Mooi ding manquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dit monster heeft het [ afbeelding ]
Dat is waar. Heemstede aerdenhout.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel als je onderweg nog een paar keer extra gaat stoppen
Jazeker, ik heb het slagje Bayerischzell gedaan in 2008quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:44 schreef Ascendancy het volgende:
@fles. Heb je er ook wel eens me gereist dan?![]()
Nee dat is logisch. Tot Holzkirchen pak je de S-Bahn maar, anders zijn die dingen idd heleMAAL honderd jaar onderwegquote:Ook vond ik het vreemd dat ze boven de waslijn stations oversloegen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb het slagje Bayerischzell gedaan in 2008Mijnes was helemaal mooi bestickerd in een kruising tussen Ronald McDonald en My Little Pony
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Nee dat is logisch. Tot Holzkirchen pak je de S-Bahn maar, anders zijn die dingen idd heleMAAL honderd jaar onderwegMijne stopte overigens wel in Donnersbergerbrücke, Harras en Siemenswerke.
Dan noem je ook een traject. Die heb ik op de terugweg dus helemaal gereden, de RB Innsbruck - München. Kolere wat een ritquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:30 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom zat mijn RB naar garmisch-partenkirchen dan helemaal vol tot Tutzing. Dat heeft ook s-bahn.
Die rit vond ik prachtig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan noem je ook een traject. Die heb ik op de terugweg dus helemaal gereden, de RB Innsbruck - München. Kolere wat een rit160 km in 2:49. In een paar Silberlinge achter een BR 111.
Ja, en VEEL bordjesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die rit vond ik prachtig.
Ik heb daarna ook nog even de trein verder naar mittenwald genomen. Prachtig. Die bochten die net binnen de marge passen.
Die treinen met verschillde rijtuigen. Dat kraken ervan. Zo mooi
Dan moet je het ook met de ICE doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en VEEL bordjesMaar aan het eind ben je zo gaar als boter joh
En dan nog even 875 km CNL in
Nee dat is ergens anders. Langs dit lijntje is het redelijk in orde allemaal. Maar er zijn idd "stations" in Oostenrijk die je hier nog geen bushalte durft te noemenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan moet je het ook met de ICE doen.![]()
Hebben al die stoeptegels wel een bordje.
Sommigen hadden geen eens een verhoging als perron.
Ach, ik heb de CNL tussen Napoli en München overleefdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en VEEL bordjesMaar aan het eind ben je zo gaar als boter joh
En dan nog even 875 km CNL in
Hoe laat stap je dan in en uit? Kan me voorstellen dat dat best een relaxt lange nacht is. Net zoiets als Utrecht - Kopenhagen of Utrecht - Warschauquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ach, ik heb de CNL tussen Napoli en München overleefd
Ik ben zulke stations toch echt een paar keer tegen gekopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is ergens anders. Langs dit lijntje is het redelijk in orde allemaal. Maar er zijn idd "stations" in Oostenrijk die je hier nog geen bushalte durft te noemen
Rijdt die ICE trouwens over Kranebitten en Hochzirl en Scharnitz en Mittenwald en Klais en GaPa en Uffing am Staffelsee en Tutzing en zo ja? Ik geloof er niks van![]()
Het is al weer heel wat jaren geleden. Geloof 18:00 vertrek uit Napoli en ergens rond 10:30/11:00 aankomst in München. Je hebt her en der, zoals in Rome nog wel tussenstopsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe laat stap je dan in en uit? Kan me voorstellen dat dat best een relaxt lange nacht is. Net zoiets als Utrecht - Kopenhagen of Utrecht - Warschau
Mittenwald is echt wel een fatsoenlijk station hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:09 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ben zulke stations toch echt een paar keer tegen gekopen.
Mittenwald had ook nauwelijks een perron.
Als je op saldo reist met de OV-Chipkaart, dan hoef je geen toeslag te betalen nee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Jongens, vraagje. Voor de ICE in NL is een toeslag nodig. Du ik braaf twee euro toeslag gekocht voor mijn ritje Utrecht Arnhem. Zegt de conductrice dat dat niet hoeft, omdat ik een maandtrajectabonnement heb voor Utrecht Arnhem.
Klopt dat? Mag je met een maandtrajectabbo gratis met de ICE mee in NL?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
Fles: http://www.somda.nl/forum(...)+Nederland+100+jaar/
Hoezo bekrompenheid
Ik zie toch op de eerste foto een zeer serieus stationsgebouw en op de tweede nog altijd een perron waar de oostelijke helft van Europa trots op zou zijn. Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:35 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
dit noem je dan ook geen station, alhoewel het daar wél voor gebruikt word..
Dit is "Ipelsky Sokolec"
Of zoiets:
[ afbeelding ]
Te Letohrad
http://www.somda.nl/forum(...)+Nederland+100+jaar/quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
Fles: http://www.somda.nl/forum(...)+Nederland+100+jaar/
Hoezo bekrompenheid
Je kunt het ook niet laten hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.somda.nl/forum(...)+Nederland+100+jaar/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja, helemaal gelijk:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie toch op de eerste foto een zeer serieus stationsgebouw en op de tweede nog altijd een perron waar de oostelijke helft van Europa trots op zou zijn. Wat is het probleem?
Dit is hoe "de kleinere" stationnetjes er in Roemenië uit zien. Twee stokken en een bordje. Punt.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |