Ze is niet echt langharig maar ze verhaart wel vreselijk het hele jaar door. Ze is overigens wit.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Siamees en Maine Coon? Klinkt als een aparte combi
Ja, was nog niet wakkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:27 schreef JanJanJan het volgende:
vestloop bedoel je?
Overheen gelezenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:52 schreef lynda het volgende:
Had je mijn post gezien over de katten of lees je er gewoon overheen? het is graag of niet hoor
18-19 juni tot 4 juli ongeveer...quote:Op maandag 10 mei 2010 19:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Wanneer nodig? kan hier overleggen indien nodig:)
Nou, zou wel relaxt zijn, moet hier natuurlijk ook nog ff overleggen. Maar dan zou je mooi kunnen proefdraaienquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:24 schreef lynda het volgende:
Foei
Die periode zijn wij gewoon thuis.. Dus kan het ff overleggen hier mocht het nodig zijn!
Eigen kat stond pas op de 'planning' vanaf na de zomer ivm het afmaken van het huis
Zijn ze nog zo boos naar mannen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:11 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, ik ben weer thuisAlkmaar is toch weer prachtig om te zien als stationsbord na een dag Nijmegen.
Als we dan toch onze huisbeestjes gaan showen gooi ik de 2 van mij ook maar eens in het topic![]()
[ afbeelding ]
Links Kelly, rechts zit Nijn. Dit was net na de koppeling in de opvang.
Da's meestal met Kelly's, ze weten niet helemaal wat ze nou zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef douche-eendje het volgende:
Kelly wel ja; maar dat konijn spoort ook niet helemaal
Als ik terug ben van vakantie laat ik haar castreren bij de dierenartsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's meestal met Kelly's, ze weten niet helemaal wat ze nou zijn
Bart`s in tha housequote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's meestal met Kelly's, ze weten niet helemaal wat ze nou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |