Oei, dat is waar, ik ga maar even snel doorpostenquote:Op zondag 9 mei 2010 16:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pas maar op, straks haal ik je nog in
Zegt me niets...quote:Op zondag 9 mei 2010 17:32 schreef JanJanJan het volgende:
Iemand al in "De Kleine Johannes" geweest?
De Kleine Johannes
Nieuwe café van Vinnie, bekend in heel Alkmaar.
Ik ben er nog niet geweest, misschien woensdagavond even....
Ken ook geen Vinniequote:Op maandag 10 mei 2010 09:00 schreef JanJanJan het volgende:
Wat niet, het café niet, of Vinnie niet?
Je bent geen Alkmaarder als je Vinnie niet kent
Ik woon er nog geen 3 jaar, ben nog aan het inburgeren. Ik raak mijn oude accent inmiddels kwijt...quote:Op maandag 10 mei 2010 09:00 schreef JanJanJan het volgende:
Wat niet, het café niet, of Vinnie niet?
Je bent geen Alkmaarder als je Vinnie niet kent
Bij de niet-Alkmaarders niet nee.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:17 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ken ook geen Vinnie![]()
Blijkbaar is ie toch niet zo bekend
Dat zijn nou niet echt bepaald tenten waar ik dagelijks (of uberhaupt) kom.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:33 schreef JanJanJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die middelste
bekend van o.a. De Buren, Het Kantoor, De Boom
Dagelijks hoeft ook niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat zijn nou niet echt bepaald tenten waar ik dagelijks (of uberhaupt) kom.
vertel, wat is dan wel leuk volgens jou?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ken Vinnie ook niet, terwijl ik toch vaak genoeg uitga.
Alleen nooit in die tenten.
Die. Verder zit ik ook vaak in Victorie en Odeon.quote:
En ik heb niet echt foto's eigenlijk. Ik ontwijk ze meestal.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:58 schreef lynda het volgende:
Is er van jou ergens een foto![]()
Zelfde leeftijd + je woont in mijn oude buurt
Oh jij zit wel eens in het Kooltuintje? Ik kom er bijna nooit (helaas), maar als ik uitga, dan is het wel daarquote:Op maandag 10 mei 2010 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die. Verder zit ik ook vaak in Victorie en Odeon.
ik woon er sinds kort niet meerquote:
Victorievrijwilliger, wat is dat?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Af en toe ja, hangt er nogal vanaf of ik moet werken (Victorievrijwilligert, whee) en met wie ik mee ben.
Oh geinig, dat ken ik helemaal niet! Ik denk dat ik me maar eens aan ga melden voor de barquote:Op maandag 10 mei 2010 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn die gekken die hier werken.
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh geinig, dat ken ik helemaal niet! Ik denk dat ik me maar eens aan ga melden voor de bar
Wat?quote:
Ik vind het leuk als er nieuwen komenquote:
Gebeurt dat niet zoveel dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als er nieuwen komen
Het verschilt een beetje per periode en ik zie ook niet iedereen die nieuw is natuurlijk. Hangt er een beetje vanaf hoe vaak ze komen werken ook natuurlijk. Ben er vaak, maar ook weer niet altijd.quote:
Ik doe eigenlijk vanalles wel wat, garderobe, entree, achter de bar, vliegende keep (oftewel invallen als mensen pauze gaan houden ofzo).quote:Op maandag 10 mei 2010 17:58 schreef Bart het volgende:
Nou, aangemeld hoor
Eens kijken of ik mag komen tappen
Wat doe jij daar dan precies IJsdraakje?
Dat mag je ook aankomende zondag in De Hout komen doen op het Jazzfestivalquote:Op maandag 10 mei 2010 17:59 schreef douche-eendje het volgende:
Kom ik een keer een biertje bij je halen Bart![]()
Ik doe al ergens anders vrijwilligerswerk.
Vrouw achter de tap, bier komt niet echt rap.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk vanalles wel wat, garderobe, entree, achter de bar, vliegende keep (oftewel invallen als mensen pauze gaan houden ofzo).
En ze doen niet zo moeilijk met mensen achter de bar laten. Ik bedoel, ze laten zelfs mij tappen.
Ah okay. Kom jij bij mij dan ook een keer iets halen?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat mag je ook aankomende zondag in De Hout komen doen op het Jazzfestival
Vanaf 15.30 tap ik
Tappen ze daar ook bier?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah okay. Kom jij bij mij dan ook een keer iets halen?![]()
www.knaagdierencentrum.nl <daar ben ik momenteel om de week op zaterdag.
Dan weet ik eigenlijk niet wat ik er te zoeken hebquote:
Mwah, de taps zijn gewoon klote.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Vrouw achter de tap, bier komt niet echt rap.
Jawel hoor, maar ik ontken het.quote:
Vrouwen en techniekquote:
Gewoon blijven oefenen, het went vanzelf!quote:En voor mij geen beestjes, ben allergisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |