Tijdens seks moe worden en dan gaan slapen, dan ben je toch zo geil dat je helemaal niet WIL slapenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gebeurd bij mij wel vaker. Dan hoor ik ineens. Sorry, ik ben echt heel moe, ik denk dat het beter is om te gaan slapen
Na 5 minuten al.
En de 'Het maakt niet uit, je hebt het geprobeerd'.
Dat zal zij vaker horen dan jij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gebeurd bij mij wel vaker. Dan hoor ik ineens. Sorry, ik ben echt heel moe, ik denk dat het beter is om te gaan slapen
Na 5 minuten al.
En de 'Het maakt niet uit, je hebt het geprobeerd'.
Dan moet ik wel even oefenen, ik ben namelijk meer een COD-proquote:
Maar die heeft ze toch wel zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
Dit is trouwens de pic waar Jap het over heeft:
[ afbeelding ]
Dat is toch dat amerikaanse meisje die op fok kwam bewijzen dat zij de gene was op de foto's in Krentenbol's fobo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heeft hij skills met Paint.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Yeaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is toch dat amerikaanse meisje die op fok kwam bewijzen dat zij de gene was op de foto's in Krentenbol's fobo.
Als je enorm geil bent kun je na 5 minuten klaar zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Tijdens seks moe worden en dan gaan slapen, dan ben je toch zo geil dat je helemaal niet WIL slapen
Ja, dat zeg ik, dat is de pic waar Jap het over had. Die andere pic kan ik niet meer vinden.quote:
10 secondenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je enorm geil bent kun je na 5 minuten klaar zijn.
JIJ BENT ALTIJD ZO MOE. dat bedoel ik.quote:
Maar das gewoon geshopt dus?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat trash metal of zo?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:17 schreef Mozy het volgende:
Sperzieboontoon, dit vind jij toch leuke muziek?
o okequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JIJ BENT ALTIJD ZO MOE. dat bedoel ik.
Spreek ik Chinees of zo?quote:
Nee die is echt.quote:
Oja i see.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, het bewijs dat Krentenbol nep is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |