Wat is er dan klote aan? De taps van De Hout hebben een veel te lage druk, die niet hoger kan, dat is echt kutquote:Op maandag 10 mei 2010 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben al 23 jaar allergisch, gaat 'm niet worden.
En de taps zijn écht klote.Al gaan Maurice en Thijs dat ontkennen, dat weet ik nu al.
Vanaf 13 mag het.quote:Oh, en over dat fobo: ik heb alleen maar oude foto's
De druk verschilt per tap, per avond en per vat. Da's gewoon irritant.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat is er dan klote aan? De taps van De Hout hebben een veel te lage druk, die niet hoger kan, dat is echt kut
Wanneer nodig? kan hier overleggen indien nodig:)quote:Op maandag 10 mei 2010 18:18 schreef Bart het volgende:
Is er hier trouwens nog iemand die twee poezen voor 2-3 weken op wil vangen?
Dan doe je maar een oude!quote:Op maandag 10 mei 2010 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben al 23 jaar allergisch, gaat 'm niet worden.
En de taps zijn écht klote.Al gaan Maurice en Thijs dat ontkennen, dat weet ik nu al.
Oh, en over dat fobo: ik heb alleen maar oude foto's
Kooltuintje, dat is toch die kroeg waar ze allemaal zo open-minded zijn? Maar als ik binnenkom in mijn Lacoste polo kijkt iedereen vanquote:
Staat er al inquote:
Uiteraard die, daar pas ik met m'n New Rocks prima tussenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:24 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Kooltuintje, dat is toch die kroeg waar ze allemaal zo open-minded zijn? Maar als ik binnenkom in mijn Lacoste polo kijkt iedereen van![]()
waar is je metalshirt en je kistjes?
Die toch?
New Rocks? zegt me niks.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat er al in
[..]
Uiteraard die, daar pas ik met m'n New Rocks prima tussen
Wacht ik heb al gegoogled.quote:
quote:
Das wel slecht jaquote:Op maandag 10 mei 2010 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De druk verschilt per tap, per avond en per vat. Da's gewoon irritant.
Dus ik mag je niet aan mijn lieve poezels voorstellen ?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, de taps zijn gewoon klote.
En voor mij geen beestjes, ben allergisch.
Ooh, eventjes is geen probleem, ik word alleen zwaar verkouden als ik er langer dan een dag bij in de buurt zit.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:16 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Dus ik mag je niet aan mijn lieve poezels voorstellen ?
Wel vervelend denk? of niet zo behoeft aan diertjes?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooh, eventjes is geen probleem, ik word alleen zwaar verkouden als ik er langer dan een dag bij in de buurt zit.
Zijn nog altijd dieren die ze wel kan houden he...Skinny cavia's. Even wat van internet geplukt voor het visuele gedeelte:quote:Op maandag 10 mei 2010 21:49 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Wel vervelend denk? of niet zo behoeft aan diertjes?
Daar heb je ook katten vanquote:Op maandag 10 mei 2010 22:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zijn nog altijd dieren die ze wel kan houden he...Skinny cavia's. Even wat van internet geplukt voor het visuele gedeelte:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ik vind beestjes leuk hoor, maar ik ben het nooit gewend geweest ook, dus ik mis niks.
En die naakte beesten vind ik maar eng
Mijn jongste is verre familie van maine coonquote:Op maandag 10 mei 2010 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, maar jonge beestjes mogen dat. (Overigens zijn m'n favoriete kattenrassen Noorse Boskatten en Maine Coons, dus een kale kat komt er écht niet in.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |