quote:
Vergeet niet de 1080p Full HD, 5.1 Dolby Surround aan te zetten voor 20 seconden maximaal kijkplezier.quote:
godverquote:
holy shitquote:
the fuck doe jij al terugquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Je kant toch iets voor 20 of 25 euro uitzoeken en dan bijvoorbeeld 5 of 10 bij betalen?
Geniale post. Maar tutorials volgen is dan weer een minpuntje.quote:
waarom ga jij offtopicquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Je kant toch iets voor 20 of 25 euro uitzoeken en dan bijvoorbeeld 5 of 10 bij betalen?
Maar dat staat niet echt leuk..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:09 schreef ManianMan het volgende:
Daarom koop ik geen cadeaubonnen voor vrienden... Ik geef ze liever contant
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is wel functioneelMensen die zeuren krijgen van mij the finger
Nee joh, waar dat dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
Hebben jullie die fipo gezien? Die was best leuk. Het is de eerste post na de OP, kan niet missen.
Welke fipo heb der geen een gezien...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
Hebben jullie die fipo gezien? Die was best leuk. Het is de eerste post na de OP, kan niet missen.
Hee, bedankt dat je het zegt!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
Ja waarom zou ik het zelf modelleren als het er al is. 24 uur renderen vond ik al genoeg voor een fipo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:07 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Geniale post. Maar tutorials volgen is dan weer een minpuntje.
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:59 schreef Winner_Taco het volgende:
Jammer dat je hem gejat hebt . Verder leuk gedaan
Ik denk dat hij die plastix gewoon heeft gekregen, voor zijn verjaardag ofzo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:59 schreef Winner_Taco het volgende:
Jammer dat je hem gejat hebt . Verder leuk gedaan
Gewoon het 20th Century Fox-muziekje.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:50 schreef HAL9000S het volgende:
Welke film is dat muziekje ook alweer van?
Als grap is het leuk, ja. Maar ik het is meestal wel een faal omdat veel mensen dit soort filmpjes in hun "showreelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:23 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja waarom zou ik het zelf modelleren als het er al is. 24 uur renderen vond ik al genoeg voor een fipo.
En bedankt iedereen, waar ging het topic nou ookalweer over?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:50 schreef HAL9000S het volgende:
Welke film is dat muziekje ook alweer van?
Nee dat met die fluit... dat is ergens van....quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:56 schreef Aalbers het volgende:
Als de eerste drie de fipo belachelijk hadden gemaakt, was de rest van FOK! ook de fipo gaan afzeiken. Stelletje meelopers..
Een post boven je?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:52 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee dat met die fluit... dat is ergens van....
Nee, de foute film avond.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |