Mijn account had maar combatlevel 20 en ik ging er altijd alleen maar mee naar de Wildy.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef Skylark. het volgende:
WD, kom mee Runescapen.
Oude Runescape account doet het niet meer.
Mag niet van mama Yvonne.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HOI HOI
Waarom bagger jij nooit meer
Het is helemaal niet slecht, 1 keer een pilletje droppen is zelfsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Soft nog wel, en hij weet er nog wel wat vanaf
Ja, dat is gewoon treurig, alsof je ooit reacties krijgtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Sommige mensen twitteren echt teveel. Ik noem een Bragi, ik noem een Ofyles2! Als ik op home klik staat het bijna helemaal vol met die twee, hihi.
Sky heeft geen nieuwe vrienden nodig, mensen hebben HEM nodig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:41 schreef Potloodvis het volgende:
Sky, zoek je nieuwe vrienden nadat je bent neergestoken door Allure en Otis?
Ja wel okee hoor.quote:
Hoor wie het vraagtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HOI HOI
Waarom bagger jij nooit meer
Maar stel, dat ik na dat ene pilletje, ineens 10 pilletjes per dag neem, is dat dan ook goed? of kan ik beter meer gebruiken?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is helemaal niet slecht, 1 keer een pilletje droppen is zelfs![]()
Dat kost geld ofzo?quote:
Sims!quote:
En kwaliteit pur sang.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat kost geld ofzo?
Runescape kon je tenminste voor niks vrij veel doen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:41 schreef Potloodvis het volgende:
Sky, zoek je nieuwe vrienden nadat je bent neergestoken door Allure en Otis?
Dat kost geen geld je kan voor free spelen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat kost geld ofzo?
Runescape kon je tenminste voor niks vrij veel doen.
En reageren ze ook echt op jou? Ik gebruik twitter alleen om te zeggen wat ik aan het doen ben als ik me verveel. Hihihihih.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon treurig, alsof je ooit reacties krijgt
Ik gebruik twitter alleen om te communiceren met BN' ers.
Dat had ik bij Sims 2 en bij Sims 3 ook, maar dat moet ik zo maar even overzetten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Sims!Ik had bij Sims1 allemaal gedownloade zooi. Huizen, auto's, kleding, meubels. Super vet.
Mkay.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Dude, dat van Otis is gewoon waar, ik ben niet zo'n hosselaar die elke week een ander meisje heeft met een rozenkrans en een v-hals, maar ik heb genoeg om handen qua vrouwen. Nooit beweerd ook. Dat van Allure trekt wel op bullshit.
Heb je e-ruzie met Otis en/of Allure?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Dude, dat van Otis is gewoon waar, ik ben niet zo'n hosselaar die elke week een ander meisje heeft met een rozenkrans en een v-hals, maar ik heb genoeg om handen qua vrouwen. Nooit beweerd ook. Dat van Allure trekt wel op bullshit.
Vond het idd toen vrij leuk maar nu zo muah.quote:
Oja super gaaf. Ik heb 2 eigenlijk maar een paar keer gespeeld, en 3 helemaal niet meer. 1 blijft gewoon het beste.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat had ik bij Sims 2 en bij Sims 3 ook, maar dat moet ik zo maar even overzetten.
Kopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef Potloodvis het volgende:
Iemand die alle CD's van The Sims wil kopen?
Mij hoor je er niet over klagen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:45 schreef Mozy het volgende:
Sky komt er voor uit dat hij geen vrouwenhandelaar is, daar moet je respect voor hebben.
Ik vind drie juist supertof omdat ie het meest bij de realiteit in de buurt komt hihi.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja super gaaf. Ik heb 2 eigenlijk maar een paar keer gespeeld, en 3 helemaal niet meer. 1 blijft gewoon het beste.
Hebben, ook goed.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kopen.Die shit download je toch gewoon.
Zeggen Otis, C_N en Seagal van wel?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:45 schreef Mozy het volgende:
Sky komt er voor uit dat hij geen vrouwenhandelaar is, daar moet je respect voor hebben.
Wat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
WAAROM IS MEGADETH NU AL UITVERKOCHT![]()
Jaloers.quote:
Ik ga dat van het weekend weer eens doen.quote:
Typvout?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
WAAROM IS MEGADETH NU AL UITVERKOCHT![]()
Zoals eckte Fok'ers dat doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kopen.Die shit download je toch gewoon.
Haha, nee hoor. Alleen die vrouw vond het nodig om at random mij af te zeiken in de SC toen ik er niet was, en toen ik er wel was deed ze gewoon aardig (ze weet dat ik niet terug lees). Maar toen zei Lakitu van; kijk wat zij zegt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb je e-ruzie met Otis en/of Allure?Enlighten me!
Weet ik veelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zeggen Otis, C_N en Seagal van wel?Dan ga ik even lachen.
Ik heb 3 eigenlijk nooit gespeeld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind drie juist supertof omdat ie het meest bij de realiteit in de buurt komt hihi.
Bij 3 heb je toch minder mogelijkheden bij het uiterlijk van je sims dan bij 2?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind drie juist supertof omdat ie het meest bij de realiteit in de buurt komt hihi.
Hihi, maar ik moet er wel uit nu.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jaloers.![]()
[..]
Ik ga dat van het weekend weer eens doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |