Ik heb een auto, laat dat zadel maar zittenquote:Op maandag 5 april 2010 18:47 schreef Ayca het volgende:
Paracetamolletje nemen en gaan![]()
Moet je een betere zadel kopen
Whehe bank? bank? dat stoeltje? Zelfs voor je konijnen was ie te kleinquote:Op maandag 5 april 2010 18:58 schreef douche-eendje het volgende:
Heb ik gisteravond ook tegen hem gezegd, maar hij ging toch liever naar huis toe. Geen idee waarom....
Hee ik werk niet bij het circusquote:Op maandag 5 april 2010 19:02 schreef douche-eendje het volgende:
Niet zo miepen, gewoon jezelf goed opvouwen.
Whehequote:Op maandag 5 april 2010 19:07 schreef douche-eendje het volgende:
Je hing gisteren behoorlijk de clown uit...
Whehehe, slimmequote:Op maandag 5 april 2010 19:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Sprekend inderdaad, gewoon een kopie van de pasfoto in jouw paspoort...
quote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof dat ik maar weer verder ga leren....
En dan bij de kassa uw uitslag op de bon:quote:Op maandag 5 april 2010 22:57 schreef douche-eendje het volgende:
Veel plezier ermee! Misschien kunnen we het combineren met mijn formule, uitstrijkje beoordeeld terwijl u boodschappen doet.
Netter als carcinomen kan ik het niet makenquote:Op maandag 5 april 2010 22:59 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, dat kan wel wat netter he....
Opgelostquote:Op maandag 5 april 2010 23:10 schreef douche-eendje het volgende:
Doe jij de supermarkt, doe ik mijn deel. Deal?.
Tsjah jij zegt niet veel op msnquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ben je weer tegen jezelf aan het praten?
Goede therapiequote:Op dinsdag 6 april 2010 20:37 schreef douche-eendje het volgende:
Hahahaha, dan ga je toch met de poezels praten?
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
Hehe wat een heerlijke rustige dag gehad vandaag. Hoe zou dat toch komen?
haha dan vraag je diequote:Op woensdag 7 april 2010 22:17 schreef Bart het volgende:
Zitten jullie gewoon te msn'en?
Ik heb lynda's msn nog niet eens
Nee hoor, Mr. Flirt krijgt aandacht genoegquote:Op woensdag 7 april 2010 22:27 schreef douche-eendje het volgende:
Ach Mr. Flirt heeft een chronisch aandachttekort....
Dat is mijn onvoorspelbare karakterquote:Op woensdag 7 april 2010 22:28 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Nee hoor, Mr. Flirt krijgt aandacht genoeg![]()
Mr. Flirt verbaast zich meer over de reacties van Vibra-Eendje![]()
hee je bent erquote:Op woensdag 7 april 2010 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is mijn onvoorspelbare karakter
Dat is optijd inderdaad, hier vrijdag pas weer om kwart over 5 dacht ikquote:Op woensdag 7 april 2010 22:52 schreef douche-eendje het volgende:
Heel even, ga zo slapen. Wekker ging om half 6
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:17 schreef Bart het volgende:
Zitten jullie gewoon te msn'en?
Ik heb lynda's msn nog niet eens
He snoes!quote:
Het moet toch wel duidelijk zijn wat ik wil! Vrouwen zijn ook altijd zo van de vage hints, je moet altijd maar ruiken wat ze willen. Communiceer ik een keer in jullie straatje, is het wééééér niet goedquote:
Dat zeggen meer mensen in mijn omgeving.quote:
Wat? msnen met jou?quote:
Wat hebben douche-eendje en lynda nou weer gedaan?quote:
Ik spreek gewoon afquote:Op donderdag 8 april 2010 00:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Hey wij spreken niet zomaar stiekem af om echt te gaan tomaat-daten
Nee dat helaas niet...quote:
Hier ook niet, pas 13 uur beginnen. Zal wel even doorgeven dat ik volgende week gewoon weer mijn uurtjes moet werken, anders ga ik in de min. Leuk zo paar dagen vrij, maar het blijft geen feest.quote:
quote:
Hoezo gaat ie tegen de vlakte, of doel je op de standaard openingstijden vanaf 16:00 vandaag?quote:Op zondag 11 april 2010 11:59 schreef lynda het volgende:
Wat ben ik toch maar weer blij dat de super straks nog open is!
Zo lang ze maar tomaten verkopenquote:Op zondag 11 april 2010 12:37 schreef lynda het volgende:
Helaasch geen AH maar Vomar hier!
Zal vanavond wel weer patat worden, maar dan wel met een hamburger speciaal, want daar zit tomaat op!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |