Kom duuf, volgende kruidvatkaartjeperiode gaan wij een keer naar Leerquote:Op zondag 9 mei 2010 18:58 schreef Duvel het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest, mijn laatste poging om naar Leer te gaan, strandde in Nieuweschans waar de DB besloot één taxi in te zetten naar Leer. Toen ben ik maar weer naar Groningen gegaan.
Was? Wo?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom duuf, volgende kruidvatkaartjeperiode gaan wij een keer naar LeerEN naar Papenburg/Ems
Papenburg. Van de Mayer-werf die van die gigantische cruise-schepen maakt. Het hele stadje is erop ingericht, want behalve die werf kan ik geen enkele andere verklaring voor het aantal hotelbedden bedenken.quote:
Enige station wat ik nog mis van de Emslandstrecke. Kom kom, niet zo flauw.quote:
Men heeft net van 1 mei tot en met 5 mei gewerkt aan het spoor tussen Zevenaar en Winterswijk. Tussen Didam en Terborg zijn assentellers geplaatst. Blijkbaar een heel bijzonder soort assentellers, want voor ProRail een nieuw systeem.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Mijn bron is een kaart met alle treindetectiesystemen in Nederland, op het intranet van ProRail. Datum kaart is 13-12-2009.![]()
Oh dat meen je nietquote:Op zondag 9 mei 2010 20:19 schreef Ofyles2 het volgende:
En het is weer raak op Arnhem-Winterswijk...
Nogmaals, van binnen voel je er niks vanquote:Op zondag 9 mei 2010 21:00 schreef James1988 het volgende:
Zojuist één van de OV-chipkaartVIRMs voorbij zien komen te Breda... het ding is nog lelijker dan op de foto's. Bah.
Ah okee, dan hebben ze die kaart nog niet bijgewerkt. Ik kom daar ook echt nooit.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:10 schreef Tochjo het volgende:
[..]
Men heeft net van 1 mei tot en met 5 mei gewerkt aan het spoor tussen Zevenaar en Winterswijk. Tussen Didam en Terborg zijn assentellers geplaatst. Blijkbaar een heel bijzonder soort assentellers, want voor ProRail een nieuw systeem.
Gelukkig staat er nog 24 uur per dag een storingsploeg klaar, want momenteel noteren we de vierde storing in vier dagen tijd.
Ik was er een paar weken terug nogquote:Op zondag 9 mei 2010 21:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ah okee, dan hebben ze die kaart nog niet bijgewerkt. Ik kom daar ook echt nooit.
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:15 schreef dennistd het volgende:
Bij de STAR hebben ze de stoomloc (die Rus) ook weer op de baan na de brand van vorig jaar
Wat heeft een normaal mens daar te zoeken??quote:Op zondag 9 mei 2010 22:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Huuh, alweer Arnhem - Winterswijk... Voorlopig blijk ik daar uit de buurt. Sterker nog, morgen ga ik voor de verandering maar eens naar waddinxveen
normaal is relatief hè... Het hoofdkantoor van een vande bedrijven waarvoor ik werk zit daar. En dus moet ik er even naartoe om iets te bespreken.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat heeft een normaal mens daar te zoeken??
De 5e in 5 dagenquote:08:12 uur
Arnhem - Winterswijk
Door een seinstoring rijden tussen
Zevenaar en Winterswijk de treinen met
vertraging.
Houdt u tussen Zevenaar en Winterswijk
rekening met uitval van treinen.
Vertraging van 15 tot 30 minuten.
Ik las laatst ergens dat ze eigenlijk helemaal niet weten WAT precies er nou al deze storingen veroorzaaktquote:Op maandag 10 mei 2010 08:47 schreef greavy het volgende:
ProFail heeft het wederom voorelkaar:
[..]
De 5e in 5 dagen
Was dat maar zo, van mijn mogen al die LINT dingen verdwijnen hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 10:24 schreef Peterselieman het volgende:
Het is de Nederlandse Bermuda driehoek, ik zeg het je
Dat kun je wel zeggen.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:24 schreef Peterselieman het volgende:
Het is de Nederlandse Bermuda driehoek, ik zeg het je
Wat leuk dat je elkaar zo weer tegenkomt!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een date
Naja gewoon voor een koppie koffie hoor
Met een oud-collega die ik sinds januari 2000 niet meer gezien had. Bij stom toeval kwam ik haar in maart 2008 weer tegen.naja beetje contact, ook weer vrij snel verwaterd. Toen kreeg zij een herseninfarct en brak ik mijn rug....
Soms neem je alles maar voor lief, en soms leer je je echte vrienden kennen...
Okee, heeft even relatief weinig met treinen te maken. Maar als ik EEN foto van de Hoofdwerkplaats Tilburg maak is het weer goed
Krijg ik nu 2x uitbetaald?quote:Op maandag 10 mei 2010 08:47 schreef greavy het volgende:
ProFail heeft het wederom voorelkaar:
[..]
De 5e in 5 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |