quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:50 schreef Thrackan het volgende:
ik háát koekjes
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:40 schreef Luxuria het volgende:
Maar op stage werkt sinds een paar weken zo'n lekkere man! Heb hem donderdag gemaild om een afspraak te maken om iets te bespreken (gewoon iets bedacht wat niet nodig is)! Alleen is hij komende week op vakantie, dus het wordt een weekje wachten..
Oeh ik kan niet wachten!!En dan heb ik natuurlijk het kleinste hokje gereserveerd die er is
![]()
Lieve candygirl. Ik maak me zorgen om je.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:36 schreef candygirl het volgende:
krijg er devan om overal achter aan te moeten rennen terwijl je dingen beloofd ziijn
![]()
lief van je.....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Lieve candygirl. Ik maak me zorgen om je.
Elke dag lees ik dit topic en het lijkt of het vrijwel nooit goed met je gaat.
*hug*
^_________^
Probeer dan je oplossingen niet van andere te laten afhangen. Ja ik ken je persoonlijke situatie natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:55 schreef candygirl het volgende:
[..]
lief van je.....![]()
en ach langdurig onder spanning staan krijg je dit van! Toch ben ik echt wel een positief mens die wil vechten en oplossingen zoeken ,maar als andere mensen dan niet meewerken of je dwarsbomen
als dat eens zou kunnenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Probeer dan je oplossingen niet van andere te laten afhangen. Ja ik ken je persoonlijke situatie natuurlijk niet.
Dan heb je nog maar één keus: maak het daarnaast gewoon zo leuk mogelijk voor jezelfquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:02 schreef candygirl het volgende:
[..]
als dat eens zou kunnen
Maar zonder hier verder in dit topic echt op in te gaan, geloof me dat gaat niet!!!
Thnx kan 'm wel gebruikenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef heavenstar het volgende:
Ok...aangezien er hier veel mensen die het blijkbar echt wel kunnen gebruiken:
[ afbeelding ]
OT: blij als dit k*t dag voorbij is...
dat doe ik ook!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Dan heb je nog maar één keus: maak het daarnaast gewoon zo leuk mogelijk voor jezelf
quote:
Jij biedt jezelf aan?quote:
Klinkt bekend, ik moet over een paar min werken. Zijn gelukkig maar twee uurtjesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:47 schreef Urquhart het volgende:
Best aardig, ondanks weinig nuttige dagbesteding. Vanavond werken, en geen zin
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:45 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Net een lief opbeurend mailtje gehad![]()
OT: I Need A Fuck To![]()
But I just need a little bit of attentionquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:04 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...NAUGHTY BOY....!!!! go to my your room...!!!
![]()
OT: te horen krijgen dat je WEER op zaterdag moet werken......![]()
![]()
just a little bit..???quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:31 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
But I just need a little bit of attention![]()
and a fuck
![]()
Ok, dus weer een half klote weekend voor jou
litle bit.......noquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:42 schreef heavenstar het volgende:
[..]
just a little bit..???![]()
![]()
nee een kwart weekend....
Alweer met water gespeeld?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:58 schreef -Nienna- het volgende:
Balen dat dit de laatste dag van de meivakantie al weer was.
En koud!
quote:
En sex toch? Dat las ik nog niet zo lang geleden in een reactie afkomstig van jouw username...quote:
Ook dat jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:47 schreef Underverse het volgende:
[..]
En sex toch? Dat las ik nog niet zo lang geleden in een reactie afkomstig van jouw username...
poeh jij liever dan ik! brrrquote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:14 schreef candygirl het volgende:
zin in het weekend Ardennen ,survival!!!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:25 schreef heavenstar het volgende:
tja...soms lees je dingen die je eigenlijk niet wilt weten...waarheid is soms erg hard...![]()
quote:
Dank je, maar er is een reden voor ben ik bangquote:
heb je daar reden toe om dat te denken?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Dank je, maar er is een reden voor ben ik bang![]()
Ik weet niet meer zeker of ze mij nog leuk vindt.
Niet echtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:26 schreef heavenstar het volgende:
[..]
heb je daar reden toe om dat te denken?![]()
hihi! ik ken het gevoel maar al te goed..heeft vaak met je eigen onzekerheden te maken...zoeken naar iets wat er niet eens is...quote:
Jaaa dat is zo. Even redeneren dat ik me aanstel. Ik voel me net een dramaqueenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:42 schreef heavenstar het volgende:
[..]
hihi! ik ken het gevoel maar al te goed..heeft vaak met je eigen onzekerheden te maken...zoeken naar iets wat er niet eens is...![]()
soms is dat wel ff lekker hoor...dramaqueen-en...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Jaaa dat is zo. Even redeneren dat ik me aanstel. Ik voel me net een dramaqueen
mss ook beter...weet je meteen waar je aan toe bent...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:52 schreef Beach het volgende:
Nou, ik kom er vandaag wel achter of dat zo is als ik haar zie![]()
Kmioet gaan, doei HS
aangezien er niemand anders op reageert, beterschap. Een hernia lijkt me echt zo kut, helaas is het iets wat waarschijnlijk voor mij onvermijdelijk is met mijn 2 meter lang en slechte rughoudingquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik haat mijn rugWas afgelopen maandag net zo blij met het nieuws dat ik niet geopereerd hoef te worden aan mn hernia, maar het gaat sinds dinsdag echt een stuk slechter..
Verder verheug ik me op donderdag!
Thanks! Ik ben er nu al zo ongeveer 2.5 maanden zoet mee.. afgelopen maandag samen met de neurochirurg mijn MRI-scan bekeken en tot de conclusie gekomen zolang er een stijgende lijn is in wat ik lichamelijk kan er geen operatie nodig is. Maar sinds dinsdag gaat het weer de verkeerde kant op dus baal best welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:35 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
aangezien er niemand anders op reageert, beterschap. Een hernia lijkt me echt zo kut, helaas is het iets wat waarschijnlijk voor mij onvermijdelijk is met mijn 2 meter lang en slechte rughouding
Weet het niet zeker maar het lijkt me wel, aangezien je veel meer druk legt op je rug als langer persoon (hefboom enzo, allemaal natuurkunde nerd stuff). Daarbij zie ik in mijn omgeving ook meer de lange mensen neer gaan dan de kleinerequote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Thanks! Ik ben er nu al zo ongeveer 2.5 maanden zoet mee.. afgelopen maandag samen met de neurochirurg mijn MRI-scan bekeken en tot de conclusie gekomen zolang er een stijgende lijn is in wat ik lichamelijk kan er geen operatie nodig is. Maar sinds dinsdag gaat het weer de verkeerde kant op dus baal best welZit echt niet op een operatie te wachten
Maar ze gaf ook aan dat het zeker een jaar kan duren voordat ik klachtenvrij ben zonder operatie, dus ja ik moet ook niet te snel willen natuurlijk.
Ik ben ook vrij lang (183 cm) maar is dat van invloed op een hernia? Dat wist ik eigenlijk niet. Denk meer dat het een kwestie van pech of geluk is? En tja.. ik heb weer eens pechKun je niet nog iets aan je houding doen dan? Al is dat natuurlijk niet heel makkelijk.
And that's French for?quote:
quote:
ga dan naar een Frans forumquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:53 schreef heavenstar het volgende:
[..]
..is niet voor niks in het Frans geschreven...
Watskeburt?quote:Op zondag 9 mei 2010 14:50 schreef Houniet het volgende:
Ongeluk gehad vannacht, fiets totaal naar de klote, 100 euro jas naar de klote, horloge beschadigd, hand kapot blabla. Kutzooi.
maar jijzelf bent wel heel gebleven denk ik...quote:Op zondag 9 mei 2010 14:50 schreef Houniet het volgende:
Ongeluk gehad vannacht, fiets totaal naar de klote, 100 euro jas naar de klote, horloge beschadigd, hand kapot blabla. Kutzooi.
ze zijn ook niet altijd te snappenquote:
en ik mannen niet....quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:03 schreef Under_Score het volgende:
Best kut, weet niet of ik kwaad of opgelucht moet zijn![]()
toe aan een knuffel
Mijn hele rechterhand is kapot, geen pretje zeg maar.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
maar jijzelf bent wel heel gebleven denk ik...
Women are meant to be loved, not te be understoodquote:
dankjequote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:01 schreef laforest het volgende:
Ik voel me als een SOA in een uitgewoonde kut, dus wel lekker op mijn plaats.
Dat slapen viel wel mee maar wel uitgeslapen, en nu ook beginnen hier met grote schoonmaakquote:Op maandag 10 mei 2010 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
Heerlijk geslapen! En nu bezig met een grote schoonmaakgoed bezig dus
Uitslapen dat kan ik dan weer nietquote:Op maandag 10 mei 2010 11:48 schreef candygirl het volgende:
Dat slapen viel wel mee maar wel uitgeslapen, en nu ook beginnen hier met grote schoonmaak
quote:
PM-box altijd open...quote:
I feel worthlessquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef laforest het volgende:
Mixed emotions, ben weer vrijgezel, heb het net uitgemaakt.
Ik kan die shit niet meer hebben, moet voor mezelf kiezen.
klote man, sterkte maar wel goed dat je voor jezelf kiestquote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef laforest het volgende:
Aw sucks...quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef laforest het volgende:
Sterkte kerel,pas goed op jezelf.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef laforest het volgende:
Idem hier.quote:
Ik om 6quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Idem hier.
Heb al een slaappilletje ingenomen om 22.00 uur, maar ben nog steeds klaarwakker.
Zucht..morgen (straks) om 7.00 uur opstaan.
Moedig, goed dat je voor jezelf kiest in deze en verder gaat..quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef laforest het volgende:
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef laforest het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex #115quote:Op maandag 10 mei 2010 23:55 schreef laforest het volgende:
Feli RZ.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:42 schreef RealZeus het volgende:
Oei.
Ik ben gebombardeerd tot voorzitter van de reuniecommissie van de jeugdsoos.
En dat is spannend, maar ook leuk.
Dikke knufquote:
Beetje deja vu krijg ik van je.quote:
*checkt plaatje*quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Beetje deja vu krijg ik van je.
Maar sterkte.
Ontopic: ben zeer geïnspireerd en gemotiveerd maar totaal niet voor stage
Ik houuuuddd van muziek maken en m'n bandje
*Checkt ondertitel*quote:
Not reallyquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:56 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
*checkt plaatje*
*checkt fobo*
Goth Rock?
Folkquote:
Folk als in Ierse Folk, Scandinavische, Native. Wereldmuziek onder volkerenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:45 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Folk
Wat voor folk? Authentische folk, folk rock, alt. country-achtige muziek a la Jim White, Sixteen Horsepower, Woven hand en The Handsome Family? Of meer richting Neil Young, Dropkick Murphys? Electronische folk a la Tunng??
Stoned?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:03 schreef laforest het volgende:
Ik voel me net Hans Teeuwen tijdens "Dat dan weer wel"
"alle vrouwen" ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:03 schreef laforest het volgende:
Ik voel me net Hans Teeuwen tijdens "Dat dan weer wel"
quote:
Dat het zo is,wil nog niet zeggen dat we er niet dankbaar misbruik van makenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:05 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het dan eens in de homoscene?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:34 schreef zwartedoos het volgende:
Een jongen die ik lang geleden leuk vond zit me nu te stalken met smsjes terwijl ie samenwoontHeb al duidelijk gemaakt dat t niet gaat gebeuren maar blijkbaar snapt ie t niet, mannen
Verder weet ik niet goed wat ik van bepaalde dingen moet denken die ik gehoord/gelezen heb. Naja laat t maar effe bezinken
Datzelfde heb ik op dit moment ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:34 schreef zwartedoos het volgende:
Verder weet ik niet goed wat ik van bepaalde dingen moet denken die ik gehoord/gelezen heb. Naja laat t maar effe bezinken
Vertel het toch, kan opluchtenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef cupoftea het volgende:
Love sucks big time!!!! En het idiote is dat IEDEREEN het allemaal zo goed zou weten als ik hier mn verhaal zou neerdumpen. Maar ik zit vastgeroest aan mn gevoelens. Gevoel beukt elke ratio gedachte omver. Story of my life...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:12 schreef heavenstar het volgende:
zo handig als anderen je dommer en naïever inschatten dan je werkelijk bent...ik lach me rot...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |