Klopt. En daar kwamen ze uiteindelijk toch achterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Dat is sowieso vrij knap, want de sneltrein naar Breda komt niet langs Zevenbergen.![]()
Tussen Nijmegen en Arnhem komt dan een trein minder te rijden, waardoor er meer ruimte overblijft.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo ontlast het de lijn nijmegen-arnhem? Hij stopt toch juist niet op arnhem zuid? En bij Elst is toch minder ruimte om te keren?
Sowieso belachelijk hoe slecht het OV bij Tiel is.
Dat gaat echt nooit meer kunnenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:39 schreef Socios het volgende:
Of rijdt gewoon om en om van Tiel naar Arnhem en Nijmegen, net als vroeger?
Ze kunnen misschien die stomme BOB's uit Beieren lenenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:03 schreef greavy het volgende:
In dat geval wordt er geopperd om het hele traject te elektrificeren.
Of de D-GTW gekoppeld met de E-GTW, alhoewel dat dat niet het verstandigste is, lijkt mij.
Gewoon alles elektrisch, veel makkelijker. Gekoppeld rijden is bij mijn weten mogelijk (desnoods kleine aanpassing)
Kopmaken (op evt. aan te leggen extra spoortje) te Elst.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gaat echt nooit meer kunnenof je moet de Betuweroute afbreken
(Bron: OHIH)quote:Vanwege alle perikelen rond de Nederlandse HSL en bemoeienis in Vlaanderen, zal de Benelux nog een tijdje blijft bestaan in de huidige vorm via Den Haag HS en Roosendaal. In elk geval tot en met november 2011. Bron: Wandelgangen rond het Binnenhof.
Komt er als ie vervalt eigenlijk een vervanging voor het binnenlandse traject van de benelux?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:38 schreef James1988 het volgende:
De Benelux blijft in ieder geval nog t/m november 2011 rijden.
[..]
(Bron: OHIH)
Zou het niet logisch zijn dat met het opdoeken van de Benelux ook de pendels naar Vlissingen eruit gaan en dat er gewoon elk half uur een IC Asd - Vs rijdt, die na Roosendaal overal stopt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Komt er als ie vervalt eigenlijk een vervanging voor het binnenlandse traject van de benelux?
Maar 1 ic per uur naar Roosendaal vamuit Dordrecht is sowieso geen optie lijkt me. En tussen Dordrecht en Den haag is het ook geen overbodige luxe
Als je iets daar niet kan vinden is het wel de werkelijke kilometerafstand.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:41 schreef Socios het volgende:
Eerste bladzijde van de betreffende tabel in het Spoorboekje.
Daar schiet je dus niks mee op, dan moet je nog steeds de delen onder de draad dieselen. Het zou alleen zin hebben met een hybride GTW met een dieselmotor én een stroomafnemer, dat je dus kan kiezen tussen D of E (geen idee of dat al bestaat? zou in principe wel mogelijk moeten zijn).quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:03 schreef greavy het volgende:
Of de D-GTW gekoppeld met de E-GTW, alhoewel dat dat niet het verstandigste is, lijkt mij.
Die ging toch ook op laan van NOI, Delft, Schiedam en blaak stoppen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou het niet logisch zijn dat met het opdoeken van de Benelux ook de pendels naar Vlissingen eruit gaan en dat er gewoon elk half uur een IC Asd - Vs rijdt, die na Roosendaal overal stopt?![]()
Gooi gewoon wat Krabbendijketjes dicht of zo, hou je een mooie lange IC over
Sterker nog, ze laten m via Haarlem omrijdenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die ging toch ook op laan van NOI, Delft, Schiedam en blaak stoppen.
Daar word je ook ongelukkig van als treinreiziger naar vlissingen.
En toch reken ik daar wel meequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:08 schreef ReisT het volgende:
[..]
Als je iets daar niet kan vinden is het wel de werkelijke kilometerafstand.
Dit monster heeft hetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:08 schreef ReisT het volgende:
[..]
Als je iets daar niet kan vinden is het wel de werkelijke kilometerafstand.
[..]
Daar schiet je dus niks mee op, dan moet je nog steeds de delen onder de draad dieselen. Het zou alleen zin hebben met een hybride GTW met een dieselmotor én een stroomafnemer, dat je dus kan kiezen tussen D of E (geen idee of dat al bestaat? zou in principe wel mogelijk moeten zijn).
Dat is toch helemaal niet om?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sterker nog, ze laten m via Haarlem omrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |