Zo veel twitter ik niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Sommige mensen twitteren echt teveel. Ik noem een Bragi, ik noem een Ofyles2! Als ik op home klik staat het bijna helemaal vol met die twee, hihi.
Euh, ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon treurig, alsof je ooit reacties krijgt
En? Krijg je er veel reacties op?quote:Ik gebruik twitter alleen om te communiceren met BN' ers.
Jij moet harder trainen, krijg je conditie van. En dan meeten we pas. Slapjanus.quote:
Doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:19 schreef Chai het volgende:
Zullen we een KLB SC meet houden op runescape?
Ja ik probeer de rest te vinden maar ik weet niet of ze nou in Varrock of Lumbridge zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:19 schreef Chai het volgende:
Zullen we een KLB SC meet houden op runescape?
Ik ben bij de mijn in lumbridge maar ik ga nu mijn ertsen smeden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik probeer de rest te vinden maar ik weet niet of ze nou in Varrock of Lumbridge zijn
Ik wist dat je hierop zou gaan reageren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo veel twitter ik niet.Maar ik twitter tenminste wel zinnig en geen dagboektweets als zovelen.
[..]
quote:
quote:
Nu Japsnars nog.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wist dat je hierop zou gaan reageren.
Jezus wat een kankerberichten heb ik geplaatst als ik het zo terugleesquote:
?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jezus wat een kankerberichten heb ik geplaatst als ik het zo teruglees
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was het enige
gtfoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:25 schreef AdvancedPower het volgende:
Voeg mij toe op Runescape: Trauba.![]()
![]()
Ik ben online.
Ik heb je toegevoegd AP.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:25 schreef AdvancedPower het volgende:
Voeg mij toe op Runescape: Trauba.![]()
![]()
Ik ben online.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jezus wat een kankerberichten heb ik geplaatst als ik het zo teruglees
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was het enige
ok, ik zal naar je luisterenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:25 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Met je TR's altijd. Laat die modjes zelf zoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |