van 23![]()
en waar haal jij je patat? De snackbar aan het kanaal? die`s vies jongen!
MDMA heeft nog wel wat mayo voor jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, ik haal m'n patat in de mare!
Oh sorry, ik wist niet dat je daar niet aan deedquote:
2 keer gehaald. Viel toen wel mee. Hij is alleen 's avonds te vroeg dichtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:38 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Hallo meisje van 23![]()
en waar haal jij je patat? De snackbar aan het kanaal? die`s vies jongen!
Toen Bobby er zelf nog inzat was 'ie prima, tegenwoordig is 'ie echt véél minder lekker.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
2 keer gehaald. Viel toen wel mee. Hij is alleen 's avonds te vroeg dicht
Zoiets ja. Geen idee waar het precies vandaan komt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:29 schreef Bart het volgende:
Nu zit er zeker een Chinees in?
gadverdamme man, vlees van de kiloslager met een boel kruiden erop.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:16 schreef Bart het volgende:
De Griek achter de waag is ook goed, volgens mij is dat Irodion?
Ja echt onwijs.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:53 schreef Bart het volgende:
Waarschijnlijk echt China, die lui nemen overal snackbars over, het is echt niet normaal
waar in Alkmaar woon jij?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
2 keer gehaald. Viel toen wel mee. Hij is alleen 's avonds te vroeg dicht
Krokodil is net kipquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:49 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Schot is OK, Australier nooit geweest.
Binnenkort maar eens proberen
Bart is een post sletquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:55 schreef JanJanJan het volgende:
Heb ik nu al meer posts achter elkaar dan Bart op de eerste pagina?
Vleesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:46 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
gadverdamme man, vlees van de kiloslager met een boel kruiden erop.
Nee, niets voor mij.
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:55 schreef JanJanJan het volgende:
Heb ik nu al meer posts achter elkaar dan Bart op de eerste pagina?
quote:
Tuurlijk, maar wel graag een beetje lekker.quote:
Niet van alles van de mac. Ik eet eigenlijk alleen mckroket en quarter pounderquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:49 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wel graag een beetje lekker.
O, je hield ook van de Mac he?
http://www.gondelvaartkoedijk.nl/quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:46 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op de gondelvaart, waneer is het dit jaar eigk?
McKroket is nog te doen inderdaadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet van alles van de mac. Ik eet eigenlijk alleen mckroket en quarter pounder
Uiteraard, altijd een tas vol bier meequote:Op zondag 9 mei 2010 11:40 schreef MdMa98 het volgende:
![]()
Dit jaar dus weer gondelvaart![]()
Maar wel een tas vol met eigen bier mee
Ja beetje doorgaan.quote:
1 = geenquote:Op zondag 9 mei 2010 13:02 schreef douche-eendje het volgende:
Nou dan help ik maar een postje mee he
Nog 8 posts en dan heb ik 23.000quote:
Ik zit pas op 3392, maar die zijn dan ook allemaal zinnig, en van toegevoegde waarde voor het betreffende topicquote:
Die van mij zijn ook altijd zinnig. Soms zelfs dubbelzinnig.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:56 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ik zit pas op 3392, maar die zijn dan ook allemaal zinnig, en van toegevoegde waarde voor het betreffende topic
Als je eind mei als doel hebt is dat maar 318 posts per dag.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:09 schreef Bart het volgende:
Nog maar 7000 en een beetje om in de top 500 te komen
Ik heb geen doel. Ik haat voetbalquote:Op zondag 9 mei 2010 15:15 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Als je eind mei als doel hebt is dat maar 318 posts per dag.
Net iets meer dan 1 topic
Zo, dat schiet ook al opquote:
Oei, dat is waar, ik ga maar even snel doorpostenquote:Op zondag 9 mei 2010 16:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pas maar op, straks haal ik je nog in
Zegt me niets...quote:Op zondag 9 mei 2010 17:32 schreef JanJanJan het volgende:
Iemand al in "De Kleine Johannes" geweest?
De Kleine Johannes
Nieuwe café van Vinnie, bekend in heel Alkmaar.
Ik ben er nog niet geweest, misschien woensdagavond even....
Ken ook geen Vinniequote:Op maandag 10 mei 2010 09:00 schreef JanJanJan het volgende:
Wat niet, het café niet, of Vinnie niet?
Je bent geen Alkmaarder als je Vinnie niet kent
Ik woon er nog geen 3 jaar, ben nog aan het inburgeren. Ik raak mijn oude accent inmiddels kwijt...quote:Op maandag 10 mei 2010 09:00 schreef JanJanJan het volgende:
Wat niet, het café niet, of Vinnie niet?
Je bent geen Alkmaarder als je Vinnie niet kent
Bij de niet-Alkmaarders niet nee.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:17 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ken ook geen Vinnie![]()
Blijkbaar is ie toch niet zo bekend
Dat zijn nou niet echt bepaald tenten waar ik dagelijks (of uberhaupt) kom.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:33 schreef JanJanJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die middelste
bekend van o.a. De Buren, Het Kantoor, De Boom
Dagelijks hoeft ook niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat zijn nou niet echt bepaald tenten waar ik dagelijks (of uberhaupt) kom.
vertel, wat is dan wel leuk volgens jou?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ken Vinnie ook niet, terwijl ik toch vaak genoeg uitga.
Alleen nooit in die tenten.
Die. Verder zit ik ook vaak in Victorie en Odeon.quote:
En ik heb niet echt foto's eigenlijk. Ik ontwijk ze meestal.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:58 schreef lynda het volgende:
Is er van jou ergens een foto![]()
Zelfde leeftijd + je woont in mijn oude buurt
Oh jij zit wel eens in het Kooltuintje? Ik kom er bijna nooit (helaas), maar als ik uitga, dan is het wel daarquote:Op maandag 10 mei 2010 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die. Verder zit ik ook vaak in Victorie en Odeon.
ik woon er sinds kort niet meerquote:
Victorievrijwilliger, wat is dat?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Af en toe ja, hangt er nogal vanaf of ik moet werken (Victorievrijwilligert, whee) en met wie ik mee ben.
Oh geinig, dat ken ik helemaal niet! Ik denk dat ik me maar eens aan ga melden voor de barquote:Op maandag 10 mei 2010 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn die gekken die hier werken.
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh geinig, dat ken ik helemaal niet! Ik denk dat ik me maar eens aan ga melden voor de bar
Wat?quote:
Ik vind het leuk als er nieuwen komenquote:
Gebeurt dat niet zoveel dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als er nieuwen komen
Het verschilt een beetje per periode en ik zie ook niet iedereen die nieuw is natuurlijk. Hangt er een beetje vanaf hoe vaak ze komen werken ook natuurlijk. Ben er vaak, maar ook weer niet altijd.quote:
Ik doe eigenlijk vanalles wel wat, garderobe, entree, achter de bar, vliegende keep (oftewel invallen als mensen pauze gaan houden ofzo).quote:Op maandag 10 mei 2010 17:58 schreef Bart het volgende:
Nou, aangemeld hoor
Eens kijken of ik mag komen tappen
Wat doe jij daar dan precies IJsdraakje?
Dat mag je ook aankomende zondag in De Hout komen doen op het Jazzfestivalquote:Op maandag 10 mei 2010 17:59 schreef douche-eendje het volgende:
Kom ik een keer een biertje bij je halen Bart![]()
Ik doe al ergens anders vrijwilligerswerk.
Vrouw achter de tap, bier komt niet echt rap.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk vanalles wel wat, garderobe, entree, achter de bar, vliegende keep (oftewel invallen als mensen pauze gaan houden ofzo).
En ze doen niet zo moeilijk met mensen achter de bar laten. Ik bedoel, ze laten zelfs mij tappen.
Ah okay. Kom jij bij mij dan ook een keer iets halen?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat mag je ook aankomende zondag in De Hout komen doen op het Jazzfestival
Vanaf 15.30 tap ik
Tappen ze daar ook bier?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah okay. Kom jij bij mij dan ook een keer iets halen?![]()
www.knaagdierencentrum.nl <daar ben ik momenteel om de week op zaterdag.
Dan weet ik eigenlijk niet wat ik er te zoeken hebquote:
Mwah, de taps zijn gewoon klote.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Vrouw achter de tap, bier komt niet echt rap.
Jawel hoor, maar ik ontken het.quote:
Vrouwen en techniekquote:
Gewoon blijven oefenen, het went vanzelf!quote:En voor mij geen beestjes, ben allergisch.
Wat is er dan klote aan? De taps van De Hout hebben een veel te lage druk, die niet hoger kan, dat is echt kutquote:Op maandag 10 mei 2010 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben al 23 jaar allergisch, gaat 'm niet worden.
En de taps zijn écht klote.Al gaan Maurice en Thijs dat ontkennen, dat weet ik nu al.
Vanaf 13 mag het.quote:Oh, en over dat fobo: ik heb alleen maar oude foto's
De druk verschilt per tap, per avond en per vat. Da's gewoon irritant.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat is er dan klote aan? De taps van De Hout hebben een veel te lage druk, die niet hoger kan, dat is echt kut
Wanneer nodig? kan hier overleggen indien nodig:)quote:Op maandag 10 mei 2010 18:18 schreef Bart het volgende:
Is er hier trouwens nog iemand die twee poezen voor 2-3 weken op wil vangen?
Dan doe je maar een oude!quote:Op maandag 10 mei 2010 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben al 23 jaar allergisch, gaat 'm niet worden.
En de taps zijn écht klote.Al gaan Maurice en Thijs dat ontkennen, dat weet ik nu al.
Oh, en over dat fobo: ik heb alleen maar oude foto's
Kooltuintje, dat is toch die kroeg waar ze allemaal zo open-minded zijn? Maar als ik binnenkom in mijn Lacoste polo kijkt iedereen vanquote:
Staat er al inquote:
Uiteraard die, daar pas ik met m'n New Rocks prima tussenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:24 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Kooltuintje, dat is toch die kroeg waar ze allemaal zo open-minded zijn? Maar als ik binnenkom in mijn Lacoste polo kijkt iedereen van![]()
waar is je metalshirt en je kistjes?
Die toch?
New Rocks? zegt me niks.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat er al in
[..]
Uiteraard die, daar pas ik met m'n New Rocks prima tussen
Wacht ik heb al gegoogled.quote:
quote:
Das wel slecht jaquote:Op maandag 10 mei 2010 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De druk verschilt per tap, per avond en per vat. Da's gewoon irritant.
Dus ik mag je niet aan mijn lieve poezels voorstellen ?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, de taps zijn gewoon klote.
En voor mij geen beestjes, ben allergisch.
Ooh, eventjes is geen probleem, ik word alleen zwaar verkouden als ik er langer dan een dag bij in de buurt zit.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:16 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Dus ik mag je niet aan mijn lieve poezels voorstellen ?
Wel vervelend denk? of niet zo behoeft aan diertjes?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooh, eventjes is geen probleem, ik word alleen zwaar verkouden als ik er langer dan een dag bij in de buurt zit.
Zijn nog altijd dieren die ze wel kan houden he...Skinny cavia's. Even wat van internet geplukt voor het visuele gedeelte:quote:Op maandag 10 mei 2010 21:49 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Wel vervelend denk? of niet zo behoeft aan diertjes?
Daar heb je ook katten vanquote:Op maandag 10 mei 2010 22:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zijn nog altijd dieren die ze wel kan houden he...Skinny cavia's. Even wat van internet geplukt voor het visuele gedeelte:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ik vind beestjes leuk hoor, maar ik ben het nooit gewend geweest ook, dus ik mis niks.
En die naakte beesten vind ik maar eng
Mijn jongste is verre familie van maine coonquote:Op maandag 10 mei 2010 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, maar jonge beestjes mogen dat. (Overigens zijn m'n favoriete kattenrassen Noorse Boskatten en Maine Coons, dus een kale kat komt er écht niet in.)
Ze is niet echt langharig maar ze verhaart wel vreselijk het hele jaar door. Ze is overigens wit.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Siamees en Maine Coon? Klinkt als een aparte combi
Ja, was nog niet wakkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:27 schreef JanJanJan het volgende:
vestloop bedoel je?
Overheen gelezenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:52 schreef lynda het volgende:
Had je mijn post gezien over de katten of lees je er gewoon overheen? het is graag of niet hoor
18-19 juni tot 4 juli ongeveer...quote:Op maandag 10 mei 2010 19:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Wanneer nodig? kan hier overleggen indien nodig:)
Nou, zou wel relaxt zijn, moet hier natuurlijk ook nog ff overleggen. Maar dan zou je mooi kunnen proefdraaienquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:24 schreef lynda het volgende:
Foei
Die periode zijn wij gewoon thuis.. Dus kan het ff overleggen hier mocht het nodig zijn!
Eigen kat stond pas op de 'planning' vanaf na de zomer ivm het afmaken van het huis
Zijn ze nog zo boos naar mannen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:11 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, ik ben weer thuisAlkmaar is toch weer prachtig om te zien als stationsbord na een dag Nijmegen.
Als we dan toch onze huisbeestjes gaan showen gooi ik de 2 van mij ook maar eens in het topic![]()
[ afbeelding ]
Links Kelly, rechts zit Nijn. Dit was net na de koppeling in de opvang.
Da's meestal met Kelly's, ze weten niet helemaal wat ze nou zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef douche-eendje het volgende:
Kelly wel ja; maar dat konijn spoort ook niet helemaal
Als ik terug ben van vakantie laat ik haar castreren bij de dierenartsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's meestal met Kelly's, ze weten niet helemaal wat ze nou zijn
Bart`s in tha housequote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's meestal met Kelly's, ze weten niet helemaal wat ze nou zijn
quote:
Ben net pas thuis.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:00 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi! Wat zijn jullie stil geweest vandaag zeg.
Waar werkt jij?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb gisteren alleen maar gewerkt.
(Al was het wel gezellig gelukkig)
Stond gisteravond garderobe in Victorie.quote:
We zitten precies boven de ingang.. Iedereen kan zeg maar op ons balkon kijken, dat is helaas het minpuntje hier!quote:
Ik was lekker vroeg uitquote:Op maandag 17 mei 2010 21:29 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ja leuke winkelverlichting vandaag op het werk![]()
Ahwel morgen vrij
Ach joh, wat maakt dat nou uit!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:54 schreef lynda het volgende:
[..]
We zitten precies boven de ingang.. Iedereen kan zeg maar op ons balkon kijken, dat is helaas het minpuntje hier!
Ben je ook.quote:
Nee, MdMa98 is natuurlijk veel makkelijker!quote:
Jeroen that isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, MdMa98 is natuurlijk veel makkelijker!
Meer dan één lettergreepquote:
Namen met een a FTWquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:33 schreef Ayca het volgende:
2 lettergrepige namen ftw![]()
namen met 4 letters ftw
Eens met de klacht!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:39 schreef Bart het volgende:
En Ayca, waarom heb je nog geen foto in je fobo staan
Ik heb voor jou nog een interessant filmpje gevonden!quote:
Wat fijn dat je een filmpje van jezelf hier in het topic postquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb voor jou nog een interessant filmpje gevonden!
Welk verschil zie je nou precies niet tussen 'Glee' en 'Bart'?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:07 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je een filmpje van jezelf hier in het topic post![]()
Je naam past wel bij die bolle harses
Wees nou maar eerlijk, dat is je youtubenicknamequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Welk verschil zie je nou precies niet tussen 'Glee' en 'Bart'?
Dat zou je wel tof vinden he, als ik zo goed bij jou zou passen als Glee? Maar ik moet je teleurstellen, Glee is niet mijn alter ego.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:11 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Wees nou maar eerlijk, dat is je youtubenickname
Ik heb nog wel een leuke homofiele collega voor je, Joran, op en top homo, en kan voor jou zowel het mannetje als het vrouwtje van het stel zijn. Niet zo bol als je alter-ego, maar vast wel lief voor jequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zou je wel tof vinden he, als ik zo goed bij jou zou passen als Glee? Maar ik moet je teleurstellen, Glee is niet mijn alter ego.
Ach. Beter homo dan analfabeet zeg ik altijd maarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:14 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke homofiele collega voor je, Joran, op en top homo, en kan voor jou zowel het mannetje als het vrouwtje van het stel zijn. Niet zo bol als je alter-ego, maar vast wel lief voor je![]()
quote:
Jij noemt je nachtkastje 'Sex and the City'? Apart...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:02 schreef douche-eendje het volgende:
HeheheDe held uit Sex and the City!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij noemt je nachtkastje 'Sex and the City'? Apart...
Ik weet niet wat jij normaal allemaal uitspookt met je nachtkastje....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij noemt je nachtkastje 'Sex and the City'? Apart...
Ik zelf niets, maar ik dacht de meeste vrouwen daar hun Tarzan uit halen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij normaal allemaal uitspookt met je nachtkastje....![]()
*krijgt een beeld van Bart met een Ikea-fetisj*
Ja inderdaad, 100m verderopquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:04 schreef lynda het volgende:
http://www.webregio.nl/gr(...)itieauto.aspx?foto=1
Hehe bekende buurt
Zonde, gaat weer van onze belastingcentenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:07 schreef lynda het volgende:
Hier ook niets gehoord![]()
Wel gesloopt bushokje gespot richting bergerweg
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:40 schreef MdMa98 het volgende:
En die knaap zal vast en zeker in Overdie wonen..
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:40 schreef MdMa98 het volgende:
nee..quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:40 schreef MdMa98 het volgende:
Ieks, dus ik kan die kneus tegenkomen tijdens het boodschappen doen? Brr...quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
nee..
'ik woon bij het blabla daar bij huiswaard vlakbij de mare waar ik dagelijks mijn brood haal'![]()
dit is de kaasstad, we hebben molens hier
Ik denk hetquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ieks, dus ik kan die kneus tegenkomen tijdens het boodschappen doen? Brr...
kut, dat is toch niet t rak he?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
nee..
'ik woon bij het blabla daar bij huiswaard vlakbij de mare waar ik dagelijks mijn brood haal'![]()
dit is de kaasstad, we hebben molens hier
Huiswaard is niet 'r Rak. Maar ik vrees dat die kneus zich niet ver hiervandaan bevindt.quote:
t`rak is hier om de hoek iddquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:11 schreef douche-eendje het volgende:
Pas maar op MdMa98, straks blijkt het je buurman te zijn
Alsjeblieftquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Iemand trouwens een bos bloemen misplaatst?
[ afbeelding ]
Geen idee waar ze vandaan komen
Ik zit in 't Rakquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:42 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
t`rak is hier om de hoek idd![]()
ik heb een lokale rapheld wonen hier jeweetz
Misschien is hij wel heel aardigquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit in 't RakKneus is te dichtbij!
In 't filmpje is 'ie eng!quote:
die waren overdatum (diepvries)quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:47 schreef douche-eendje het volgende:
HoiHoe is het met de smerige Deentaarten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |