quote:Op zondag 9 mei 2010 22:15 schreef dennistd het volgende:
Bij de STAR hebben ze de stoomloc (die Rus) ook weer op de baan na de brand van vorig jaar
Wat heeft een normaal mens daar te zoeken??quote:Op zondag 9 mei 2010 22:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Huuh, alweer Arnhem - Winterswijk... Voorlopig blijk ik daar uit de buurt. Sterker nog, morgen ga ik voor de verandering maar eens naar waddinxveen
normaal is relatief hè... Het hoofdkantoor van een vande bedrijven waarvoor ik werk zit daar. En dus moet ik er even naartoe om iets te bespreken.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat heeft een normaal mens daar te zoeken??
De 5e in 5 dagenquote:08:12 uur
Arnhem - Winterswijk
Door een seinstoring rijden tussen
Zevenaar en Winterswijk de treinen met
vertraging.
Houdt u tussen Zevenaar en Winterswijk
rekening met uitval van treinen.
Vertraging van 15 tot 30 minuten.
Ik las laatst ergens dat ze eigenlijk helemaal niet weten WAT precies er nou al deze storingen veroorzaaktquote:Op maandag 10 mei 2010 08:47 schreef greavy het volgende:
ProFail heeft het wederom voorelkaar:
[..]
De 5e in 5 dagen
Was dat maar zo, van mijn mogen al die LINT dingen verdwijnen hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 10:24 schreef Peterselieman het volgende:
Het is de Nederlandse Bermuda driehoek, ik zeg het je
Dat kun je wel zeggen.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:24 schreef Peterselieman het volgende:
Het is de Nederlandse Bermuda driehoek, ik zeg het je
Wat leuk dat je elkaar zo weer tegenkomt!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een date
Naja gewoon voor een koppie koffie hoor
Met een oud-collega die ik sinds januari 2000 niet meer gezien had. Bij stom toeval kwam ik haar in maart 2008 weer tegen.naja beetje contact, ook weer vrij snel verwaterd. Toen kreeg zij een herseninfarct en brak ik mijn rug....
Soms neem je alles maar voor lief, en soms leer je je echte vrienden kennen...
Okee, heeft even relatief weinig met treinen te maken. Maar als ik EEN foto van de Hoofdwerkplaats Tilburg maak is het weer goed
Krijg ik nu 2x uitbetaald?quote:Op maandag 10 mei 2010 08:47 schreef greavy het volgende:
ProFail heeft het wederom voorelkaar:
[..]
De 5e in 5 dagen
Worden de storingsmonteurs regelmatig afgelost?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:10 schreef greavy het volgende:
Klopt zo ongeveer.. Er ligt nu een heel nieuw systeem voor de beveiliging, en sinds dat er ligt, is het al continu raak..
Voor dat systeem ook al, maar toen dachten ze het opgelost te hebben..
Er staat voor Arnhem - Winterswijk 24 uur per dag een storingsteam paraat om dit op te lossen
http://www.gelderlander.n(...)rnhemWinterswijk.ece
die in ploegendienst werken.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:04 schreef greavy het volgende:
Ik denk dat er meerdere ploegen klaar staan, welke in ploegendienst werken. Om de 8 uur een andere ploeg, verwacht ik.
Ik ook. Aflossing is voor mietjes.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:23 schreef Socios het volgende:
Ik verwacht dat er één ploeg 24 uur per dag langs de baan bivakkeert.
Behalve daar waar het woord voor bedoeld is, dus in een vraag: "Welke trein neem jij morgen?"quote:Op maandag 10 mei 2010 17:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
die in ploegendienst werken.
Zullen we afspreken dat jij het woord "welke" gewoon nooit meer gebruikt?
quote:Voor een onderzoek dat in opdracht van NS Hispeed wordt uitgevoerd heeft NS Hispeed voor éénmalig gebruik de emailadressen verstrekt van relaties behorende tot de doelgroep v/h onderzoek. Bij de uitnodiging is de mogelijkheid geboden u af te melden. Indien u hiervan gebruik wilt maken, zal NS Hispeed u niet meer benaderen.
Is maar verwarrendquote:Op maandag 10 mei 2010 17:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Behalve daar waar het woord voor bedoeld is, dus in een vraag: "Welke trein neem jij morgen?"
En dan als antwoord: "De trein die me brengt waar ik zijn moet."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |