Degene die bewees dat zij de vrouw uit Krentebol foto's was had dat gedaan ja....quote:
Ik droomde dat mijn wekker ging toen ik seks had.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:03 schreef wolvendagen het volgende:
Ik droomde trouwens dat ik seks had. En halverwege ging mijn wekker. FML.
Wat een waardeloze vriendin heb jij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:04 schreef wise het volgende:
[..]
ach, vrouwen maken het nooit af, dus niks FML
Weenie. Zien we dan wel weer. Ik ben verder een heel saai persoon en heb ook niet vaak zin in dat soort dingen.quote:
alsof jij het wel afmaaktquote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Degene die bewees dat zij de vrouw uit Krentebol foto's was had dat gedaan ja....
Welke vriendin¿quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:06 schreef BobbyB het volgende:
Wat een waardeloze vriendin heb jij.
Waar doe jij over praten dan.quote:
Ehm,quote:
Hij is van de straat, hij neuk willekeurige wijffies.quote:
ervaringquote:
Ik wacht nog op jou, babequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is van de straat, hij neuk willekeurige wijffies.
Wat een kut ervaringen heb jij.quote:
Met meisjes die het niet afmaken, dus je hebt waardeloze seks en je durft het niet toe te geven.quote:
quote:
http://www.innederlanduit.nl/cafe/zafilon_internet_caf_.htmlquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Weenie. Zien we dan wel weer. Ik ben verder een heel saai persoon en heb ook niet vaak zin in dat soort dingen.
Kun je lang wachten ben ik bang.quote:
Pics.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee.Dat was nog voor de onthulling. Ik meen net zarGon's naam.
Iemand met zo'n pukkel boven de lip een lekker wijf noemen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar goed, ik doe me dan ook niet voor als een lekker wijf.
^quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met meisjes die het niet afmaken, dus je hebt waardeloze seks en je durft het niet toe te geven.
quote:
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iemand met zo'n pukkel boven de lip een lekker wijf noemen.
bepaal jij dat?quote:
Dan maar naar l0tquote:
Op andere foto's heeft ze die niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iemand met zo'n pukkel boven de lip een lekker wijf noemen.
quote:
Ik denk dat het een piercing is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb 2 foto's van haar gezien, beide met pukkel.
Is het geen getekende?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb 2 foto's van haar gezien, beide met pukkel.
Ga. Gaan we 1 vs 1 css doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://www.innederlanduit.nl/cafe/zafilon_internet_caf_.html
Kom je ook
Ik ben naakt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:12 schreef Potloodvis het volgende:
Sanna of Chai, kom naar Tinychat want nu is het een sausagefest.
Gebeurd bij mij wel vaker. Dan hoor ik ineens. Sorry, ik ben echt heel moe, ik denk dat het beter is om te gaan slapenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt zo halverwege; kheb geen zin meer ik ga slapen.
Nou dat dacht ik wel ja. Voor ik het weet zit reetveter ook daar en dan gaat ie zeuren om foto's.quote:
Nee .quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:12 schreef Potloodvis het volgende:
Sanna of Chai, kom naar Tinychat want nu is het een sausagefest.
Tijdens seks moe worden en dan gaan slapen, dan ben je toch zo geil dat je helemaal niet WIL slapenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gebeurd bij mij wel vaker. Dan hoor ik ineens. Sorry, ik ben echt heel moe, ik denk dat het beter is om te gaan slapen
Na 5 minuten al.
En de 'Het maakt niet uit, je hebt het geprobeerd'.
Dat zal zij vaker horen dan jij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gebeurd bij mij wel vaker. Dan hoor ik ineens. Sorry, ik ben echt heel moe, ik denk dat het beter is om te gaan slapen
Na 5 minuten al.
En de 'Het maakt niet uit, je hebt het geprobeerd'.
Dan moet ik wel even oefenen, ik ben namelijk meer een COD-proquote:
Maar die heeft ze toch wel zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
Dit is trouwens de pic waar Jap het over heeft:
[ afbeelding ]
Dat is toch dat amerikaanse meisje die op fok kwam bewijzen dat zij de gene was op de foto's in Krentenbol's fobo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heeft hij skills met Paint.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Yeaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is toch dat amerikaanse meisje die op fok kwam bewijzen dat zij de gene was op de foto's in Krentenbol's fobo.
Als je enorm geil bent kun je na 5 minuten klaar zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Tijdens seks moe worden en dan gaan slapen, dan ben je toch zo geil dat je helemaal niet WIL slapen
Ja, dat zeg ik, dat is de pic waar Jap het over had. Die andere pic kan ik niet meer vinden.quote:
10 secondenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je enorm geil bent kun je na 5 minuten klaar zijn.
JIJ BENT ALTIJD ZO MOE. dat bedoel ik.quote:
Maar das gewoon geshopt dus?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat trash metal of zo?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:17 schreef Mozy het volgende:
Sperzieboontoon, dit vind jij toch leuke muziek?
o okequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JIJ BENT ALTIJD ZO MOE. dat bedoel ik.
Spreek ik Chinees of zo?quote:
Nee die is echt.quote:
Oja i see.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, het bewijs dat Krentenbol nep is.
Zo veel twitter ik niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Sommige mensen twitteren echt teveel. Ik noem een Bragi, ik noem een Ofyles2! Als ik op home klik staat het bijna helemaal vol met die twee, hihi.
Euh, ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon treurig, alsof je ooit reacties krijgt
En? Krijg je er veel reacties op?quote:Ik gebruik twitter alleen om te communiceren met BN' ers.
Jij moet harder trainen, krijg je conditie van. En dan meeten we pas. Slapjanus.quote:
Doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:19 schreef Chai het volgende:
Zullen we een KLB SC meet houden op runescape?
Ja ik probeer de rest te vinden maar ik weet niet of ze nou in Varrock of Lumbridge zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:19 schreef Chai het volgende:
Zullen we een KLB SC meet houden op runescape?
Ik ben bij de mijn in lumbridge maar ik ga nu mijn ertsen smeden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik probeer de rest te vinden maar ik weet niet of ze nou in Varrock of Lumbridge zijn
Ik wist dat je hierop zou gaan reageren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo veel twitter ik niet.Maar ik twitter tenminste wel zinnig en geen dagboektweets als zovelen.
[..]
quote:
quote:
Nu Japsnars nog.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wist dat je hierop zou gaan reageren.
Jezus wat een kankerberichten heb ik geplaatst als ik het zo terugleesquote:
?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jezus wat een kankerberichten heb ik geplaatst als ik het zo teruglees
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was het enige
gtfoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:25 schreef AdvancedPower het volgende:
Voeg mij toe op Runescape: Trauba.![]()
![]()
Ik ben online.
Ik heb je toegevoegd AP.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:25 schreef AdvancedPower het volgende:
Voeg mij toe op Runescape: Trauba.![]()
![]()
Ik ben online.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jezus wat een kankerberichten heb ik geplaatst als ik het zo teruglees
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was het enige
ok, ik zal naar je luisterenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:25 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Met je TR's altijd. Laat die modjes zelf zoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |