quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:03 schreef Michielos het volgende:
ik ben bezig met wat sleight of hand technieken te masteren masturberen.!
Ben je al klaar Michielos?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maak je je toetsenbord en muis straks wel goed schoon? En je lul natuurlijk.
Dank u!
Hier. Om je te helpenquote:
Of deze Michielosquote:
Wat was dat dan? Tubgirl of zoiets?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Of deze Michielos:
- Edit: Oh nee oeps, die mocht hier niet meer gepost worden [ afbeelding ]. -
He bah nokwanda. Ik wist niet wie tubgirl was en toen keek ik in Google...quote:
Wat dan? 2 girls one cup, goatse, bukakke?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
He bah nokwanda. Ik wist niet wie tubgirl was en toen keek ik in Google...
Nee, het was tubgirl niet, wel zoiets trouwens.
Nee, ook niet. Het was wel iemand met een lichaam met fantastische mogelijkheden trouwens, en dat heeft tubgirl ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:27 schreef nokwanda het volgende:
Wat dan? 2 girls one cup, goatse, bukakke?
Veel van jouw (al dan niet goede) voorspellingen gaan wel over zwangerschappen en kinderen krijgen hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:16 schreef nokwanda het volgende:
Nou... laatst zat ik ernaast. Iemand in mijn naaste omgeving was zwanger. Ik zag dat en vroeg ernaar. ze had nog geen test gedaan. ze deed er een en die was positief. Ik zag al helemaal een kind voor het einde van het jaar, maar het werd een miskraam. Tsja, dan zit je er behoorlijk naast en dan twijfel ik ook wel aan mezelf.
Dat is momenteel een thema omdat er veel mensen die dichtbij staan kinderen krijgen. Ik was er vroeg bij, maar mijn vriendinnen niet echt. Of wel,maar die beginnen weer opnieuw. Daarnaast is mijnman 14 jaar ouder en al opa. En bij vrijwel niemand ging het kinderen krijgen helemaal makkelijk. Overal miskramen of het duurde lang en dat soort dingen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Veel van jouw (al dan niet goede) voorspellingen gaan wel over zwangerschappen en kinderen krijgen he.
En, ben je nou al klaargekomen met je lichaam met fantastische mogelijkheden?quote:
Wetenschappers hebben meestal wel een lichaam met fantastische mogelijkheden!quote:
Het is vast mooi geworden, want schilderen kan jij wel met je lichaam met fantastische mogelijkhedenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:36 schreef nokwanda het volgende:
Mijn lichaam met fantaaaastische mogelijkheden zet zich momenteel in om een tafeltje en twee stoeltjes te beschilderen voor man's kleindochter die morgen haar eerste verhaardag viert
Een groot raam, zodat iedereen die buiten loopt jouw lichaam met fantastische mogelijkheden kan aanschouwenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:36 schreef Darkwolf het volgende:
Zo. Heerlijk, zo'n interne verhuizing. Maar zit weer op mijn (nieuwe) plek. Wel bij een groot raam met goed uitzicht, dus vooruit dan maar weer!
...Zij het niet dat ik op de bovenste verdieping van het gebouw zit!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
Een groot raam, zodat iedereen die buiten loopt jouw lichaam met fantastische mogelijkheden kan
Nou ja, voor de zweverige types moet dat geen probleem zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 13:48 schreef Darkwolf het volgende:
...Zij het niet dat ik op de bovenste verdieping van het gebouw zit!
Ik begrijp niet zo dat hij zijn energie uit de zon haalt als hij blijkbaar al 2 weken binnen zit. Of kan hij zoveel energie van de zon tanken, zodat hij weer een aantal weken vooruit kan?quote:Artsen vastende yogi voor raadsel
Ahmedabad (INDIA) - De artsen van de 83-jarige yogi Prahlad Jani uit India, die onlangs claimde al zeventig jaar niets te hebben gegeten en gedronken, staan voor een raadsel nu de man de afgelopen twee weken daadwerkelijk zonder eten en drinken heeft geleefd.
Prahlad Jani. Foto: AFP
Veertien dagen lang werd de yogi door een groep van dertig artsen 24 uur per dag geobserveerd in een ziekenhuis in de stad Ahmedabad. Tijdens zijn verblijf is de yogi lichamelijk van top tot teen gecontroleerd, zonder opzienbarende resultaten. De neuroloog die hem heeft onderzocht, concludeert in The Sun dat de heilige zijn energie uit andere bronnen haalt, zoals de zon.
Jani zelf zegt dat hij op jonge leeftijd is gezegend door een godin waardoor hij speciale krachten heeft gekregen. Nu de observatie erop zit, zal de yogi terugkeren naar zijn dorp. Hier pakt hij zijn dagelijkse routine van yoga en meditatie weer op.
Het onderzoeksteam hoopt dat de resultaten van het onderzoek van pas kunnen komen voor de overlevingskans van bijvoorbeeld soldaten en astronauten die zonder eten en water zitten.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |