quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:50 schreef Thrackan het volgende:
ik háát koekjes
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:40 schreef Luxuria het volgende:
Maar op stage werkt sinds een paar weken zo'n lekkere man! Heb hem donderdag gemaild om een afspraak te maken om iets te bespreken (gewoon iets bedacht wat niet nodig is)! Alleen is hij komende week op vakantie, dus het wordt een weekje wachten..
Oeh ik kan niet wachten!!En dan heb ik natuurlijk het kleinste hokje gereserveerd die er is
![]()
Lieve candygirl. Ik maak me zorgen om je.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:36 schreef candygirl het volgende:
krijg er devan om overal achter aan te moeten rennen terwijl je dingen beloofd ziijn
![]()
lief van je.....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Lieve candygirl. Ik maak me zorgen om je.
Elke dag lees ik dit topic en het lijkt of het vrijwel nooit goed met je gaat.
*hug*
^_________^
Probeer dan je oplossingen niet van andere te laten afhangen. Ja ik ken je persoonlijke situatie natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:55 schreef candygirl het volgende:
[..]
lief van je.....![]()
en ach langdurig onder spanning staan krijg je dit van! Toch ben ik echt wel een positief mens die wil vechten en oplossingen zoeken ,maar als andere mensen dan niet meewerken of je dwarsbomen
als dat eens zou kunnenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Probeer dan je oplossingen niet van andere te laten afhangen. Ja ik ken je persoonlijke situatie natuurlijk niet.
Dan heb je nog maar één keus: maak het daarnaast gewoon zo leuk mogelijk voor jezelfquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:02 schreef candygirl het volgende:
[..]
als dat eens zou kunnen
Maar zonder hier verder in dit topic echt op in te gaan, geloof me dat gaat niet!!!
Thnx kan 'm wel gebruikenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef heavenstar het volgende:
Ok...aangezien er hier veel mensen die het blijkbar echt wel kunnen gebruiken:
[ afbeelding ]
OT: blij als dit k*t dag voorbij is...
dat doe ik ook!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Dan heb je nog maar één keus: maak het daarnaast gewoon zo leuk mogelijk voor jezelf
quote:
Jij biedt jezelf aan?quote:
Klinkt bekend, ik moet over een paar min werken. Zijn gelukkig maar twee uurtjesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:47 schreef Urquhart het volgende:
Best aardig, ondanks weinig nuttige dagbesteding. Vanavond werken, en geen zin
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:45 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Net een lief opbeurend mailtje gehad![]()
OT: I Need A Fuck To![]()
But I just need a little bit of attentionquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:04 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...NAUGHTY BOY....!!!! go to my your room...!!!
![]()
OT: te horen krijgen dat je WEER op zaterdag moet werken......![]()
![]()
just a little bit..???quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:31 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
But I just need a little bit of attention![]()
and a fuck
![]()
Ok, dus weer een half klote weekend voor jou
litle bit.......noquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:42 schreef heavenstar het volgende:
[..]
just a little bit..???![]()
![]()
nee een kwart weekend....
Alweer met water gespeeld?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:58 schreef -Nienna- het volgende:
Balen dat dit de laatste dag van de meivakantie al weer was.
En koud!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |