Ik heb een auto, laat dat zadel maar zittenquote:Op maandag 5 april 2010 18:47 schreef Ayca het volgende:
Paracetamolletje nemen en gaan![]()
Moet je een betere zadel kopen
Whehe bank? bank? dat stoeltje? Zelfs voor je konijnen was ie te kleinquote:Op maandag 5 april 2010 18:58 schreef douche-eendje het volgende:
Heb ik gisteravond ook tegen hem gezegd, maar hij ging toch liever naar huis toe. Geen idee waarom....
Hee ik werk niet bij het circusquote:Op maandag 5 april 2010 19:02 schreef douche-eendje het volgende:
Niet zo miepen, gewoon jezelf goed opvouwen.
Whehequote:Op maandag 5 april 2010 19:07 schreef douche-eendje het volgende:
Je hing gisteren behoorlijk de clown uit...
Whehehe, slimmequote:Op maandag 5 april 2010 19:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Sprekend inderdaad, gewoon een kopie van de pasfoto in jouw paspoort...
quote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof dat ik maar weer verder ga leren....
En dan bij de kassa uw uitslag op de bon:quote:Op maandag 5 april 2010 22:57 schreef douche-eendje het volgende:
Veel plezier ermee! Misschien kunnen we het combineren met mijn formule, uitstrijkje beoordeeld terwijl u boodschappen doet.
Netter als carcinomen kan ik het niet makenquote:Op maandag 5 april 2010 22:59 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, dat kan wel wat netter he....
Opgelostquote:Op maandag 5 april 2010 23:10 schreef douche-eendje het volgende:
Doe jij de supermarkt, doe ik mijn deel. Deal?.
Tsjah jij zegt niet veel op msnquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ben je weer tegen jezelf aan het praten?
Goede therapiequote:Op dinsdag 6 april 2010 20:37 schreef douche-eendje het volgende:
Hahahaha, dan ga je toch met de poezels praten?
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
Hehe wat een heerlijke rustige dag gehad vandaag. Hoe zou dat toch komen?
haha dan vraag je diequote:Op woensdag 7 april 2010 22:17 schreef Bart het volgende:
Zitten jullie gewoon te msn'en?
Ik heb lynda's msn nog niet eens
Nee hoor, Mr. Flirt krijgt aandacht genoegquote:Op woensdag 7 april 2010 22:27 schreef douche-eendje het volgende:
Ach Mr. Flirt heeft een chronisch aandachttekort....
Dat is mijn onvoorspelbare karakterquote:Op woensdag 7 april 2010 22:28 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Nee hoor, Mr. Flirt krijgt aandacht genoeg![]()
Mr. Flirt verbaast zich meer over de reacties van Vibra-Eendje![]()
hee je bent erquote:Op woensdag 7 april 2010 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is mijn onvoorspelbare karakter
Dat is optijd inderdaad, hier vrijdag pas weer om kwart over 5 dacht ikquote:Op woensdag 7 april 2010 22:52 schreef douche-eendje het volgende:
Heel even, ga zo slapen. Wekker ging om half 6
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:17 schreef Bart het volgende:
Zitten jullie gewoon te msn'en?
Ik heb lynda's msn nog niet eens
He snoes!quote:
Het moet toch wel duidelijk zijn wat ik wil! Vrouwen zijn ook altijd zo van de vage hints, je moet altijd maar ruiken wat ze willen. Communiceer ik een keer in jullie straatje, is het wééééér niet goedquote:
Dat zeggen meer mensen in mijn omgeving.quote:
Wat? msnen met jou?quote:
Wat hebben douche-eendje en lynda nou weer gedaan?quote:
Ik spreek gewoon afquote:Op donderdag 8 april 2010 00:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Hey wij spreken niet zomaar stiekem af om echt te gaan tomaat-daten
Nee dat helaas niet...quote:
Hier ook niet, pas 13 uur beginnen. Zal wel even doorgeven dat ik volgende week gewoon weer mijn uurtjes moet werken, anders ga ik in de min. Leuk zo paar dagen vrij, maar het blijft geen feest.quote:
quote:
Hoezo gaat ie tegen de vlakte, of doel je op de standaard openingstijden vanaf 16:00 vandaag?quote:Op zondag 11 april 2010 11:59 schreef lynda het volgende:
Wat ben ik toch maar weer blij dat de super straks nog open is!
Zo lang ze maar tomaten verkopenquote:Op zondag 11 april 2010 12:37 schreef lynda het volgende:
Helaasch geen AH maar Vomar hier!
Zal vanavond wel weer patat worden, maar dan wel met een hamburger speciaal, want daar zit tomaat op!quote:
quote:
Dan moet je Marijnquote:Op maandag 12 april 2010 22:29 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik doe altijd veel boodschappen, kan ik rustig met haar gaan babbelen
Ik zal alvast de koffie aanzettenquote:Op maandag 12 april 2010 22:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan moet je Marijnhebben, die lult altijd wel lekker
Typische waar was jij toen...quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:40 schreef douche-eendje het volgende:
Kamer 21, assisteren bij een punctie![]()
Zal altijd minder pijn doen dan die venijnige prikjes welke ik kreeg bij het laten knippen van een teennagelquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:50 schreef douche-eendje het volgende:
Nou Meneer MdMa98, gaat u maar even liggen. Dan steek ik even een naald in uw hals. Niet praten, niet slikken en oppervlakkig ademhalen. Succes!
Ja tegen het bot aanquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef douche-eendje het volgende:
Had een keer een vrouw en die vond de pijn van een bevalling minder erg dan de punctie. Dus... :p Maar die verdoving in de teen doet inderdaad vreselijk pijn.
Dorpsstraat 60, Jisp, bij een laagspanningsstoring.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:00 schreef MdMa98 het volgende:
![]()
Ik was rond half drie aan de boodschappen bij de AH, waar was iedereen?
`quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Dorpsstraat 60, Jisp, bij een laagspanningsstoring.
Prik in je pols (iets met zuurstofgehalte) is ook gemeen.. Doet auwquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:16 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ja tegen het bot aan![]()
Nier verwijderd, liesbreuk, allemaal een eitje vergeleken met dat prikkie
Die van mij ook, en dat voor een oud krotquote:Op woensdag 14 april 2010 07:56 schreef douche-eendje het volgende:
Hoihoi. Mn bed lag zo lekker....
Om 1700 uit werk vanaf A9 afrit castricum al te zien...quote:Op woensdag 14 april 2010 21:08 schreef MdMa98 het volgende:
Nog mensen die wat hebben kunnen zien van de rookwolken bij Bergen? Ik Reed net over de ring en het was nog goed zichtbaar.
T is zeker net fyenoord - ajaxquote:Op woensdag 14 april 2010 21:14 schreef lynda het volgende:
We zijn net even op en neer gefietst naar Egmond aan Zee.. was onderweg ook goed te zien en te ruiken![]()
ME busjes langs het huis.. Tientallen brandweerwagens.. gezellig..
whehe zo dat jij even kan fok!kenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:24 schreef lynda het volgende:
Lekker die wind er bij![]()
* lynda heeft vriend aan afwas geschopt
Ik volg continu rtvnhquote:Op woensdag 14 april 2010 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
Ik hoor nog echt regelmatig brandweer met sirene's aan voorbij rijden :p
Mogh, weinig spannends meer in Bergen.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:05 schreef Bart het volgende:
Hoe is het nou met die fik?
Alleen als je niet lelijk bent.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:20 schreef Lelijkerd het volgende:
mag je er ook bij als heerhugowaardse?
Inderdaad, 90% van de programma's is zo, maar dit is dan nog een van de leukstequote:Op donderdag 15 april 2010 10:18 schreef lynda het volgende:
Dat zeg ik.. programma wat al tien jaar op tv is, helft is nep, personen worden er op uitgezocht en alles is perfect gemonteerd.. (zoals zo ongeveer 90% van alle programmas). En daarbij ben ik nog steeds blij dat ik überhaupt niet kan fappen
Pics om het te bewijzen!quote:
Ik ook, maar ik ben Alkmaarder dus dan mag je wel lelijk zijn als je hier wil komenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:27 schreef Lelijkerd het volgende:
HA! Ik ben vast niet in de minderheid! Ik kom er gewoon openlijk voor uit
ik ben een combi van patty brard en marijke helwegenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Pics om het te bewijzen!
[..]
Ik ook, maar ik ben Alkmaarder dus dan mag je wel lelijk zijn als je hier wil komen
Toch blijf jij een rare smaak hebbenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad, 90% van de programma's is zo, maar dit is dan nog een van de leukste
En jij kan soppen in plaats van fappen
Gezellig :pquote:Op donderdag 15 april 2010 10:34 schreef Lelijkerd het volgende:
[..]
ik ben een combi van patty brard en marijke helwegen
Ja dat is inderdaad wel lelijk genoegquote:Op donderdag 15 april 2010 10:34 schreef Lelijkerd het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog smaakquote:Op donderdag 15 april 2010 10:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Toch blijf jij een rare smaak hebbenik zap wel heel hard door als dat op tv komt :p
Je zei dat je lelijk was! Nu noem je echter twee lekkere wijven!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:34 schreef Lelijkerd het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Je zei dat je lelijk was! Nu noem je echter twee lekkere wijven!
quote:
Die combi zie je niet met die zak erover.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:19 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Die zak is knapper dan de combi die jij knap vind
Maar die combi van fatsige onderlichamen nog welquote:Op donderdag 15 april 2010 11:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Die combi zie je niet met die zak erover.
Ach, als die kut maar warm, donker en nat is.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:37 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Maar die combi van fatsige onderlichamen nog wel
Nou al was dat al zo, dan vertrok mijn zin per directquote:Op donderdag 15 april 2010 11:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, als die kut maar warm, donker en nat is.
Dan doe je die papieren zak over je eigen kop, zie je er helemaal niets van.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:44 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Nou al was dat al zo, dan vertrok mijn zin per direct
potver! dat is idd de oplossing!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan doe je die papieren zak over je eigen kop, zie je er helemaal niets van.
quote:
youquote:Op donderdag 15 april 2010 10:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Je zei dat je lelijk was! Nu noem je echter twee lekkere wijven!
Eerst pics.quote:
hey, ja t is weer raak daar in de duinenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:47 schreef lynda het volgende:
En daar gaan weer stuk of 10 wagens richting de duinen..
he verdorie kan ik niet meer naar binnen spiekenquote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef lynda het volgende:
mogge!
wij hebben voor het eerst sinds de sleutel overal gordijnen hangen in huis
De chocoladelikeur was op?quote:Op zondag 18 april 2010 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
Op het balkonnetje van mijn huisgenoot met een kop thee
Op de motorquote:
Ik dacht dat je erop vooruit wilde gaan ten opzichte van dat geelquote:Op zondag 18 april 2010 18:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Groene en blauwe verf op de muur en deur smeren
Ik ga niet naar de Vomarquote:Op zondag 18 april 2010 18:45 schreef MdMa98 het volgende:
Verdorie, wanneer lopen jullie er nou eens rond ?
Dat gaat het zelfs als je jou laat schilderen hierquote:Op zondag 18 april 2010 18:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je erop vooruit wilde gaan ten opzichte van dat geel
Daarom meet ik ook gewoon directquote:Op zondag 18 april 2010 19:03 schreef douche-eendje het volgende:
MdMa98 snapt het nog niet helemaal, dat tomatenmeeten.... hehe.
Toen ging ik bijna eten @werkquote:Op maandag 19 april 2010 17:55 schreef douche-eendje het volgende:
Was net bij de AH.... waar waren jullie?
Als ik het redquote:Op dinsdag 20 april 2010 07:02 schreef Bart het volgende:
Vanmiddag 17.00 tomatentijd!
Sporten in een strak pakje ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:01 schreef Ayca het volgende:
Ik ben vandaag te vinden nja thuisen misschien vanavond nog de sportschool
Nee johquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:31 schreef Bart het volgende:
Dat zit toch naast de pariomitale interharboratiekamer en de plexogante mervonitusruimte?
Dat deel heb ik daar gelukkig niet hoeven ondervindenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:26 schreef douche-eendje het volgende:
Alleen de bronchoscopie-kamer voor de transbronchiale of transoesophageale puncties.
Daar mag je ook blij om wezen....quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat deel heb ik daar gelukkig niet hoeven ondervinden
Ik kwam er vorig jaar terecht via de ambulance en EHBO.. Week gelegen door ruiteremboliequote:Op dinsdag 20 april 2010 20:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daar mag je ook blij om wezen..... Geen fijn onderzoek en vaak ook vreselijke diagnoses. De enige keer dat ik op de longpoli zit als patiënt is voor mijn jaarlijkse TBC-controle, hehe.
Ieksquote:Op woensdag 21 april 2010 14:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik kwam er vorig jaar terecht via de ambulance en EHBO.. Week gelegen door ruiterembolie
In ieder geval de laatste 2, de rest weet ik niet zeker, moet het schema nog krijgenquote:Op maandag 26 april 2010 15:48 schreef lynda het volgende:
5 mei gezellig in Alkmaar dan?
Ga al jaren naar Haarlem![]()
Welke festivals tap jij?
Nacht: slapen.quote:Op maandag 26 april 2010 16:02 schreef lynda het volgende:
September duurt nog zo lang!
Ierse muziek is relaxt! Ma heeft er gewoond vroeger dus ben er een beetje bekend mee![]()
Zijn er hier nog niet eens over uit wat we met Koninginnenacht en dag gaan doen
Jawel.quote:
Doorhalen Bart! Je kan hetquote:Op maandag 26 april 2010 16:14 schreef Bart het volgende:
Plus dat ik voor 10 uur een sluis door moet zijn om in Amsterdam te komen, dus ik moet vroeg op.
Tuurlijk kan ik dat. Alleen heb ik geen zin om de hele dag brak een boot te varen. Ten eerste is het niet mijn boot, ten tweede ben ik ook verantwoordelijk voor de passagiers. Dus moet ik een beetje fit zijnquote:
Ben je nu mijn opmerking uit zijn verband aan het trekken? Valt mij een beetje van je tegen Bart....quote:Op maandag 26 april 2010 17:32 schreef Bart het volgende:
Zo, ik dacht dat die douche-eendje erg was, met d'r "alleen vrouwen mogen chocola", maar die lynda is nog veel erger! Ziet ze me voor het eerst van d'r leven, wil ze gelijk geld lenen! Het is toch niet normaal meer
Nee, vrouwen zijn gewoon altijd veel te vaag met zeggen wat ze bedoelen! Wij mannen moeten altijd maar ruiken dat als een vrouw zegt: "Het was druk op mijn werk", dat ze bedoelt: "ik wil dat je kamillethee voor me zet, daarbij een stuk melkchocolade met hazelnoten, daarna moet je de was doen en stofzuigen, en tot slot wil ik 200 euro om te shoppen. En vanavond geen seks, want dan heb ik hoofdpijn".quote:Op maandag 26 april 2010 18:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ben je nu mijn opmerking uit zijn verband aan het trekken? Valt mij een beetje van je tegen Bart....
Hap!quote:Op maandag 26 april 2010 18:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, vrouwen zijn gewoon altijd veel te vaag met zeggen wat ze bedoelen! Wij mannen moeten altijd maar ruiken dat als een vrouw zegt: "Het was druk op mijn werk", dat ze bedoelt: "ik wil dat je kamillethee voor me zet, daarbij een stuk melkchocolade met hazelnoten, daarna moet je de was doen en stofzuigen, en tot slot wil ik 200 euro om te shoppen. En vanavond geen seks, want dan heb ik hoofdpijn".
Dat is dus precies mijn punt.quote:
Je reageert zo leukquote:
Je mag blij zijn dat ik bij de AH was, anders had je gewoon beschaamd moeten zeggen dat je die eieren niet kon betalen.quote:Op maandag 26 april 2010 20:26 schreef lynda het volgende:
nemen wij helemaal de moeite om überhaupt naar de ah te komen loopt hij nog te klagen ook elke keer.
Dan had ik heul niet naar de AH gehoeven maar had ik vriend er heen laten gaanquote:Op maandag 26 april 2010 20:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat ik bij de AH was, anders had je gewoon beschaamd moeten zeggen dat je die eieren niet kon betalen.
Lekker met z'n vieren varen in een bootje door de grachten van Amsterdam. Dé manier om koninginnedag te vierenquote:Op maandag 26 april 2010 22:09 schreef MdMa98 het volgende:
![]()
En allemaal feesten zeker komende vrijdag?
Ik niet bekijk het maar, flauwekul
Beter dan tussen de hossende mensen iddquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Lekker met z'n vieren varen in een bootje door de grachten van Amsterdam. Dé manier om koninginnedag te vieren
Hey ijsdraakje!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Verrek, was me nooit opgevallen dat hier een topic van was.
douchequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:38 schreef douche-eendje het volgende:
Hey, het leeft hier weer. Hoi Ijsdraakje!
Aan het kaartje te zien bij jou in de buurtquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:35 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Hey ijsdraakje!
Het is ook rustig de laatste tijd, dus zakt het topic wat weg!
Ook uit Alkmaar dus? Waar dat zo ongeveer?
Goed! Met jou ook?quote:
Brouwerij hierquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan het kaartje te zien bij jou in de buurt
Ik doe veel boodschappen bij mijn eigen werk Douche..quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Goed! Met jou ook?
Oeh ijsdraakje, pas maar op. Straks wilt MdMa98 nog met je tomaatdaten.
Btw, waar is iedereen? Ben onderhand iedere week wel 3x op de meetingplace, maar niemand te zien.
Haha die ging voor massamoord?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:47 schreef douche-eendje het volgende:
Deen-taart is vies. Leuk, een jarige collega...
Ik zit in de buurt van de Laan van Brussel, aan het kanaal.quote:
Ik heb het principieel overgeslagen. Die fout maak je 1x in je leven, daarna nooit meer. Heb mijn biologische sinaasappel maar opgegetenquote:
Tomaatdaten is niet eng. Tomaatdaten is bij de AH in de Hoef, bij de tomaten en dan hopen dat je een Fok!-er tegenkomt. Ik heb Bart inmiddels al een paar keer gemeet, MdMa98 is bij mij thuis geweest en Lynda schijnt mij gespot te hebbenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit in de buurt van de Laan van Brussel, aan het kanaal.
Tomaatdaten klinkt eng.
Aah, op die manier. Dus het zou zomaar kunnen dat ik woensdags een fokker tegen het lijf loop.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tomaatdaten is niet eng. Tomaatdaten is bij de AH in de Hoef, bij de tomaten en dan hopen dat je een Fok!-er tegenkomt. Ik heb Bart inmiddels al een paar keer gemeet, MdMa98 is bij mij thuis geweest en Lynda schijnt mij gespot te hebben.
loopafstandquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit in de buurt van de Laan van Brussel, aan het kanaal.
Tomaatdaten klinkt eng.
en ik ben inmiddels 3x bij de AH de Hoef geweest en heb alleen maar de gezellig babbelende cassiere gespotquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tomaatdaten is niet eng. Tomaatdaten is bij de AH in de Hoef, bij de tomaten en dan hopen dat je een Fok!-er tegenkomt. Ik heb Bart inmiddels al een paar keer gemeet, MdMa98 is bij mij thuis geweest en Lynda schijnt mij gespot te hebben.
Merciquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:44 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
loopafstand![]()
Welkom in het Alkmaar topic trouwens!
Interessante geboortedatum trouwens 00-00-0000
Wie heeft er een bbq? hier op balkon in de zomer doen hoor ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:45 schreef Ayca het volgende:
Kunnen we niet beter een meet in de mare houden
Gewoon bij mij in de tuinquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Wie heeft er een bbq? hier op balkon in de zomer doen hoor ik
Lijkt me gezelligquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gewoon bij mij in de tuin
Dan maak ik kofte![]()
jaja edit maar weer een eind wegquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:55 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig![]()
Eerst maar de zon afwachten![]()
Goedemorgenquote:
Waar precies? Dan pas ik de kaart aanquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan het kaartje te zien bij jou in de buurt
Ja, beetje te oud voor jou he, jij bent meer van onder de 20quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:44 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
loopafstand![]()
Welkom in het Alkmaar topic trouwens!
Interessante geboortedatum trouwens 00-00-0000
Ah, ik heb ook een nieuwe gespot die leuk is. Weet alleen d'r naam nog niet. Hangt telkens haar voor d'r naambordjequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:45 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
en ik ben inmiddels 3x bij de AH de Hoef geweest en heb alleen maar de gezellig babbelende cassiere gespot
We kunnen wel wat kreeft voor je regelen, dat leeft nogquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:04 schreef douche-eendje het volgende:
Ik eet geen dode beestjes. MdMa98, slechte timing dan...Ik ben er inmiddels 2-3x per week rond kwart over 5 te vinden.
Nee die vallen tegen hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:27 schreef JanJanJan het volgende:
HIer in de buurt bij de XL zijn geen mooie caissieres
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:33 schreef Bart het volgende:
We kunnen wel wat kreeft voor je regelen, dat leeft nog
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:33 schreef Bart het volgende:
[..]
We kunnen wel wat kreeft voor je regelen, dat leeft nog
Die heb ik nog niet gezienquote:
lopend heen, taxi terug. Is goedkoper om 1 keer per week te doen dan een auto kopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien
Ben er al een tijd niet meer geweest, sinds mijn vrouw haar leasebak moest inleveren en we dus geen auto meer hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |