en ik ben inmiddels 3x bij de AH de Hoef geweest en heb alleen maar de gezellig babbelende cassiere gespotquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tomaatdaten is niet eng. Tomaatdaten is bij de AH in de Hoef, bij de tomaten en dan hopen dat je een Fok!-er tegenkomt. Ik heb Bart inmiddels al een paar keer gemeet, MdMa98 is bij mij thuis geweest en Lynda schijnt mij gespot te hebben.

Merciquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:44 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
loopafstand
Welkom in het Alkmaar topic trouwens!
Interessante geboortedatum trouwens 00-00-0000

ik kom regelmatig langs de LVB en  het kanaal.
 ik kom regelmatig langs de LVB en  het kanaal.

Wie heeft er een bbq? hier op balkon in de zomer doen hoor ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:45 schreef Ayca het volgende:
Kunnen we niet beter een meet in de mare houden

Gewoon bij mij in de tuinquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Wie heeft er een bbq? hier op balkon in de zomer doen hoor ik

Lijkt me gezelligquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gewoon bij mij in de tuin
Dan maak ik kofte

jaja edit maar weer een eind wegquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:55 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig
Eerst maar de zon afwachten

Ik ben er inmiddels 2-3x per week rond kwart over 5 te vinden.
 Ik ben er inmiddels 2-3x per week rond kwart over 5 te vinden.

Goedemorgenquote:

Waar precies? Dan pas ik de kaart aanquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan het kaartje te zien bij jou in de buurt

Ja, beetje te oud voor jou he, jij bent meer van onder de 20quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:44 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
loopafstand
Welkom in het Alkmaar topic trouwens!
Interessante geboortedatum trouwens 00-00-0000

Ah, ik heb ook een nieuwe gespot die leuk is. Weet alleen d'r naam nog niet. Hangt telkens haar voor d'r naambordjequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:45 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
en ik ben inmiddels 3x bij de AH de Hoef geweest en heb alleen maar de gezellig babbelende cassiere gespot

We kunnen wel wat kreeft voor je regelen, dat leeft nogquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:04 schreef douche-eendje het volgende:
Ik eet geen dode beestjes. MdMa98, slechte timing dan...Ik ben er inmiddels 2-3x per week rond kwart over 5 te vinden.

Nee die vallen tegen hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:27 schreef JanJanJan het volgende:
HIer in de buurt bij de XL zijn geen mooie caissieres

quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:33 schreef Bart het volgende:
We kunnen wel wat kreeft voor je regelen, dat leeft nog
 Ha. Ha. Ha.
  Ha. Ha. Ha.

quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:33 schreef Bart het volgende:
[..]
We kunnen wel wat kreeft voor je regelen, dat leeft nog

Die heb ik nog niet gezienquote:

lopend heen, taxi terug. Is goedkoper om 1 keer per week te doen dan een auto kopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien
Ben er al een tijd niet meer geweest, sinds mijn vrouw haar leasebak moest inleveren en we dus geen auto meer hebben

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |