quote:
Dan moet je Marijnquote:Op maandag 12 april 2010 22:29 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik doe altijd veel boodschappen, kan ik rustig met haar gaan babbelen
Ik zal alvast de koffie aanzettenquote:Op maandag 12 april 2010 22:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan moet je Marijnhebben, die lult altijd wel lekker
Typische waar was jij toen...quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:40 schreef douche-eendje het volgende:
Kamer 21, assisteren bij een punctie![]()
Zal altijd minder pijn doen dan die venijnige prikjes welke ik kreeg bij het laten knippen van een teennagelquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:50 schreef douche-eendje het volgende:
Nou Meneer MdMa98, gaat u maar even liggen. Dan steek ik even een naald in uw hals. Niet praten, niet slikken en oppervlakkig ademhalen. Succes!
Ja tegen het bot aanquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef douche-eendje het volgende:
Had een keer een vrouw en die vond de pijn van een bevalling minder erg dan de punctie. Dus... :p Maar die verdoving in de teen doet inderdaad vreselijk pijn.
Dorpsstraat 60, Jisp, bij een laagspanningsstoring.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:00 schreef MdMa98 het volgende:
![]()
Ik was rond half drie aan de boodschappen bij de AH, waar was iedereen?
`quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Dorpsstraat 60, Jisp, bij een laagspanningsstoring.
Prik in je pols (iets met zuurstofgehalte) is ook gemeen.. Doet auwquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:16 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ja tegen het bot aan![]()
Nier verwijderd, liesbreuk, allemaal een eitje vergeleken met dat prikkie
Die van mij ook, en dat voor een oud krotquote:Op woensdag 14 april 2010 07:56 schreef douche-eendje het volgende:
Hoihoi. Mn bed lag zo lekker....
Om 1700 uit werk vanaf A9 afrit castricum al te zien...quote:Op woensdag 14 april 2010 21:08 schreef MdMa98 het volgende:
Nog mensen die wat hebben kunnen zien van de rookwolken bij Bergen? Ik Reed net over de ring en het was nog goed zichtbaar.
T is zeker net fyenoord - ajaxquote:Op woensdag 14 april 2010 21:14 schreef lynda het volgende:
We zijn net even op en neer gefietst naar Egmond aan Zee.. was onderweg ook goed te zien en te ruiken![]()
ME busjes langs het huis.. Tientallen brandweerwagens.. gezellig..
whehe zo dat jij even kan fok!kenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:24 schreef lynda het volgende:
Lekker die wind er bij![]()
* lynda heeft vriend aan afwas geschopt
Ik volg continu rtvnhquote:Op woensdag 14 april 2010 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
Ik hoor nog echt regelmatig brandweer met sirene's aan voorbij rijden :p
Mogh, weinig spannends meer in Bergen.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:05 schreef Bart het volgende:
Hoe is het nou met die fik?
Alleen als je niet lelijk bent.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:20 schreef Lelijkerd het volgende:
mag je er ook bij als heerhugowaardse?
Inderdaad, 90% van de programma's is zo, maar dit is dan nog een van de leukstequote:Op donderdag 15 april 2010 10:18 schreef lynda het volgende:
Dat zeg ik.. programma wat al tien jaar op tv is, helft is nep, personen worden er op uitgezocht en alles is perfect gemonteerd.. (zoals zo ongeveer 90% van alle programmas). En daarbij ben ik nog steeds blij dat ik überhaupt niet kan fappen
Pics om het te bewijzen!quote:
Ik ook, maar ik ben Alkmaarder dus dan mag je wel lelijk zijn als je hier wil komenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:27 schreef Lelijkerd het volgende:
HA! Ik ben vast niet in de minderheid! Ik kom er gewoon openlijk voor uit
ik ben een combi van patty brard en marijke helwegenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Pics om het te bewijzen!
[..]
Ik ook, maar ik ben Alkmaarder dus dan mag je wel lelijk zijn als je hier wil komen
Toch blijf jij een rare smaak hebbenquote:Op donderdag 15 april 2010 10:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad, 90% van de programma's is zo, maar dit is dan nog een van de leukste
En jij kan soppen in plaats van fappen
Gezellig :pquote:Op donderdag 15 april 2010 10:34 schreef Lelijkerd het volgende:
[..]
ik ben een combi van patty brard en marijke helwegen
Ja dat is inderdaad wel lelijk genoegquote:Op donderdag 15 april 2010 10:34 schreef Lelijkerd het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog smaakquote:Op donderdag 15 april 2010 10:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Toch blijf jij een rare smaak hebbenik zap wel heel hard door als dat op tv komt :p
Je zei dat je lelijk was! Nu noem je echter twee lekkere wijven!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:34 schreef Lelijkerd het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Je zei dat je lelijk was! Nu noem je echter twee lekkere wijven!
quote:
Die combi zie je niet met die zak erover.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:19 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Die zak is knapper dan de combi die jij knap vind
Maar die combi van fatsige onderlichamen nog welquote:Op donderdag 15 april 2010 11:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Die combi zie je niet met die zak erover.
Ach, als die kut maar warm, donker en nat is.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:37 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Maar die combi van fatsige onderlichamen nog wel
Nou al was dat al zo, dan vertrok mijn zin per directquote:Op donderdag 15 april 2010 11:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, als die kut maar warm, donker en nat is.
Dan doe je die papieren zak over je eigen kop, zie je er helemaal niets van.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:44 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Nou al was dat al zo, dan vertrok mijn zin per direct
potver! dat is idd de oplossing!quote:Op donderdag 15 april 2010 11:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan doe je die papieren zak over je eigen kop, zie je er helemaal niets van.
quote:
youquote:Op donderdag 15 april 2010 10:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Je zei dat je lelijk was! Nu noem je echter twee lekkere wijven!
Eerst pics.quote:
hey, ja t is weer raak daar in de duinenquote:Op donderdag 15 april 2010 17:47 schreef lynda het volgende:
En daar gaan weer stuk of 10 wagens richting de duinen..
he verdorie kan ik niet meer naar binnen spiekenquote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef lynda het volgende:
mogge!
wij hebben voor het eerst sinds de sleutel overal gordijnen hangen in huis
De chocoladelikeur was op?quote:Op zondag 18 april 2010 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
Op het balkonnetje van mijn huisgenoot met een kop thee
Op de motorquote:
Ik dacht dat je erop vooruit wilde gaan ten opzichte van dat geelquote:Op zondag 18 april 2010 18:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Groene en blauwe verf op de muur en deur smeren
Ik ga niet naar de Vomarquote:Op zondag 18 april 2010 18:45 schreef MdMa98 het volgende:
Verdorie, wanneer lopen jullie er nou eens rond ?
Dat gaat het zelfs als je jou laat schilderen hierquote:Op zondag 18 april 2010 18:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je erop vooruit wilde gaan ten opzichte van dat geel
Daarom meet ik ook gewoon directquote:Op zondag 18 april 2010 19:03 schreef douche-eendje het volgende:
MdMa98 snapt het nog niet helemaal, dat tomatenmeeten.... hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |