Dit is heul wel het orignele kanaal! Z'n videos zijn 130000 keer bekeken, zo staat links.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:01 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
lamon heeft de filmpjes opnieuw op youtube gezet en dit is niet de originele MC Martin?
Maar Lamons enige fan is Lamon zelf. Dus waarschijnlijk heeft ts gelijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:04 schreef Garisson72 het volgende:
Ik kan hier hooguit uit concluderen dat MC Martin groot fan is van Lamon. Gegeven beider sadness level kan ik daar nog wel in komen ook.
Geupload op Youtube? Zoja, stuur link plzquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:06 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik had zo'n filmpje geupload waarin ik MC Martin had gefilmd dat 'ie de bus in kwam.![]()
![]()
Hij kon niet omgaan met al dat sudden success.quote:
Is eraf gehaald/verwijderd omdat de user mc-martin had geklaagd. En als ik het weer zou oploaden zou ik een ban van Youtube krijgen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:17 schreef riemdrager het volgende:
[..]
Geupload op Youtube? Zoja, stuur link plz![]()
![]()
![]()
Maar het zijn verschillende personen! Hoewel... enige manier om daar zeker van te zijn, is als we foto's kunnen vergelijken. We moeten dus een foto zien te krijgen van een naakte MC Martin voor een keukenkastje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:08 schreef Smart_ass het volgende:
Maar Lamons enige fan is Lamon zelf. Dus waarschijnlijk heeft ts gelijk.
Ga zelf naar ONZ!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:22 schreef Ascendancy het volgende:
TS is nog te dom om een klacht te bedenken.
Ga naar de ONZ met deze meuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |