Donder op zeg, zo hebben we er toch nog geen fuck aanquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.somda.nl/forum(...)+Nederland+100+jaar/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jep, populair plekjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:48 schreef greavy het volgende:
[..]
Oja, helemaal gelijk:
[ afbeelding ]
Zelfdse stationnetje..
Ach, ze zullen er daar wel op fappenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donder op zeg, zo hebben we er toch nog geen fuck aan
Ik heb nog steeds niet die spiketrain op MSN in mn haren. Dat was eerde deze week wel andersquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ach, ze zullen er daar wel op fappen
Rsd - Ddr counts as 38.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:58 schreef greavy het volgende:
Nja, mijn bed wacht op mij.. Morgenavond laat weer terug. Zondag proberen mijn reisverslag te posten.
Waarschijnlijk dat ik de 1.000 km ga overschrijden; Ipv in Breda overstappen ga ik door naar Roosendaal (Breda-Roosendaal= 24km)
Roosendaal-Dordrecht is 37,1km.
Dan zal ik op 1.009 kilometer komen
Dat is wel ernstig dat je er zelfs op MSN voor aangesproken wordtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet die spiketrain op MSN in mn haren. Dat was eerde deze week wel anders
Och welnee, ik had m via de site gemaild waarom de fuck dat slotje. Bleek het een gast te zijn die ik nog in mn MSN had zitten. Net zo makkelijk. Waarom ik mods van Somda in mijn MSN heb zitten? Daar kun je bij denken wat je wiltquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig dat je er zelfs op MSN voor aangesproken wordt
Het komt nog uit je OHIH-tijd schat ik zoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och welnee, ik had m via de site gemaild waarom de fuck dat slotje. Bleek het een gast te zijn die ik nog in mn MSN had zitten. Net zo makkelijk. Waarom ik mods van Somda in mijn MSN heb zitten? Daar kun je bij denken wat je wilt
Ik ken m via HGBTF. Ik weet niet of dat NOG erger is. Maakt me betrekkelijk weinig uit ook eigenlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het komt nog uit je OHIH-tijd schat ik zo
Ze waren nu aan het verbouwen ofzo in mittenwald.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mittenwald is echt wel een fatsoenlijk station hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter dan wat je niet ver van Wels af en toe gewoon in de berm ziet staan:
[ afbeelding ]
nee, dat deed ik niet. Ik had een papieren maandtrajectabonnement, en de conductrice zei dat ik daarbij geen toeslag nodig had in de ICE. Ik had daar nog nooit van gehoord, dus vroeg me af of jullie ermee bekend waren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:37 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als je op saldo reist met de OV-Chipkaart, dan hoef je geen toeslag te betalen nee.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 04:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
nee, dat deed ik niet. Ik had een papieren maandtrajectabonnement, en de conductrice zei dat ik daarbij geen toeslag nodig had in de ICE. Ik had daar nog nooit van gehoord, dus vroeg me af of jullie ermee bekend waren.
Bij zaltbommel liggen volgens mij nu ook 3 sporenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:51 schreef Fixers het volgende:
Toch maar eens een ommetje naar Arnhem maken, als het toch niets kost.Gaat dat voor de fyra ook op met maandnetabonnementen, of is die maas alleen op jaarkaarten van toepassing?
Rare bedoening net, de IC richting Utrecht gaat nog voor Zaltbommel in de ankers om een cargo voorlangs te laten kruisen (komt even later zuidwaards langs). Het eerste kruisende spoor is toch bij Geldermalsne pas?
Nog een mogelijkheid waar prorail aansluitingen van reizigers mee kan verprutsen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:00 schreef RubenK het volgende:
[..]
Bij zaltbommel liggen volgens mij nu ook 3 sporen
Moet je wel rekening houden dat reizigerstreinen niet automatisch de hoogste prioriteit krijgenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:05 schreef Fixers het volgende:
[..]
Nog een mogelijkheid waar prorail aansluitingen van reizigers mee kan verprutsen.
Voor niks toeslag gekocht dus, want ik heb een maandtrajectkaart voor Arnhem Utrecht. Ach, weet ik dat voor de volgende keerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:29 schreef RubenK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(http://imgur.com/NscOh.png)
Hoeft men tegenwoordig geen wegbekendheid meer te hebben ofzo?quote:ALMELO - Machinisten van de Nederlandse Spoorwegen vallen niet in slaap. Dat is de stellige reactie van NS-woordvoerster Meja op ’t Hoog op vragen over de treinbestuurder die donderdagmiddag rond half zes vergat te stoppen bij station Almelo. Tot verbazing van de passagiers gleed de intercity uit Deventer het station in een slakkengang voorbij. Vervolgens stopte de trein wel bij het buurtstation Almelo De Riet.
Wat er is gebeurd is volgens de NS niet te vergelijken met rijden door rood. „Dat ervaren onze machinisten als traumatisch. Dit was alleen een heel vervelend gevolg van een menselijke vergissing”, zegt Op ’t Hoog.
Achterstevoren gestaan?
Op de vraag of de machinist dan achterstevoren of slapend in zijn cabine heeft gestaan - het perron in Almelo is toch behoorlijk lang, heeft een overkapping en er staan reizigers te wachten - antwoordt NS:„Het betrof een extra trein. De machinist kende het traject minder goed. Hij heeft gemist dat hij daar moest stoppen.”
Volgens Op ’t Hoog kwam de machinist zelf achter zijn fout zodra hij het station Almelo achter zich had. „Op een zogenoemd routelint ziet hij waar hij moet stoppen. Dat zag hij en hij besefte zijn fout. Hij nam meteen contact op met de verkeersdienstleiding en kreeg te horen dat hij in Almelo De Riet mocht stoppen."
Vervelend
„Machinisten mogen niet uit zichzelf bepalen waar ze de trein stilzetten. Dat zou op een zo druk traject als dit spoor ook zeer gevaarlijk zijn. Nu is de veiligheid niet in het geding geweest. Het was alleen heel vervelend. De passagiers konden met de stoptrein weer terug.”
Het gebeurt op andere trajecten ook wel eens, maar als het bij Almelo gebeurt, dan zijn de rapen opeens gaanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:18 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hoeft men tegenwoordig geen wegbekendheid meer te hebben ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |