op kassa 6 zat, anders was ik namelijk daar in de rij gaan staan en had de meet nooit plaatsgevonden. Tineke
 op kassa 6 zat, anders was ik namelijk daar in de rij gaan staan en had de meet nooit plaatsgevonden. Tineke  werkt normaal niet op maandag, vandaar dat ik niet gekeken had.
 werkt normaal niet op maandag, vandaar dat ik niet gekeken had.

quote:

Dan moet je Marijnquote:Op maandag 12 april 2010 22:29 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik doe altijd veel boodschappen, kan ik rustig met haar gaan babbelen
 hebben, die lult altijd wel lekker
 hebben, die lult altijd wel lekker  

Ik zal alvast de koffie aanzettenquote:Op maandag 12 april 2010 22:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan moet je Marijnhebben, die lult altijd wel lekker

Typische waar was jij toen...quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:40 schreef douche-eendje het volgende:
Kamer 21, assisteren bij een punctie

Zal altijd minder pijn doen dan die venijnige prikjes welke ik kreeg bij het laten knippen van een teennagelquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:50 schreef douche-eendje het volgende:
Nou Meneer MdMa98, gaat u maar even liggen. Dan steek ik even een naald in uw hals. Niet praten, niet slikken en oppervlakkig ademhalen. Succes!

Ja tegen het bot aanquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef douche-eendje het volgende:
Had een keer een vrouw en die vond de pijn van een bevalling minder erg dan de punctie. Dus... :p Maar die verdoving in de teen doet inderdaad vreselijk pijn.

Dorpsstraat 60, Jisp, bij een laagspanningsstoring.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:00 schreef MdMa98 het volgende:

Ik was rond half drie aan de boodschappen bij de AH, waar was iedereen?

`quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Dorpsstraat 60, Jisp, bij een laagspanningsstoring.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |